Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1278
det har seg slik at jeg prøver å installere win2k pro norsk.. men når filene skal legges inn, så står det at det ikke er noen plass å legge filene på..det må være en gammel driver eller noe sånt, så jeg lurte på hvordan man finner ut åssen modell harddisken er jeg lasta ned et program som skulle oppdatere driveren, men jeg måtte da vite åssen modell.det er en IBM da..mer vet jeg ikke..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
kan hende at disken bare er føkka. kjør norton disk doctor eller full scandisk på den og se om de finner noe.
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
prøver det jeg da
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
forøvrig står det også på selve harddisken hvilket merke/modell det er.. så hvis du bare preller av noen av skruene på boxen så skal det ikke by på noen problem å finne det ut
Hmmm... Mulig du har et problem her, Win 2k har problemer med enkelte eldre IBM-disker
Mulig problemet vil løse seg hvis du oppgraderer BIOS'en på hovedkortet ditt
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Harddisker er ganske billige om dagen......
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
så det er ikke en annen måte å sjekke det på? forrige gang jeg skrudde opp noen skruer og skulle begynne å tukle inni der, lukta det brent, og jeg satt med 256 ubruklige ram i hånda..
Originally posted by m|x
så det er ikke en annen måte å sjekke det på? forrige gang jeg skrudde opp noen skruer og skulle begynne å tukle inni der, lukta det brent, og jeg satt med 256 ubruklige ram i hånda..
Vis hele sitatet...
Klarte du å svi hovedkortet når du skulle sette inn ram??