Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 115028
Har opplevd sjukt mye trolleri i det siste. Tribunal er nede og folk har sluttet å bry seg
Har alltid spillt på EUNE, men er nå så febrilsk lei av trollepolakker og fjasegrekere at jeg orka ikke mer.
Vet selvsagt at man alltid skal skylde på seg selv når man taper for å progressere, men 12 år gamle shitkids starter flaming og intetional feeding fordi man uheldigvis gjør ett KS som support blir jeg så varm.

Jobber meg frem til ranked på EU West nå og gleder meg til å spille med dere seinere
Hva med å bare gi faen i dem som hater/troller osv? Hvis jeg hører så mye som et pip av negativitet i laget mitt, så muter jeg alle sammen. Jeg kan fortsatt høre pings osv., så det ødelegger ikke mye av muligheten for teamplay. Det har gjort at jeg spiller mye bedre med en gang, jeg går ikke å tenker på alle de idiotiske tingene dem andre skriver - og jeg kommenterer heller ikke på hvordan andre spiller. Ihvertfall i ranked - der er alle lvl 30, og flesteparten har spillt flere titalls/hundrevis av timer med LoL. Spiller dem dårlig da så er det nok en grunn til det. Kanskje dem har en dårlig dag? Kanskje dem rett og slett blir outplayed i lane? Det skal mye til å være ekstremt dårlig i spillet når du har kommet deg til ranked. Klart, det finnes noen, men det er bedre å bare holde kjeft - dem spiller ihvertfall ikke noe bedre når noen kommenterer på det. Kom heller med noe konstruktiv kritikk etter matchen. Be dem øve på CS, posisjonering, objektive timing osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Add: Hi im Mika. EUW - diamond V. mainer jungle og top. gjør boost fra bronze til gold også!
Noen som har en Fantasy LCS league med plass til to stk på? Umulig å lage nye leagues nå..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Leter etter noen å duoe med. Main support. Er bare bronze 4 atm. men spiller med silver/gold folk
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Leter etter noen å duoe med. Main support. Er bare bronze 4 atm. men spiller med silver/gold folk
Vis hele sitatet...
Fordel om du tar med hvilken server du spiller på
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Har skrevet det i en tidligere post men er o0c3drik0o på euw
La til endel av dere :-)

Heter selv Hesland på EUW, har spillt litt den siste uken etter å vært inaktiv over 6 mnder så er ganske rusten.
Hey! Legg til JoikaKake

Spiller i Bronze 2 akkurat nå, men prøver å komme meg opp i gradene

Har en TeamSpeak server som nesten bare brukes til LOL! Dere kan bruke den så mye dere vil!
ts3server://85.236.107.21?port=11767

Der er forresten en engelskmann som heter Dan som ofte er på TS servern, det er han jeg spiller med
SnuspusEn @EuW hvis du trenger en toplaner!
Spiller for det meste Zed / assassins top.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen her på EUW som er ute etter et seriøst 5v5 team? Vi i SK Frost trenger en ny AD Carry.
Målet er å nå høyt opp på platinum iløpet av S3.

Krav:
Du må tåle å få konstruktiv kritikk.
Du må være en teamplayer, og kunne følge "ordre" fra shotcaller.
Ha skype og en god mic.
Noe krav til SoloQ divisjon har vi ikke, men vi ser for oss Gold+. Akkurat nå er vi 1 silver, 2 gold og 1 plat, og vi gjør det ganske greit, men vi har desverre måttet kicke vår ADC.

Send en PM om du er int., så kan vi slå av en prat.

Et lite bilde med stats fra de siste par ukene i 3v3 og 5v5.
http://i.imgur.com/4kwQRXl.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vi i Injection Gaming søker klan leder i LoL, om noen er interessert så kan dere ta en titt HER
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har endelig fått rota meg opp til ranked.
Spiller i silver 3 atm, og prøver å utvikle meg så godt jeg kan.
Spiller helst ADC tristana eller support Leona.

Add Kong olavXO hvis du vil spille med meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Risë - Plat 2 - EUW
Herregud da, mann!
Dexxter's Avatar
22 0
SebsaJones på EUW, spiller ikke ranked (er bare lvl 18).
Hey.

Jeg har kikka gjennom hele tråden nå og tenkte å benytte sjansen til å få noen tips.
Ser nemlig at det er flere her inne som er både Platinum og Diamond, hører tilogmed rykter om at det er Aposis folk her inne

Jeg har spilt LOL siden november i fjor ca og har ikke klart og komme høyere enn Silver 2.
Jeg følger mye med på twitch, LCS og videoer på YouTube av TSM gutta og har fulgt ganske mye med på Nightblue3 sistnevnte syns jeg er ganske god på å komme med tips, men problemet er at han mainer jungle, noe som er min svakeste rolle in the rift, men han kommer med mye nyttig angående objektives og counterganks o.l.

Problemet er at de gutta der spiller i så høy ELO (dia1 og challenger) og det virker som om problemene er helt annerledes der i forhold til Silver/Gold.
Jeg starta på EUNE, men pga overtyngde av extremt trollete polakker så var jeg nødt til å gi opp der, kom meg ikke ut av Bronze engang.

Starta på EU West for en stund siden og der er det bedre på mange måter, syns det er færre troll, flamere og afk's.

Men når man har spilt en stund så skjønner man at uansett hvor lang tid det tar å komme seg opp og frem så kan man bare takke seg selv.
Du kan fortelle deg selv at det bare er ubrukelige folk i laget ditt hver gang og at man aldri gjør feil selv, men man vet utmerket godt at det ikke stemmer, man bør så ofte som mulig tenke at det er sin egen feil.
De som spiller i Diamond Høy LP har jo klart det og selvom noen har større talent for MOBA's så har de i såfall klart og bære seg selv gjennom det såkalte ELO-Hell.

De tipsene som oftest blir gitt av de beste er:
- Man bør alltid velge Champions som kan potensielt bære mid til late game.

- Aldri flame teammates selvom de tilsynelatende feeder

-Følg med i den koreanske metaen for å vite hvem Champions som er sterkest atm og finne riktig counters til de.

Etter dette har jeg lagt meg i trening som ADC og Midlane, øver hele tiden på cs og holder som regel følge med de jeg spiller mot, men kan absolutt bli enda bedre.
Sliter i midlertidig litt med å vite plasseringer når supporter engager og jeg blir ofte usikker på om jeg skal gå inn full pupp eller ikke og ofte resulterer det i at supporten dør jeg blir stående igjen under turret eller vice versa.

Er det noen dyktige League spillere her inne som har noen gode tips til meg?
Som sagt så sliter jeg med å komme videre fra Silver og det er sikkert fordi jeg fortjener å være der, men vil veldig gjerne få noen tips fra dyktige folk på ting jeg bør være obs på f.eks

Blei en lang tekst det der men føler det er viktig for å forklare min situasjon

Thanks
Sitat av olavXO Vis innlegg
Hey.

Jeg har kikka gjennom hele tråden nå og tenkte å benytte sjansen til å få noen tips.
Ser nemlig at det er flere her inne som er både Platinum og Diamond, hører tilogmed rykter om at det er Aposis folk her inne

Jeg har spilt LOL siden november i fjor ca og har ikke klart og komme høyere enn Silver 2.
Jeg følger mye med på twitch, LCS og videoer på YouTube av TSM gutta og har fulgt ganske mye med på Nightblue3 sistnevnte syns jeg er ganske god på å komme med tips, men problemet er at han mainer jungle, noe som er min svakeste rolle in the rift, men han kommer med mye nyttig angående objektives og counterganks o.l.

Problemet er at de gutta der spiller i så høy ELO (dia1 og challenger) og det virker som om problemene er helt annerledes der i forhold til Silver/Gold.
Jeg starta på EUNE, men pga overtyngde av extremt trollete polakker så var jeg nødt til å gi opp der, kom meg ikke ut av Bronze engang.

Starta på EU West for en stund siden og der er det bedre på mange måter, syns det er færre troll, flamere og afk's.

Men når man har spilt en stund så skjønner man at uansett hvor lang tid det tar å komme seg opp og frem så kan man bare takke seg selv.
Du kan fortelle deg selv at det bare er ubrukelige folk i laget ditt hver gang og at man aldri gjør feil selv, men man vet utmerket godt at det ikke stemmer, man bør så ofte som mulig tenke at det er sin egen feil.
De som spiller i Diamond Høy LP har jo klart det og selvom noen har større talent for MOBA's så har de i såfall klart og bære seg selv gjennom det såkalte ELO-Hell.

De tipsene som oftest blir gitt av de beste er:
- Man bør alltid velge Champions som kan potensielt bære mid til late game.

- Aldri flame teammates selvom de tilsynelatende feeder

-Følg med i den koreanske metaen for å vite hvem Champions som er sterkest atm og finne riktig counters til de.

Etter dette har jeg lagt meg i trening som ADC og Midlane, øver hele tiden på cs og holder som regel følge med de jeg spiller mot, men kan absolutt bli enda bedre.
Sliter i midlertidig litt med å vite plasseringer når supporter engager og jeg blir ofte usikker på om jeg skal gå inn full pupp eller ikke og ofte resulterer det i at supporten dør jeg blir stående igjen under turret eller vice versa.

Er det noen dyktige League spillere her inne som har noen gode tips til meg?
Som sagt så sliter jeg med å komme videre fra Silver og det er sikkert fordi jeg fortjener å være der, men vil veldig gjerne få noen tips fra dyktige folk på ting jeg bør være obs på f.eks

Blei en lang tekst det der men føler det er viktig for å forklare min situasjon

Thanks
Vis hele sitatet...
Er ikke noe dyktig men kan gi deg noen tips.

1. ikke spill ranked hvist du ikke føler 100% for det.
2. altid spill det du er best til ¨
3. ha 1 eller flere champs til hver rolle som du mainer og 2-3 champs til main rollen din
4. ikke gi objectives gratis hvis de grouper for drake gå å ta et tårn eller noe så de ikke får det gratis
5. husk at hvist du taper er det din egen feil ingen andre. alle får feeders på teamer så isteden for at dere flamer han når han dør 1 gang i lane så kan du gå å hjelpe han selv og passe på at han ikke feeder.
6. alle mennesker gjør feil så ikke blir sur on noen gjør noe feil.

IGN: Safari y0

Hvist noen adder meg si at der kommer fra Freak
Sist endret av Broder Safari; 26. september 2014 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er langt i fra noe pro.
Men tipset jeg har er bare å bare spille en champ
Lær deg den helt, så alt det mekaniske sitter i fingrene.
Når du kan den championen helt så kan du fokusere på andre ting uten stress.
Uten å tenke på spells/cds/Manacost/focus/whatever.


spill helst solo lanes.

Når jeg startet å spille så var jeg helt ny til Mobas. og kontoen min var levelet til 30 av noen andre.
Startet rett på ranket, og endte opp i gold 3 etter 1 måned

Andre enkle tips
*Om du er mid og er fed. Og top taper lane, spør han om han vill bytte med deg
* Alltid ett øye på minimap.
* Roam om du er fed.
* Creeps>Harrastment
* Aldri negativ, taper du så er det din skyld, tenk på hva du kunne gjort bedre
* Mute toxic spillere med en gang.
* Om du er adc, ikke kjeft på support, Heller ros han på ting som går riktig.
* samme som over, men for support til adc
▼ ... noen uker senere ... ▼
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Tenkte denne kunne være interessant
Hvilken server er det det norske folk foretrekker å spille på? Jeg spiller på EUNE, men er dritt lei alle polakkene og det virker dessuten som de fleste nordiske spillere migrerer til andre servere
Sitat av Oneslice Vis innlegg
Hvilken server er det det norske folk foretrekker å spille på? Jeg spiller på EUNE, men er dritt lei alle polakkene og det virker dessuten som de fleste nordiske spillere migrerer til andre servere
Vis hele sitatet...
Jeg hadde akkurat samme problemet, EUNE er viden kjent for å ha ekstreme mengder trollepolakker og ragequittere.

Bytta til EUW og det er bedre der, fortsatt en utfordring å bære seg ut av bronze, men det gikk hvertfall for meg.
Er Silver 3, men vært stuck der alt for lenge! Klin umulig og gjøre noe med det når hver 3 game blir throwa av en raging 14 år gammel polakk....
Sitat av Oneslice Vis innlegg
Er Silver 3, men vært stuck der alt for lenge! Klin umulig og gjøre noe med det når hver 3 game blir throwa av en raging 14 år gammel polakk....
Vis hele sitatet...
Er silver jeg også, er vel bare i 4 nå, men.
At laget thrower kan man nesten ikke skylde på, man må nesten bare nødt til å gjøre sitt aller beste og håpe at man kan snu trenden, hvertfall hvis man spiller en hypercarry champion. Man ser faktisk ofte en tendens til at laget tar seg sammen når de ser at det faktisk fortsatt er en sjans til å vinne.
Men ja Gud bedre jeg kjenner igjen problematikken.
Jajaja, da får man flytte over på EUW da. Takk for svar
Flere enn bare meg som er stuck i Silver ja, godt å høre Prøver å gå for Gold før sesongslutt, men vi får nå se da, tok to games isted, vant det første og fikk 12LP, tapte det neste og mistet 24LP.. Life is hard
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Flere enn bare meg som er stuck i Silver ja, godt å høre Prøver å gå for Gold før sesongslutt, men vi får nå se da, tok to games isted, vant det første og fikk 12LP, tapte det neste og mistet 24LP.. Life is hard
Vis hele sitatet...
Hehe ja det der føles så blodig urettferdig ass.
Endelig fått jobba seg litt opp med noen wins også raser alt sammen ned igjen etter 2 tap

Når er egentlig sesongslutt og hvordan fungerer det egentlig?
Er det sånn at man må spille ti nye provisionals kamper for så å bli plassert helt på nytt igjen, altså akkurat som da med ble ranked første gangen?
Sitat av olavXO Vis innlegg
Hehe ja det der føles så blodig urettferdig ass.
Endelig fått jobba seg litt opp med noen wins også raser alt sammen ned igjen etter 2 tap

Når er egentlig sesongslutt og hvordan fungerer det egentlig?
Er det sånn at man må spille ti nye provisionals kamper for så å bli plassert helt på nytt igjen, altså akkurat som da med ble ranked første gangen?
Vis hele sitatet...
Mener det var 11. November. Etter sesong slutt kommer pre-season patch, så kommer det en hel drøss med oppdateringer osv. helt frem til sesongen starter igjen i januar/februar (Er i alle fall rundt den tiden det har pleid å være) og da spiller du 10 nye placement matcher.
Sist endret av Siilverpants; 13. oktober 2014 kl. 09:17.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Flere enn bare meg som er stuck i Silver ja, godt å høre Prøver å gå for Gold før sesongslutt, men vi får nå se da, tok to games isted, vant det første og fikk 12LP, tapte det neste og mistet 24LP.. Life is hard
Vis hele sitatet...
Haha, opp å ned i silver 2-4. Lol klienten har låst seg 2-3 ganger når jeg skal ha promo og alt mulig. Så lei tror ikke jeg kommer meg til gold. Hadde 13-3 game jeg tapte i går.
Sitat av Siilverpants Vis innlegg
Mener det var 11. November. Etter sesong slutt kommer pre-season patch, så kommer det en hel drøss med oppdateringer osv. helt frem til sesongen starter igjen i januar/februar (Er i alle fall rundt den tiden det har pleid å være) og da spiller du 10 nye placement matcher.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Men hva skjer i mellomtida da, altså den tida mellom sesongen starter og slutter? spiller man bare vanlige normals da eller?
Sitat av olavXO Vis innlegg
Hehe ja det der føles så blodig urettferdig ass.
Endelig fått jobba seg litt opp med noen wins også raser alt sammen ned igjen etter 2 tap

Når er egentlig sesongslutt og hvordan fungerer det egentlig?
Er det sånn at man må spille ti nye provisionals kamper for så å bli plassert helt på nytt igjen, altså akkurat som da med ble ranked første gangen?
Vis hele sitatet...
Resultatet du hadde forrige Season har også noe og si så vidt jeg har fortstått. Du må gjennom 10 placement matcher, men var du Challenger forrige sesong og gjør det litt dårligere en forventet i de 10 kampene så blir du ikke plassert i sølv av den grunn :P

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Flere enn bare meg som er stuck i Silver ja, godt å høre Prøver å gå for Gold før sesongslutt, men vi får nå se da, tok to games isted, vant det første og fikk 12LP, tapte det neste og mistet 24LP.. Life is hard
Vis hele sitatet...
Tror dette har noe med Rangen som laget ditt, samt motspillerne dine er. Lav LP ved seier - Lav Rang på motspiller laget/høy rang ditt lag, Høy LP ved seier - Høy rang motstander lag/lav rang ditt lag.
Sist endret av Oneslice; 13. oktober 2014 kl. 15:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det stemmer noe av det du sier her, men leaguesystemet er mer komplisert enn som så.

Man har også en slags ranking i systemet som bare Riot kan se og som er basert på mange forskjellige faktorer, noen av faktorene er litt ubekreftet, men det går på hva slags KDA man har i kamper mot og med spillere i høyere ELO.
Systemet legger også merke til om du duo-quer med andre som har høyere ELO enn deg også.

Kort oppsummert så vil systemet gi deg lite LP ved win og mye LP-loss ved tap hvis det føler at du ikke fortjener og komme til høyere divisions, dette er visst for å sile ut folk som ved flaks kommer seg fort opp i gradene uten å egentlig være god nok for det.
Ganske merkelig egentlig når man ser på streams av folk i plat og Diamond som spiller helt ræva, men de har jo på en måte klart og komme dit.
Sist endret av olavXO; 13. oktober 2014 kl. 16:00.
Frister å prøve noe som er litt off-meta, noen tips? Jeg spiller mye Maokai (top/jungle), Lee Sin (jungle), Ziggs (mid), Diana (jungle/mid), Tristana og KogMaw (adc), Karma, Thresh og Morgana (support)

Noen jungle og top lanere jeg burde prøve? Ser etter noen som ikke blir brukt så mye, så jeg kan overaske andre low-elo spillere
For å stompe lane i top er Darius ganske grei. Så og si alle undervurderer damagen din.. han er vel og merke ikke den beste å translate en lane win til teamfight wins, men du kan gjør enemy top laner ganske ubrukelig
Var diamond før, men sluttet helt. Mid er enklest å carrie fra. Top er vanskligst å carrie fra.
Er ikke mindre trolls på Euw! ikke kom her og si at du aldri har opplevd spanjoler? Instalock teemo, "mid or feed", "que?".....

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Frister å prøve noe som er litt off-meta, noen tips? Jeg spiller mye Maokai (top/jungle), Lee Sin (jungle), Ziggs (mid), Diana (jungle/mid), Tristana og KogMaw (adc), Karma, Thresh og Morgana (support)

Noen jungle og top lanere jeg burde prøve? Ser etter noen som ikke blir brukt så mye, så jeg kan overaske andre low-elo spillere
Vis hele sitatet...
"tanky machingun" karma top er så sykt morsomt! frozen mallet (eller noe sånt) nashors thooth, mr sko, iceborn, + noe tanky.. kjør hybrid quinns attckspeed reds, hp yellow, mr/ap pr lvl blues... Beklager for evt skrivefeil osv, men er litt på tryne
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 02:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sier ikke at det IKKE er trollete der i det hele tatt, de finner du sikkert på Korea serverene også det i mindre antall.
Men hvis du har spilt en stund på EUNE så vil du fort se at "mid or feed", "ks, report" og "ok I afk" skjer veldig mye hyppigere.

Forøvrig tok jeg med meg denne perlen videre fra en bronsekamp på EUNE:

En adc gikk til stadighet all inn i lane tidlig, noe som resulterte i at han døde gang på gang med support og alt.
Da han hadde feeda det andre laget med en 6-0 til Vayne kjente jeg det holdt, så jeg spurte om han kunne tenke seg og bare defende turret og vente på en gank..

Da fikk jeg elegant til svar: "Fuck You noobs no help I report yu and i hope Yu whole familie Get cancer and die"
Selvsagt skrevet med herlig polakk engelsk
Sitat av olavXO Vis innlegg
"Fuck You noobs no help I report yu and i hope Yu whole familie Get cancer and die"
Selvsagt skrevet med herlig polakk engelsk
Vis hele sitatet...
hahaha, kjenner igjen dette x) I high elo er det heldigvis langt mellom trollene, så er en stund siden sist jeg møtte ett... huehuehue
Sitat av Psyguy Vis innlegg
hahaha, kjenner igjen dette x) I high elo er det heldigvis langt mellom trollene, så er en stund siden sist jeg møtte ett... huehuehue
Vis hele sitatet...
Ja har skjønt det, så det er nesten blitt hovedmotivasjonen for å komme seg opp til high elo.
Hvor høyt er du nå og har du noen trivelige tips?
Sitat av olavXO Vis innlegg
Ja har skjønt det, så det er nesten blitt hovedmotivasjonen for å komme seg opp til high elo.
Hvor høyt er du nå og har du noen trivelige tips?
Vis hele sitatet...
Det er den eneste grunnen til at jeg har lagt så mye tid i dette spillet, climbe for å slippe unna troll games de få gangene jeg får spillt fortiden.

1: Velg en eller to roller som du spiller fast, Jungle og mid er etter min mening de letteste plassene å gjøre den store forskjellen på. Mid har kort vei for å hjelpe andre lanes, og dette er junglerns jobb også, men jo mer press laget legger på de forskjellige lanes, jo bedre er det... det er også bedre med 3 halv fed på laget, enn 1 SUPERDUPER FED..

2: Lær deg noen få champs du liker å spille,og spill disse til krampa tar deg (ikke velg en champ du ikke er trygg på, bare for å countre motparten osv... ser veldig mye av dette i lav elo..

3: Hvis du jungler: Ikke gå for ganks på lanes som allerede har tapt.. men fokuser heller på å hjelpe en lane som allerede vinner for å "lette" litt på trykke på den tapende lanen... IKKE vent mer en maks 10-15sek på at noe skal skje... ikke kast bort tid på å vente på noe som aldri skjer..

4: om du vet du kan carrye et game, men resten av laget feeder og/eller failer hardt, gå for drake, og hold timern, dette gir masse gull til hele laget, og blir ofte "glemt" i lav elo..

5: Lær deg VI og LEE til fingerspissene, å nyt free lp + funny games '

Kunne sikkert ha ramset opp fler, men hvis du lurer på noe, send meg en mld Artig å kunne være til hjelp, da jeg spiller alene 99% av gangene jeg spiller, får jeg ikke snakket med likesinnede om slike ting x) er fortiden dia 2 78lp

Off jeg suger på å skrive.. Dont rape me plx
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 07:45.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg

Noen jungle og top lanere jeg burde prøve? Ser etter noen som ikke blir brukt så mye, så jeg kan overaske andre low-elo spillere
Vis hele sitatet...
Det er en liten stund siden jeg har spillt, så vet ikke om han er blitt nerfet i det siste men Rumble sin damage blir ofte undervudert. Har selv gjort deg bra med han.
Eneste er at jungleren kan gjøre livet ditt veldig vanskelig.

De tipsene jeg ser gang på gang er: Spill få champions og se over games du har spillt, enkelt å se mange feil du ikke merker mens du spiller. bruk f.eks record funksjonen på gg.op
Sist endret av SJefen; 14. oktober 2014 kl. 07:52.
Sitat av SJefen Vis innlegg
Det er en liten stund siden jeg har spillt, så vet ikke om han er blitt nerfet i det siste men Rumble sin damage blir ofte undervudert. Har selv gjort deg bra med han.
Eneste er at jungleren kan gjøre livet ditt veldig vanskelig.

De tipsene jeg ser gang på gang er: Spill få champions og se over games du har spillt, enkelt å se mange feil du ikke merker mens du spiller. bruk f.eks record funksjonen på gg.op
Vis hele sitatet...
Rumble er ganske OP fortiden, bare se hva lag fra sør-Korea kan gjøre med han..

Tips: sjekk ut nightblu3 sin stream for informativ jungle opplæring, samme med en hau andre, men dette er etter min mening en av de bedre
Sitat av SJefen Vis innlegg
Det er en liten stund siden jeg har spillt, så vet ikke om han er blitt nerfet i det siste men Rumble sin damage blir ofte undervudert. Har selv gjort deg bra med han.
Eneste er at jungleren kan gjøre livet ditt veldig vanskelig.

De tipsene jeg ser gang på gang er: Spill få champions og se over games du har spillt, enkelt å se mange feil du ikke merker mens du spiller. bruk f.eks record funksjonen på gg.op
Vis hele sitatet...
Ja har sett litt på Rumble, men føler han er en litt immobil champ. Så på BoxBox som 24t ++ stream igår og han er jo helt rå på Riven, helt utrolig hvor mye damage han klarer å få ut av den champen - han fikk f.eks en Gnar fra 100 til 0% hp i en kombo lvl 2 i lane Spilte mye Riven i S3 så skal ta opp henne igjen. Potensiale til å carrye har hun også.

Tok et game igår, og det gikk veldig bra (spilte mot en Wukong), hadde 6-1 etter laning fasen, hvor jeg også roamet mid en gang og teleportet bot to ganger. Men når teamfightingen kom så slet jeg litt, må finne ut beste "approach" for Riven i en teamfight
Kayle top er også veldig sterk, kan også spille jungle.

Andre junglers jeg synes er bra er Vi og Nautilus begge har veldig mye cc.


Av top laners er renekton og irelia veldig bra og begge kan har carry.
Sitat av olavXO Vis innlegg
Takk for svar.
Men hva skjer i mellomtida da, altså den tida mellom sesongen starter og slutter? spiller man bare vanlige normals da eller?
Vis hele sitatet...
Du kan vell fremdeles spille ranked, men det "teller jo ikke" altså, du kan fremdeles climbe men det vil ikke ha noe å si, det vil være som normals. Så ja, normals og slikt, prøve de nye tingene som kommer, forberede seg til neste sesong
Hehe, jeg er currently diamond 2 og mainer Lee og Vi jungle lol. Bra tips ^^
Takk for alle tips folkens.
Mye bra her.
Da har jeg begynt å spille Garen top av alle ting, har blei buffa med en ganske bra hp regen i patch 4.17 og kan egentlig hamle opp med ganske mange top champs early game. I tillegg er van jo latterlig enkel å spille.
Det som er litt dumt er at han er litt useless lategame bortsett fra at han blir ganske tanky, som jo alltid er bra, men lite. Burst dmg foruten ulti og tilnærmet ingen bra CC
Sitat av olavXO Vis innlegg
Takk for alle tips folkens.
Mye bra her.
Da har jeg begynt å spille Garen top av alle ting, har blei buffa med en ganske bra hp regen i patch 4.17 og kan egentlig hamle opp med ganske mange top champs early game. I tillegg er van jo latterlig enkel å spille.
Det som er litt dumt er at han er litt useless lategame bortsett fra at han blir ganske tanky, som jo alltid er bra, men lite. Burst dmg foruten ulti og tilnærmet ingen bra CC
Vis hele sitatet...
Vil anbefale deg å heller prøve Akali, Rumble, Ryze og Irelia som toplaners. Vanvittig mye sterkere enn Garen og de er overall bedre igjennom hele gamet.
Kjører top/mid! Henholdsvis Ryze, Maokai,Tryndamere(Oldschool) og Kyle på topp. Syndra og Brand mid. Prøver utdype championpoolet mitt mid, men kommer ikke på noen champs i farta. Noen forslag?
Syndra er bra. Ellers Orianna, Zed, Yasou , Katarina og Ahri.
Sist endret av Loffenius; 15. oktober 2014 kl. 09:22.