Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53932
Dagens episode var knall. Men må si meg enig med andre her inne, få Skyler ut av bilde, putt noe ricin i kaffekoppen hennes!
Helt utrolig episode idag! har nå et ønske om å være i konstant rus til neste Mandag for å få tiden til å fly!
Hvorfor må BB være så sykt? Disse sluttene på vær episoder gjør jo meg til ett nervevrak her!
Så aldri før meg at det ble å skje etter at han vinket.. Hadde trodd det kanskje ble Walt som ble å gjøre noe.
Brutal og uventa avslutning. Kunne jo bare sagt til han kid'n at de jobba på toget.

Tror Jessie kommer til å reagere mest på den henrettinga der.
Sitat av Source Vis innlegg
Brutal og uventa avslutning. Kunne jo bare sagt til han kid'n at de jobba på toget.

Tror Jessie kommer til å reagere mest på den henrettinga der.
Vis hele sitatet...
Hvor ble det av spoil-alert?

Akkurat nå senkte du kvaliteten på denne tråden, shame on you.

On topic:

Enig i att der blir Jessie som blir og få den største reaksjonen på slutten, og dette var faen meg sesongens beste episode hittil.
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av Source Vis innlegg
Brutal og uventa avslutning. Kunne jo bare sagt til han kid'n at de jobba på toget.

Tror Jessie kommer til å reagere mest på den henrettinga der.
Vis hele sitatet...
du snakker om da? skjønner ingen ting av det der.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Hvor ble det av spoil-alert?

Akkurat nå senkte du kvaliteten på denne tråden, shame on you.
Vis hele sitatet...
Hele tråden er jo en gigantisk spoiler. Burde da ikke være nødvendig å si ifra lenger

Personlig leser jeg aldri her før jeg vet jeg har sett siste episode.
Er vel tydelig at "Todd" kommer til å bli en del av gjengen etter at han henretta ungen, ergo sparte Walt & Co masse trøbbel (gjort seg verdig ved å opptjene instant respekt ikkesant).
Sist endret av Steeler; 13. august 2012 kl. 21:24.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Er vel tydelig at "Todd" kommer til å bli en del av gjengen etter at han henretta ungen, ergo sparte Walt & Co masse trøbbel (gjort seg verdig ved å opptjene instant respekt ikkesant).
Vis hele sitatet...
Todd sparte dem ingen trøbbel, han pakka på dem all trøbbelen de kan drømme om. Jesse takler ikke styr med flere barn nå, dette er det tredje han har blitt "knyttet til." Hva skal de gjøre når politiet finner den savnede gutten med ei kule i seg ved togsporet? Noen klarer nok å trekke sammen trådene. Om de gjemmer ungen på et vis har de en savna unge over alle nyheter. Dette vil få konsekvenser for dem alle, emosjonelle for Jesse og noe jeg ikke kan forestille meg for Todd.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Todd sparte dem ingen trøbbel, han pakka på dem all trøbbelen de kan drømme om. Jesse takler ikke styr med flere barn nå, dette er det tredje han har blitt "knyttet til." Hva skal de gjøre når politiet finner den savnede gutten med ei kule i seg ved togsporet? Noen klarer nok å trekke sammen trådene. Om de gjemmer ungen på et vis har de en savna unge over alle nyheter. Dette vil få konsekvenser for dem alle, emosjonelle for Jesse og noe jeg ikke kan forestille meg for Todd.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig eliminerte han et problem... såklart vil Jesse sippe og hulke for dette, men det går nok sikkert over innen 1 episode. Og gutta har da ikke tidligere hatt problemer med å fjerne lik... syrebad fra tidligere episoder feks? Gutta har samtidig nådd helt nye høyder innenfor det kriminale ligaen de har opplevd/nå skaper. Så å få en unge til å "fordufte" blir ikke deres største problem. Vil heller være mer redd for hun dama som har ansvaret for key-ingridiensen for meth-cookinga deres.
Sist endret av Steeler; 13. august 2012 kl. 21:41.
Knall episode!!
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Selvfølgelig eliminerte han et problem... såklart vil Jesse sippe og hulke for dette, men det går nok sikkert over innen 1 episode. Og gutta har da ikke tidligere hatt problemer med å fjerne lik... syrebad fra tidligere episoder feks? Gutta har samtidig nådd helt nye høyder innenfor det kriminale ligaen de har opplevd/nå skaper. Så å få en unge til å "fordufte" blir ikke deres største problem. Vil heller være mer redd for hun dama som har ansvaret for key-ingridiensen for meth-cookinga deres.
Vis hele sitatet...

Hva med Skyler? Walter fortalte jo henne at de skulle rane et tog, kanskje hun så hører om en gutt som er forsvunnet/drept i det området, noe som vil få henne til å gå mer over styr enn hun allerede er.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Hva med Skyler? Walter fortalte jo henne at de skulle rane et tog, kanskje hun så hører om en gutt som er forsvunnet/drept i det området, noe som vil få henne til å gå mer over styr enn hun allerede er.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Men så har jo Skyler forøvrig alltid vært et problem.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Selvfølgelig eliminerte han et problem... såklart vil Jesse sippe og hulke for dette, men det går nok sikkert over innen 1 episode. Og gutta har da ikke tidligere hatt problemer med å fjerne lik... syrebad fra tidligere episoder feks? Gutta har samtidig nådd helt nye høyder innenfor det kriminale ligaen de har opplevd/nå skaper. Så å få en unge til å "fordufte" blir ikke deres største problem. Vil heller være mer redd for hun dama som har ansvaret for key-ingridiensen for meth-cookinga deres.
Vis hele sitatet...
Han skapte jo også et nytt problem? Hva gjør de med gutten? Hva gjør de med tankene? De tidligere ofrene var ikke av typen som ville blitt meldt savnet og igangsatt leteaksjon for.
FYYY faaan!!! Beste episoden ever! Om du ikke har sett den: IKKE gled deg.. bare gjør deg klar..

Vurderer psykolog time nå.. :/
Fy faen, det der var den beste episoden hittil! (snakker da selvsagt om s05e05)
Nydlig episode, Jessie er geni.
Ble seriøst lei meg... dakar liten, fikk klump i halsen med tanken gutten og edderkoppen, dem var jo så søt i starten OMG, fuck breaking bad! altfor bra
En tankevekker: Jesse sa til Todd før de tok toget at "No one can know about this, except for us. You understand?"

Todd har jo fått streng beskjed om å gjøre _alt_ gutta ber han om uansett. Tror nok han tok det så seriøst at han gjorde det han gjorde.
Sitat av Source Vis innlegg
En tankevekker: Jesse sa til Todd før de tok toget at "No one can know about this, except for us. You understand?"

Todd har jo fått streng beskjed om å gjøre _alt_ gutta ber han om uansett. Tror nok han tok det så seriøst at han gjorde det han gjorde.
Vis hele sitatet...
Sant! Det tenkte jeg ikke på... Håper Todd blir mer involvert i serien. Likte karakteren =)
Todd ligner jo på matt deamon ! lol
Men shiiet, serien blir bare bedre og bedre.
Noen som vet når episode 6 kommer ut på nett ca? Er skole imorgen, så er litt kjipt å sitte oppe til langt på natt for og vente på ingenting liksom.
Sitat av Donhin Vis innlegg
Noen som vet når episode 6 kommer ut på nett ca? Er skole imorgen, så er litt kjipt å sitte oppe til langt på natt for og vente på ingenting liksom.
Vis hele sitatet...
Kommer kl. 06.00 i morgen tidlig. Anbefaler at du setter den på nedlastning før skolen og ser den når du kommer hjem.
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Kommer kl. 06.00 i morgen tidlig. Anbefaler at du setter den på nedlastning før skolen og ser den når du kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Takk, da legger jeg meg nå da vettu, så får jeg se den etter skole da. Gleder meg!
Synes det var en bra episode (episode 6), men må si jeg ble litt sjokkert når X og X ville X! (Vil ikke spoile.)

Var også litt spennende i slutten!
Faen for en kjedelig episode, er det noe jeg ikke liker med breaking bad så er det episodene der det bare er diskutering fram og tilbake i 40 minutt.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Faen for en kjedelig episode, er det noe jeg ikke liker med breaking bad så er det episodene der det bare er diskutering fram og tilbake i 40 minutt.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det som gjør Breaking Bad så sinnsykt bra!
Kan vi sette spoiler alert i topic, så vi faktisk kan diskutere hva som skjer?

SPOILER:
Rimelig tørr episode, jeg hadde virkelig håpet de skulle få igang produksjonen ordentlig nå.
Sist endret av SkyMarshal; 20. august 2012 kl. 16:17.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Kan vi sette spoiler alert i topic, så vi faktisk kan diskutere hva som skjer?

SPOILER:
Rimelig tørr episode, jeg hadde virkelig håpet de skulle få igang produksjonen ordentlig nå.
Vis hele sitatet...
Folk fortjener nesten og få episoden spoila når de er dumme nok til og lese i tråden før de har sitt siste episode
Haha som jeg lo av jessie da dem spiste middag, stakkars dude
Selv om jeg er enig i at de som ikke har sett serien og de siste episodene ikke burde gå inn på denne tråden, så vil jeg likevel anbefaler at dere bruker spoilertag når dere avslører noe som kan ødelegge seeropplevelsen for andre.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Såleis!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hver eneste episode blir jo bare drøye og bedere.... gled dere til denne folkens, dere vil bli overrasket.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Hver eneste episode blir jo bare drøye og bedere.... gled dere til denne folkens, dere vil bli overrasket.
Vis hele sitatet...
Indeed.

Er dette siste episode for i år btw?
Det er en episode til. Gårsdagen var helt drøy!
Det blir nokk en trist slutt : (
Episode 7...oh my god
Wth!!

Vet ikke helt hva jeg synes om dette her.. Breaking Bad blir å mangle en viktig karakter nå :/
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Setter en femmer på at Mike overlever
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av SheepInPain Vis innlegg
Wth!!

Vet ikke helt hva jeg synes om dette her.. Breaking Bad blir å mangle en viktig karakter nå :/
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Enig, jeg likte Mike...
Og hva som skjer nå? DEA var jo på jakt etter han...


Når kommer neste episode? Vet det sikkert er "season-break", men noen som vet dato?
Sitat av Choobe Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Enig, jeg likte Mike...
Og hva som skjer nå? DEA var jo på jakt etter han...


Når kommer neste episode? Vet det sikkert er "season-break", men noen som vet dato?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Mike overlever neppe.. Men er lov å håpe! Håper at DEA får snusen på Walt i neste sesong, det hadde vært spennende!



Neste episode er tilgjengelig for download mandag neste uke. Så er det pause helt til 2013 en gang når episode 9 kommer. :/
Det er en episode til før season-break, kommer ut neste søndag.
Vi må jo få en eller annen showdown mellom Walt og Hank, ellers blir jeg meget skuffet.
Denne serien svir i sjela. Snakk om å trykke på de rette knappene. Alt man ikke vil at skal skje, skjer. Avslutningen på denne serien blir nok den første jeg ser hvor _alt_ går dritt.

Kan dog hende Jessie stikker av med penger og lever et lykkelig liv, men who knows.
Klare meg i ventetiden
Er ikke lenge til Walking Dead kommer ut, så en liten pause fra den intense breaking bad har jeg godt av
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Trur personlig at det blir ein slutt som ligner på Sopranos sin, berre kanskje litt meir blodig. Har ingen tro på at Walt slipper unna, tipper "justice will be served"
NEI NEI NEI NEI AT DET MÅTTE SLUTTE FOR I ÅR! FAEN SVARTE HELVETTE JEG VIL HA MER NÅ!!!!!!!!!

Herregud de klarer å lage de beste sluttene før pausene -.-
Garr, I found miself season 5 on Pirate bay, garrr
Fantastisk episode, gleder meg som faen til neste 8 kommer!
Forventet meg at en bombe eller en gjeng med leiemordere skulle drepe alle sammen, det er jo enda ikke bekreftet om Mike er død eller ikke.
Jezzz, håper Walking Dead kan forte seg å komme, treng en erstatning