Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4925
Anonym bruker
"Selvforsynt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg tenker å spørre min lege om jeg kan begynne med ADHD medisiner igjen. Jeg gikk på dem før, men sluttet for mange år siden.

Legen min vet jeg har ruset meg litt før, men det er mange år siden og så vidt legen vet så har jeg lagt rusmidler på hylla

Spørsmålet mitt er, kan det hende jeg må avlegge urinprøve for å få medisiner igjen?
Ja, det har blitt lovpålagt. Jeg går gjennom den samme prosessen selv for øyeblikket. 6 mnd pissings
Anonym bruker
"Selvforsynt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
6mnd? Om min første prøve er ren, må jeg fortsatt gå på prøver? Eller? Har ikke ett rus problem men jeg liker å kose meg i blandt, vill det da bli ett problen fremmover?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei folkens!
Er newbie på forumet her!
Men jeg poster innlegget mitt her så ser vi hvordan det går.

Jeg har akkurat fått ADD diagnose(alder 26)
har tidligere hatt et rusproblem, 3,5 år rein nå og har gått til ruskonsulent i 2 år.
Jeg lurer på om det med min tidligere rusproblematikk vil sette en brems på min medisinering(har ikke fått medisin ennda)
jeg går til psykoedukasjon hver uke men jeg greier ikke følge med mere enn ca en time av gangen( "timene" varer i 3 timer)
Jeg har avgitt en urinprøve og vennter på svar på en(men den er ok)

noen erfaringer/tanker rundt dette?
er veldig interessert i å benytte meg av medisinering siden tilbudet er der for meg.

setter pris på svar =)