Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 693
Har et stort problem med msn live. Når jeg skal legge til kontakter så funker det ikke, eller kontaktene kommer jo opp på lista. men de er alltid offline, så jeg må bruke en msn gammel msn versjon som følgte med windows.

Noen som har en løsning på dette, evt en plass jeg kan finne en nyere versjon en den gammle jeg bruker som følger med windows. Har prøvd å innstalere msn på ny osv.

Takk for alle svar
Kanskje for att de ikke vill bli lakt til og blocker deg isteden?
Det samme har skjedd med meg, men etter ca. en uke kunne de godkjenne. Den er bare litt treg
Prøvd de ulike metodene beskrevet via Google som går ut på å de-aktivere gamle MSN? -Kan være den kruxer fordi den andre lurker i bakgrunnen; tror det er default i XP at den innebygde MSN skal spøke til enhver tid..
evnt kan du brukke 'gilly messenger' da funker alle kontaktene
Windows Messenger er enkel og fjerne.
Legg til og Fjern Programmer, Legg til / Fjern Windows komponenter, Huk av for Windows Messenger som er i nederst her, Finish.
Den metoden fjerner det jo ikke helt, da.. Det tar bare bort ikonene.
vet at det ikke er noen av de som har blocka meg, har prøvd og innstalert msn på ny men det funker fortsatt ikke
Kanskje den nye MSN'en har fått noe rusk i seg? -Et virus / ondsinnet sak som bare slår ut på nyere versjoner?