Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1829
her er en sak jeg smelte sammen med gimp utpå de tidlige morgentimer.
gøy.
In before carnage

Det var mildt sagt forjævlig. Det virker ikke som om du har hatt noen form for tankegang og isteden bare har klæsjet alt mulig rart sammen som ikke fungerer. Det kunne vært tøft om du hadde gjort en ordentlig jobb og gjort deg flid.

Dette minner mer om tilfeldig pixel-generering i TinyPTC ;p
Er vel det de kaller for abstrakt kunst. Skikkelig syre-heydi!
heh-heh-heh. Dette var jo fargerikt og ikke minst, like stygt som bunnen av doskåle etter en taco-torpedo.
Det er ikke alltid det funker å klæsje mest mulig farger og dritt sammen for å skape noe som er pent! Dette var i alle fall ikke pent. Ikke noe vits å gi tips på hva du kan gjøre for å forbedre bildet heller. Begynn på nytt, tenk motiv og struktur. (Moderne og abstrakt kunst har fortsatt motiv og struktur!)
Er det bare meg s om ser motivet her? Det er jo to personer som står der...? Eller har øynene mine tatt kvelden? :P
hmm... syns det står en kar til høyre i bildet. litt animestyle over han :P men står det "Dorktig duck"?
Synes det var bra, man kan se så mye forskjellig i bildet
Hva pokker er vitsen i å poste dritt som dette? Tilfeldig dritt slengt sammen, som verken var pent å se på eller minner om kunst. Null verdt. Lær deg programmet skikkelig.
Trådstarter
19 5
hehe, takk for kommentarene folkens artig å lese.

for å oppklare: det er riktig det at det er to folk på bildet, han til høyre (med det hvite huet og de grønne tenna og øynene) er bill gates, den andre fyren er en japaneser... (sikkert derfor crEpi så anime-style) tror det er sjefen for microsoft japan.

jeg synes jo selvsagt at det ser fett ut sjøl, men det er visst tydelig at min estetiske sans er langt ute på viddene . skal ikke prøve å forsvare bildet, men kan jo svare på et par punkter:
har ingen lyst til å gjøre en "ordentlig jobb" . jeg vil heller bare leike meg, mye morsommere.
hva vitsen med å poste det skulle være? nei, det har jeg ikke noe godt svar på - men er det ikke lov til å poste noe som er dritt lenger? isåfall ville vel forumene blitt ganske tomme og kjedelige?
kan umulig tenke meg at folk tar så mye skade av å se på noe de ikke liker i et par sekunder, og i tillegg er det jo så morro å ha noe å bli forbanna på.
Sist endret av Fleinar; 22. februar 2007 kl. 19:15.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Syns det er fint jeg. Bedre enn alle naturbildene som folk har brukt sitt uber speilreflezz0rs kamera med zupah lukketid og whatnot på.
Stå på. Noe som det der kunne jeg tenkt meg på en vegg i leiligheten.
Jeg likte bildet. Men jeg synes figuren til venstre ser ut so en katt
Don't quit your day job. Jeg finn vondt i øynene av å se på det...
Det var... det var.. Spessielt? Men jeg likte det! Fine farger.
Edit; Skrivefeil.
Sist endret av Christian; 23. februar 2007 kl. 01:16.
Sært, men det kan jo kalles abstrakt?
Vet ikke helt hva jeg synes eller tenker når jeg ser det bilde. Egentlig så er det bare et evig virrvar med noe tekst i, som ikke er mulig å lese for det første, og for det andre ikke har noen mening eller sammenheng med det bilde.

Ser jo at du ikke er en pro. kunstner, eller en aktiv tegner. Abstrakte bilder er noe enhver kan klare og klusse seg til. Har sett en del av sånne bilder, (abstrakt kunst) så kan ikke si at dette var noe å skryte av. (:

Men det er en begynnelse. I et sånt bilde som det skal man på en måte kunne klare å lage sitt eget bilde, det klarer jeg ikke helt her. (: Hvis det ikke er en logo eller noe lignende.

- Men bra forsøk (::
▼ ... noen uker senere ... ▼
Teksten er jo lett å lese, "domestic duck", og jeg så også de to figurene. Men pent syns jeg ikke det var. Men spesielt var det, det skal du ha.

edit: beklager så mye å dra fram en så gammel tråd. Det er tydeligvis ikke like mye aktivitet på dette underforumet som i de jeg ferdes mest i..
Synes det var kult jeg. Første gang jeg så på det, så jeg ingen verdens ting, men etter å ha lest hva de andre skriver ser jeg helt klart hva det der
"smeltet sammen" kan man nok si at det er. "Tilfeldig smeltet sammen passer nok bedre.
Men hadde dette bildet vært tegnet av en berømt maler hadde det sikkert blitt solgt for masse, og folk hadde elsket bildet

Det første som slo meg var at det var et fjell med en elv midt i. De var snø på toppen av fjellet, og det grønne på siden var busker og trær. Klarer ikke helt se bill gates på noen måte
Sist endret av Leif Motorvei; 16. mars 2007 kl. 22:39.
Jeg sier ikke at bildet er bra, men det har noe potensiale. Teksten ødela noe av persepsjonen, men ellers var det ikke så ille å se på. Fargene var litt lite kontrastfylte og appelerte ikke til meg, men det er feil å si at det er stygt.

La oss heller kalle det impresjonisme.