Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1796
hei!
jeg lurte på om d er noen som kan klare å forklare hva d er som gjør at hasj blir en rusforsterker...
har merket d selv at jeg blir kanon full hvis jeg røyker meg meg en jonas etter at æ har blitt god å full=P
takker på forhånd for svar
det blir jo en slags kombinasjon? full & fjærn

er omvendt med speed da... da blir du bare mindre full
Sitat av samefaen
det blir jo en slags kombinasjon? full & fjærn

er omvendt med speed da... da blir du bare mindre full
Vis hele sitatet...
Tingen er jo at man kan kombinere cannabis med så og si alt. Noe man kan med svært få andre stoffer. Ingen jeg vet om hvertfall. Man kan jo seff blande alt, men det er jo en fordel at man får det diggere, noe cannabis så absolutt gjør. Lurer litt på dette her jeg og
Trådstarter
Sitat av samefaen
det blir jo en slags kombinasjon? full & fjærn

er omvendt med speed da... da blir du bare mindre full
Vis hele sitatet...

når æ prøvde å lande speed å tjall så ble jeg sykt dårlig...
begynnte å skjelve å så skeivt å kunne nesten ikke gå...
men etter 30-50minutt senere så ble æ i sykt slosshumør, var det at jeg ble sykt speedrusa da?
at tjallen forsterket den rusen å??

du svarte jo enkli ikke på spørsmålet da...
noen som vet hva som gjør at det er en rus-forsterker??
eyyy, jeg kan tenke meg til at den effekten som gjør at man blir mer var på kroppen sin og oppfatter følelser og sanseinntrykk langt sterkere. Just a guess
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av samefaen

er omvendt med speed da... da blir du bare mindre full
Vis hele sitatet...
Tja, du føler deg ihvertfall mindre full, men jeg har sett forskning vise til det stikk motsatte. Finner dessverre ikke igjen kilden på dette.
allti når jeg er ute hiver jeg i meg thc og alkohol å amf! digg rus
må drikke masse øl/sprit etter jeg har sniffa amf'en for blir ganske fucka, det er som om jeg blir edru men er skikkelig fjern. drikker veldig fort etter en linje og da
1-2 linje(r)
2-3 six packs pils
0.4g hasj

der har du god rusen sin
thc ja. merkelig men thc forsterer jo nesten all slags rus. når jeg fks har spist morning gloory frø
så får jeg på en bønne sånn ca 2timer etterpå, og da blir jeg helt satt ut + at morning gloory effekten kommer pressende på....har også lagt merke til dette fenomenet på lsd.
flein sopp også faktisk. den enneste gangen jeg ikke har merka noe til thc er når jeg har tatt amfetamin. det forsterker ikke rusen i det helle tatt synes jeg, merker ikke engang at du er stein

så thc forsterker det meste, ivertfall alkohol synes jeg.

merkelig det der med thc. kan ta et eksempel:

har drukket ca 12 pils, føler meg litt brisen men ikke mye.så ringer det på døra,og det viser
seg å være kompisen min.merker fortsatt ikke noe av de 12 pilsa, men så drar kompisen min fram en bønne og han gnur den ut...så røyker vi en. og plutselig når jeg trekker inn røyken og skal til å blåse utt igjen, så merker jeg at det begynner å fenge.

dere skjønner sikker hva jeg mener.

av 12pils så får jeg nesten ikke virkning,men når man får på en bønne i tilegg
så funker alkoholen nesten dobbelt så mye....
merkelig det der med bønne å alkohol.........

så jeg setter min steme på bønne + alkohol =bra
hasjen: Hvis du ikke merker noe av 12 pils, så ville jeg byttet dealer, eller fått sjekka synet
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Knips + noen feite piper anbefales iaff på det sterkeste. Følte jeg fikk ny opptur for hver pipe jeg tok
Sitat av bread
hasjen: Hvis du ikke merker noe av 12 pils, så ville jeg byttet dealer, eller fått sjekka synet
Vis hele sitatet...
De fleste av oss kjøper vel pilsen på butikken ikke av dealere
kanskje det er hjemmelaget pils

bare en tanke...
Cannabis og alkohol er noe du bør være veldig forsiktig med når det gjelder å blande det. Grensen mellom god rus og veldig dårlig rus er vanskelig å finne.

Vil tro at grunnen til at THC forsterker andre rusmidler ligger i det fysiske det gjør med hjernen, ved at den 'bremser' nervesignaler, noe som påvirker deg ut ifra den tilstanden du befinner deg i.
hell yeh :-)

kan ikke drikke alkohol uten å røyke litt tjall syns jeg da. Kun alkoholrusen blir så "hard" om dere skjønner, når man får røyka en bombe, så blir man helt i form, gliset kommer på snei, og man blir bare godfjern :-)

Merker veldig godt til thc som en rusforsterker på f.eks psykadelika. En kompis av meg trodde han kunne røyke seg ned igjen fra flein, han ble bare mer og mer mongofjern, jeg satt og lo godt ;-) (han bæda ganske sykt, men det gikk fint hehe )
Selv merker jeg det utrolig godt på både lsd og sopp, it takes your vivid imagination to a whole new level.

Og ja, det med speed og tjall syns ikke jeg er noe. Man blir ikke stein, bare grøtete i skallen, sitter der og er helt apekatt og får ikke sove. Det er ikke kult. Jeg liker ikke fart :-)

(ingen som har lagt merke til når man handler tjall, av en som bruker pepper, så er den nesten i 8 av 10 tilfeller jævlig dårlig?) :-)

Sitat av Tobb
Cannabis og alkohol er noe du bør være veldig forsiktig med når det gjelder å blande det. Grensen mellom god rus og veldig dårlig rus er vanskelig å finne.

Vil tro at grunnen til at THC forsterker andre rusmidler ligger i det fysiske det gjør med hjernen, ved at den 'bremser' nervesignaler, noe som påvirker deg ut ifra den tilstanden du befinner deg i.
Vis hele sitatet...
Forsiktig? jeg har ikke drukket uten å røyke de siste 2 årene. Det finnes bare en god løsning, og det er røyk mer :-)
6 halvlitere, pluss et par tre fire trekk på vannisen, og så kompensere med trekk for hver pils utover. yum.
Vel, da er du jo forsiktig. Det var ikke jeg da jeg veksla mellom å shotte vodka og å røyke, og endte med fullstendig blackout, for så å få vite at jeg hadde snubla rundt utenfor huset mitt og lett etter spøkelser.

Er du for full når du røyker kan du fort bli veldig borte.
Pepper og tjall kan gi meget god form. Pluss på bøttevis med alkohol så blir det enda bedre.

Knips, tjall og øl er også meget ålreit.
Sitat av amhx
når æ prøvde å lande speed å tjall så ble jeg sykt dårlig...
begynnte å skjelve å så skeivt å kunne nesten ikke gå...
men etter 30-50minutt senere så ble æ i sykt slosshumør, var det at jeg ble sykt speedrusa da?
at tjallen forsterket den rusen å??

du svarte jo enkli ikke på spørsmålet da...
noen som vet hva som gjør at det er en rus-forsterker??
Vis hele sitatet...
svaret på spørsmålet ditt er at når kroppen tar opp flere giftstoffer må blo-omløped jobbe hardere. det gjør at giftstoffe blir mer og fortere utblandet.

"wholla"
Sitat av ANANEBANANE
svaret på spørsmålet ditt er at når kroppen tar opp flere giftstoffer må blo-omløped jobbe hardere. det gjør at giftstoffe blir mer og fortere utblandet.

"wholla"
Vis hele sitatet...
Har du noe som helst peiling på hva du prater om?
Sitat av ANANEBANANE
svaret på spørsmålet ditt er at når kroppen tar opp flere giftstoffer må blo-omløped jobbe hardere. det gjør at giftstoffe blir mer og fortere utblandet.

"wholla"
Vis hele sitatet...
Jepp, der har du det, jeg leste gjennom det dere hadde svart til nå, og forundret meg ovar at ingen hadde kommet med det ennå:P
Jeg liker ikke å røyke når jeg er full. En gang jeg sku røyke(grønt) når jeg var full ble jeg helt borte å spydde som faen på ett bong trekk.
Det er digg å røyke samtidig som man drikker litt synes jeg.
Trådstarter
Sitat av ANANEBANANE
svaret på spørsmålet ditt er at når kroppen tar opp flere giftstoffer må blo-omløped jobbe hardere. det gjør at giftstoffe blir mer og fortere utblandet.

"wholla"
Vis hele sitatet...
tenkte helst på at hva det er som gjør at thc er en rusforsterker generelt da.
viss du tar sopp, syre etc. så blir rusen å forsterka. noen som har lest noe om dette??
er det som egentlig er mitt spørsmål...

men ikke så dom teori du kom med der...

jævla digg å blande pepper å tch
men ikke bli sinna forda smeller d på noen(det kan jeg si med 80% sikkerhet at d gjør)
jævla gøy å
Sitat av amhx
jævla digg å blande pepper å tch
men ikke bli sinna forda smeller d på noen(det kan jeg si med 80% sikkerhet at d gjør)
jævla gøy å
Vis hele sitatet...
Værste bullshitn jeg har lest. Om du slår noen ned eller ikke kommer jo helt ann på persjonen du er. Jeg er ikke den persjonen som skal bråke å sloss hele tiden så jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde slått noen ned hvis noen hadde vært frekk mot meg.
Sånne folk (som deg?) som blir irritert fort og kan ikke kontrolere sinnet sitt skal ikke bruke rusmidler i det hele tatt!

Peace
Trådstarter
Sitat av Ftnfw
Værste bullshitn jeg har lest. Om du slår noen ned eller ikke kommer jo helt ann på persjonen du er. Jeg er ikke den persjonen som skal bråke å sloss hele tiden så jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde slått noen ned hvis noen hadde vært frekk mot meg.
Sånne folk (som deg?) som blir irritert fort og kan ikke kontrolere sinnet sitt skal ikke bruke rusmidler i det hele tatt!

Peace
Vis hele sitatet...
akkurat det der skal du ikke se vekk ikfra=P
litt oftopic men:
var på sesjon igår å var ikke tjenestedyktig pga ukontrolerbart eksplosivt sinne så du skal ikke se vekk ifra at det der en sant :P