Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2102
Noen som har spilt det her? Hva synst dere? Gjorde ferdig route A for noen dager siden på Normal, engelsk tale. Lurer på å gå opp til hard, døde ikke første playthrough bortsett fra en gang i prologen, noe som sugde noe jævlig sykt god soundtrack.

ingen spoilers please
Sist endret av Obskur; 3. april 2018 kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et av de desidert beste spillene i 2017 imo. Siden du bare har spilt route A så har du mye og se frem til
Spilte igjennom på hard selv å vil anbefale deg det samme. Døde mye, men medium blir litt for lett igjen synes jeg, det er liksom ikke noen mellomting her
Obskur's Avatar
Trådstarter
18 2
Fantastisk Vakkert spill, leser på nettet at det er over 20 endings???? er det bare noe tull eller? tenker å kjøre route B på japansk.
Er vel rundt en 20 endings ja. Om du døde i starten så har du sikkert fått ending W, så det er ikke "ekte" endings for å si det sånn.
Japansk er alltid bedre enn dub når det kommer til japanske spill/anime imo, ulempen er jo at det kan bli en utfordring å lese tekst samtidig som du er i et hektisk øyeblikk :P
Obskur's Avatar
Trådstarter
18 2
Du har gjort alle du?

jupp ending W :P damn japanere, som om ikke DS var godt nok ;D
Sist endret av Obskur; 3. april 2018 kl. 17:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vel den 5. endringen som er den ekte. Var helt mind blown. En kommentar på både spillkultur og livet selv. Neste playthrough bør du legge merke til hva filosofene sier og gjør. Mye spennende der
Hvor mange timer er det med gameplay pr. ending?
Obskur's Avatar
Trådstarter
18 2
Jeg brukte 17 timer første playthrough. Men det skal si jeg koste meg gløgg med endel sidequests ol.