Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 599
hei har fätt meg bil nä ä har kjört til sammen kansje 30 timer eller noe etter jeg bestod lappen, jeg har sikkert over 50.000 timer med playstation kontrollen pä bil spill, sä jeg lurte pä om jeg kan trashe rattet ä kobble til en PS kontroll ä kjöre med den isteden? alt skal funke, vil ikke ha normale bremser, gir og alt det der... vil bare bruke kontrollen til ä kjöre, gär det?
skal ikke vel ikke være noe problem og bytte ratt? Er mange som bruker uoriginale ratt som jeg har sett
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
skal ikke vel ikke være noe problem og bytte ratt? Er mange som bruker uoriginale ratt som jeg har sett
Vis hele sitatet...
Ja, men regner med du ikke har sett så mange som har brukt PS-kontrollen sin som ratt.

Bare glem det, det vil være alt for mye styr og det kommer til å bli kostbart. Jeg tror heller du aldri i verden kommer til å få det til.
Sist endret av staM; 19. august 2011 kl. 12:16.
Det er sikker mulig, men kommer til og ta tid koste mye penger og neste gang du blir stoppa i kontroll så må du bytte tilbake.
du kan sikkert gjøre det ja, om det er lovlig, tviler! å er nok en god grunn at bilen er bygd slik som de er med ratt og bremser. Sry man, men live er ikke et spill
Sikkerhetsklarert
Hvordan har du tenkt at dette skal fungere i praksis? Hvordan skal du betjene girkasse? Håndbrekk?

Om du har automatgear, og setter opp bilen slik som f.eks mythbusters gjør når de styrer de med RC radio så har du hvertfall mest basic funksjoner elektronisk, dvs gass/brems og styring.

Dette vil du aldri verden få godkjent. Og om du i forsøker å gjennomføre dette, og så tar denne bilen ut på offentlig vei så håper jeg du blir fratatt lappen på livstid.

Det nærmeste du kommer er å kjøpe deg en bil fra en som sitter i rullestol med brekt nakke. Da er alt kontrollerbart elektronisk.
Rent teknisk ser eg ikke noe problem med å få det til.

Utfordringen eg ser blir å få det godkjent. Så før du legger for mye tid i prosjektet ville eg begynt der. Resten er bare et spørsmål om å skaffe delene og sette de sammen.