Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1306
Hei! Jeg har plutselig fått et problem med datamusa, da den dobbeltklikker hver gang jeg skal trykke på noe. Hvis jeg er ekstremt følsom på knappen, så klarer jeg å unngå det. Noen som har vært borti dette før?
Ja, musa mi var slik en liten stund, men her om dagen så fungerte den plutselig som normalt igjen. Fant aldri ut hvorfor det skjedde, men konkluderte med at det var noe feil med musa. Jeg gjorde i alle fall ingenting som kunne ha fått den til å bli slik, og den fungerte plutselig en dag etter at jeg skrudde på maskinen. Kan det ha vært en oppdatering?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av caperno Vis innlegg
Ja, musa mi var slik en liten stund, men her om dagen så fungerte den plutselig som normalt igjen. Fant aldri ut hvorfor det skjedde, men konkluderte med at det var noe feil med musa. Jeg gjorde i alle fall ingenting som kunne ha fått den til å bli slik, og den fungerte plutselig en dag etter at jeg skrudde på maskinen. Kan det ha vært en oppdatering?
Vis hele sitatet...
Beklager sent svar, men det fungerte plutselig for meg og. Sikkert en oppdatering som du sier