Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1185
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, har snust Rush Cryo 5 lenge, har lyst til å finne en tilsvarende.

Vil trappe litt ned på nikotin.

Den må være hvit, ikke svi for mye og heller ikke for svak.

Jeg har forsøkt epok, nick & johnny, volt og ingen ga mersmak.

Setter pris på alle innspill
Ta en titt på de forskjellige tobakksbutikkene, da kan du sortere etter styrke og type. Forhåpentligvis finner du en snus som virker lovende.

M. Sørensen er de jeg har brukt i alle år personlig. God erfaring med de, kan anbefales.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
Ta en titt på de forskjellige tobakksbutikkene, da kan du sortere etter styrke og type. Forhåpentligvis finner du en snus som virker lovende.

M. Sørensen er de jeg har brukt i alle år personlig. God erfaring med de, kan anbefales.
Vis hele sitatet...
Artig! Bruker faktisk m.sørensen selv
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Epok nr 1 ice Blue intense styrke 4.
ja snus er noe lommeboka mi angrer på. jeg prøver å resirkulere snusen mest mulig med å tørken litt i papir og så er den klar igjen for sengetid under leppa igjen.

høres kansje ikke så appetittelig ut å gjøre dette, men jeg syns det hjelper på å kutte ned forbruket ivertfall.

mvh. nick and jhonny nr1
Anbefaler å prøve lokal produsert snus ifra Trøndelag. Snusbonden heter de. Du kan sjekke de ut på snusbonden.no med oversikt over diverse utsalgsteder.
Prøvd flere av de forskjellige typene de selger og alle har fin styrke og passe med nikotin.

mener å huske snus365 selger deres illsint white porson. Men snusbonden gravern porsjon er deres beste produkt etter egen mening.
Har kjøpt flere sylindere av den. Legger seg perfekt under leppa sånn som det skal være. Herlig smak.
Bruker Loop Habanero mint s8. Men synes styrken er mer s4
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke meningen å kapre tråden din, men er det noen som har anbefalinger til noe tilsvarende G3 Volt med mindre nikotin?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her har de målt styrke og ph på en del hvite snusvarianter https://www.testfakta.se/sv/kropp-ha...k-nikotinfalla
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke meningen å kapre tråden din, men er det noen som har anbefalinger til noe tilsvarende G3 Volt med mindre nikotin?
Vis hele sitatet...
Lab 12, Kapten White Strong Mint, Skruf Fresh S4. Spearmint og hvitporsjon som Volt.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lab 12, Kapten White Strong Mint, Skruf Fresh S4. Spearmint og hvitporsjon som Volt.
Vis hele sitatet...
Takk!