Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1577
Jeg har en mappe med bilder som liksågreit kunne vært cache hentet fra en offentlig datamaskin etter 3 års bruk. Den er full av søppel, men samtidig inneholder den mange bilder jeg ønsker å beholde.

Det jeg skulle hatt er følgende:

1. Ett program som som kan analysere mappen og gi meg et alterntiv hva jeg vil gjøre med bildene.

2. Ett program som kan vise meg ett og ett bilde og la meg velge om jeg vil flytte bildet til en annen mappe (gjerne forhåndskonfigurert til F-knappene).

På denne måten slipper jeg å dra hvert enkelt bilde dit jeg vil ha det, noe som vil ta utrolig lang tid.
Kanskje noe slikt som dette?

adphotosorter

Den sorterer bildene automatisk etter dato: screenshots
Sist endret av Turbolego; 4. april 2014 kl. 21:06.
waf
Ocupado...
waf's Avatar
Trådstarter
Tanken er god, men resultatet er ikke det jeg ønsker.

Jeg må nok se bildene og manuelt velge hvilke jeg vil beholde, og et program som viser dem i fullskjerm og lar meg trykke en tast for å legge bildet i forvalgt mappe vil nok løse det for meg.

Edit: Det er i underkant av 24.000 bilder.
Sist endret av waf; 4. april 2014 kl. 21:22.
Prøv denne kanskje? ser ut som den har hotkeys for mapper: http://plumeria.sourceforge.net/