Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 15356
Hvordan fungerer lagring i gra v på ps4? Blir det automatisk lagret på noen måte eller må jeg bruke et punkt for å lagre?

Og hva bestemmer hvor jeg starter opp når jeg starter spillet etter å ha hatt ps4 slått av?

Beklager, men er fersk i gta v men liker det allerede, bare det å kjøre bil er gøy!
Lagres på bestemte punkter etter ting du har gjort. Eller du kan gå og legge deg. Da lagres det og.
Gå på settings -> saving -> og skru på autosave. Hvis du ikke har/ tar på dette må du lagre manuelt enten via quicksave på Gta-telefonen din eller på settings (husker ikke helt hvordan, men veldig lett å finne). Uansett så får du alltid varsel etter hvert oppdrag om å quicksave
Sitat av Jacobpk Vis innlegg
Gå på settings -> saving -> og skru på autosave. Hvis du ikke har/ tar på dette må du lagre manuelt enten via quicksave på Gta-telefonen din eller på settings (husker ikke helt hvordan, men veldig lett å finne). Uansett så får du alltid varsel etter hvert oppdrag om å quicksave
Vis hele sitatet...
Når jeg tar en quicksave på telefonen, starter jeg opp igjen der jeg lagrer uansett hvor jeg er?
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Når jeg tar en quicksave på telefonen, starter jeg opp igjen der jeg lagrer uansett hvor jeg er?
Vis hele sitatet...
Tror det ja, husket jeg ble lei av å spille en gang å lagra midt i ingenmansland i håp om at jeg skulle spawne en annen plass neste gang, men starta der jeg lagra og endte opp me å bare ikke spille
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Når jeg tar en quicksave på telefonen, starter jeg opp igjen der jeg lagrer uansett hvor jeg er?
Vis hele sitatet...
Yes!