Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1378
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Bruker vanligvis alltid blå kanyla (0,6 x 30mm) men når jeg kom hjem idag så jeg at de blå kanylene jeg har fått er 25 mm, er dette langt nok til å gå inn i muskelen? Takk for svar!
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skyter i låret forresten!
Ja. Jeg bruker den
I låret går det fint, i rumpa blir den i korteste laget
Selv bruker jeg kun insulin sprøyter, eller større tønner med samme spiss som insulinsprøytene.
Har ikke spesielt lav fettprosent men det har aldri vert noen hindring.
Sitat av DHB Vis innlegg
Selv bruker jeg kun insulin sprøyter, eller større tønner med samme spiss som insulinsprøytene.
Har ikke spesielt lav fettprosent men det har aldri vert noen hindring.
Vis hele sitatet...
Insulinsprøyte, hva f**n? Insulinsprøyter er til for og skyte tyntflytende væsker (insulin, melanotan osv) inn i fettvevet, juicen skal godt inn i muskelen du stikker i og da må man ha lengde og tykkelse way beyond insulinnåler, du er heldig som ikke har drylt juicen rett i ei blodåre enda
Sist endret av freebird; 19. oktober 2018 kl. 22:47.
Det der er bare tull. Gammeldags tankegang. Majoriteten av kroppsbyggere bruker insulinsprøyter, kanskje ikke i norge der man tror man må bruke strikkepinner.

De kommer absolutt langt nok inn i muskelen, det er ikke noe fasit at den skal midt inni.
Russerne har tilogmed egne protokoller på å stikke subqutant, det virker også. så ikke kom her.
Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Dessuten er det veldig vanlig og simpelt å forhåndslade insulinsprøyter å ha de i kjøleskap til bruk i ukesvis. Det er heller ikke veldig farlig å få litt "juice" i blodåra kanskje med unntak av tren.

Kommer jo ann på hvos man stikker sant, i rassen er det kanskje værre, enda jeg syntes det går bra, men gjør det skjeldent.
Er man feit går det nok heller ikke.
Sist endret av DHB; 19. oktober 2018 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser hva du skriver men er absolutt ikke enig, som jeg nevnte er faren stor for og treffe blodårer så langt ute i muskelen, har satt hundrevis av sprøyter i delta, lår og rumper og aldri aspirert sprøyta noen gang, treffer alltid på første stikket
Nei, det er så. Har gjort dette i 3 år uten problemer. Det er også for å unngå mest mulig arrdannelse. Aspirerer ikke jeg heller, det er også en gammel myte. Å treffe er det minste problemet. Men to each his own.