Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7266
Noen der ute som har blitt tatt via snapchat?
Jeg var så dum å brukte mitt eget navn på snapchat, og fikk beskjed fra dealern min dagen etterpå at politiet hadde åpnet en snap fra meg hvor jeg noe vagt sa at jeg var på utkikk.
En kompiss av meg har rådet meg til å nekt nekt nekt om de tar kontakt, men hva er egentlig sjansen for det uansett? Bryr de seg virkelig så mye om hasjbrukere nå til dags at de er villig til å bruke ressurser på å "headhunte" en bruker fra snapchat?
Hvorfor lot han de åpne telefonen i det hele tatt? Ville vært forsiktig med å handle fra han i fremtiden med for enten så er han uvitende eller uforsiktig.

Bare nekt ja, fint å rydde litt hjemme i tilfelle de kommer på razzia men tror det er tvilsomt de gjør det. Nekt om de prøver seg på urinprøve (her truer de med glattcelle dersom du nekter å ta en men er ikke alltid de faktisk mener det - kommer an på hvor maktsyk og jævlig snuten er).

Kan forsovet si en kompis lånte telefonen din og at du ikke vil si hvem grunnet du ikke vil inkrimimere en kompis. Jeg tror ikke de kommer veldig langt om du gjør dette ordentlig og tror faktisk det er tvilsomt du vil høre fra de angående dette i det hele tatt. De er som oftest mer interessert i å ta personen han fikk det fra.
Sist endret av sondriz; 5. mai 2017 kl. 13:37.
Da jeg ble busta var det to stykker som fikk besøk av politiet, siden jeg hadde meldinger fra dem(jada, jeg er smekk som hadde meldinger). Hadde meldinger fra mange, men akkurat disse hadde jeg mest meldinger fra og de fleste inneholdt konkrete beløp. Det du kan regne med uansett er at politiet lagrer deg i "narkosystemet" deres, dersom du ikke var der fra før. Som kompisen din sier: Nekt nekt nekt!
Takker for svarene folkens. Tror det skal gå fint.
Men hva er dette narkosystemet? Har de en egen database av "Mistenkte brukere eller?"
Jeg har jo ikke noe rulleblad fra før, og dersom jeg ber om politiattest så vil vel ikke denne merknaden dukke opp på ett slikt formelt dokument?
Nei, slik info ligger evt. bare i politiets interne systemer. Du må være straffet for at det skal komme på vandelsattest.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Da jeg ble busta var det to stykker som fikk besøk av politiet, siden jeg hadde meldinger fra dem(jada, jeg er smekk som hadde meldinger). Hadde meldinger fra mange, men akkurat disse hadde jeg mest meldinger fra og de fleste inneholdt konkrete beløp. Det du kan regne med uansett er at politiet lagrer deg i "narkosystemet" deres, dersom du ikke var der fra før. Som kompisen din sier: Nekt nekt nekt!
Vis hele sitatet...
Kan jeg spør hvordan de fikk låst opp telefonen din? De har tatt telefonen min noen ganger og bedt meg låse den opp (til og med sagt de slipper meg fra cella om jeg gjør det - korrupt og jævlig narkopoliti som forsovet gjør hva de vil), men har aldri låst opp telefonen min. Har alltid skrudd den av når jeg har møtt på de også noe som er trist ettersom det hindrer meg i å filme/ta opp når de bryter loven men telefonen er som regel det første de tar og føler meg ikke trygg om den er skrudd på, selv ikke med kodelås.
Send litt pekkbilder til popo eller bæsjvideo i revers. Men sånn egentlig burde du nekte uansett hva måtte gjelde med mindre de har. Tross alt har jo flere venner tilgang til telefonen din som du ikke kan navnet på, da er det disse personene som sender masse snaps ut av kontekst. Blir du i det hele tatt innkalt til avhør, spør hva det måtte gjelde, og du har selvfølgelig ikke kjennskap til noe som helst.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ganske kraftig noia i en måneds tid etter at min dealer ble tatt. Sendte en melding å spurte om han hadde og meldingen ble lest av politiet. Er nå over 6 måneder siden og har ikke hørt noe, så tror ikke du har noe å bekymre deg for. De prioriterer heller personene over dealeren enn noen ymse brukere.
Blokker dealeren og slett snapchat, du kan ikke safe deg mer enn det.
Sitat av sondriz Vis innlegg
Kan jeg spør hvordan de fikk låst opp telefonen din?
Vis hele sitatet...
De låste ikke opp telefonen, at dem har mulighet til det er bare svada dem kommer med. Skulle ut en snartur å møte en fyr, gikk fra pc'en med facebook åpen og ble huka inn av en politibil som "tilfeldigvis" var i nabolaget. Jeg var jævlig uforsiktig med meldinger, og ja det er skammelig som bare faen. Ble uforsiktig etter å ha holdt på i over 4 år uten stress fra politiet, og det tror jeg det er sinnsykt mange andre dealere som er og, jeg er langt i fra den eneste idioten som ikke slettet meldinger. Ring alltid! ALDRI send melding med inkriminerende innhold til en dealer!