Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6457
Legger ut en litt eldre rapport som jeg har hatt liggende på pcn en stund. Var litt usikker på om jeg skulle legge den ut ettersom det er en relativt liten dose i festsammenheng. Vanligvis ikke da jeg får de største epiphaniene, men skjedde så mye morsomt at jeg legger den ut likevel.

Jeg hadde vurdert alle aspekter ved stoffet, noe som jeg alltid gjør. Verken jeg eller nilsern har noe unormal toleranse for 2c-b. Jeg oppfordrer ingen til å teste dette stoffet ettersom det er ulovlig og kan føre til komplikasjoner om man ikke vet hva man driver med. Om noen skulle ha et ønske om å prøve anbefaler jeg vedkommende til å lese og sette seg inn i stoffet før en eventuell tur. Må legge til at om man tar det nasalt skal man ifølge erowid kun trenge 1\3 av dosen man trenger oralt, men jeg ville ikke si at det følte ut som disse 15 var det samme som 45mg. Har tatt 40mg oralt og det var mye heftigere.

Deltakere: Meg, nilsern og Affa
Dose: 30mg 2c-b på deling
Sted: Fest, innendørs og utendørs

Jeg og nilsern skulle på en fest til en bekjent av oss. Han som hadde festen hadde en svær tomt ved sjøen, så det var innendørs og utendørsfest. Det var stort sett folk overalt. Dette var i starten av sommerferien så og det var mange som hadde planer om å bli rusa på andre stoffer enn alkohol. Jeg og nilsern fant derfor ut at vi skulle teste ut 2c-b på fest.

Vi annkommer festen, tar noen pils og sosialiserer litt. Vi hadde planer om å spare 2c-b'n til litt utpå kvelden, så etter en times tid mekker vi og fyrer vi opp en joint. Vi har funnet oss en anno spot i utkanten av hagen. Her er det et lite bål, så vi sitter rundt varmen og koser oss. Etter å ha røyka jointen finner vi ut at tiden for 2c-b er inne. Vi legger opp 15mg i to hauger på lommeboken min og drar hver vår liner. Jeg foretrekker å snorte 2c-b men fy faen som det svir. Jeg synes det å snorte 2c-b er litt som et bøttetrekk. Istarten tenker man kun over hvor ubehagelig det er, men når ubehaget gir seg oppdager man plutselig hvor loka man er blitt. Man tenker liksom ikke på oppturen, man bare er der.

Vi ser på epletrærne som er i hagen. Hele treet er blitt levende og fullt av liv. Det pulserer i forskjellige nyanser av grønn, og blomstene lyser hvitt. Noen bekjente av oss som var dritings kommer gående forbi, og jeg merker med engang på hvor forskjellige bølgelengder vi er.Virker plutselig som om alt er ute av kontroll og alt bare spinner avgårde. Både tanker og festen. Musikken som dundrer ut fra terassen høres plutselig helt ugjenkjennelig ut. Vi stikker derfor til utkanten av tomten og legger oss ned i det høye gresset. Noen venner av oss som har tatt knips kommer bortom. De synes det også var alt for mye støy og bråk. Som oss trengte de litt tid på å samle seg selv. Vi ligger der en liten stund og chillern til vi blir irritert over all myggen og stikker tilbake til festen. Virker som det var en annen fest enn den vi dro fra. Masse nye folk, mye mer liv og mye fetere musikk. Mange gamle venner av oss hadde også dukket opp. Det ble den festen i året hvor alle bekjente, nye som gamle dukker opp. Vi er keen på en spliff til så jeg og nilsern beveger oss ned mot sjøen. Vi er nå helt inne i turen og prater høylydt over alt vi ser. Vi kommer gående forbi en innkjørsel hvor vi stopper opp for å prate. Etter en stund ser vi at en dame står og ser rart på oss. Vi går fort avgårde, mens vi prøver å resonnere oss fram til om hun trodde vi var fulle eller ikke.

Vi kommer fram til vannkanten og ser utover. Det er solnedgang og himmelen spraker av farger. Var så jeg nesten måtte lukke øynene pga. alt jeg så. Jeg begynte å tenke på om dette var normalt. Hva drev jeg med? De fleste andre var på alkohol, bon, kola eller knips, og her kommer jeg på 2c-b. Fant ut at 2c-b var mye mye mer innholdsrikt, og bare jeg ikke gjorde det til noen vane var det ikke noe verre enn noen av de nevnt over(har heller ikke gjort det til vane). Jeg forteller nilsern om hva jeg nettopp har tenkt på. Han er ganske enig og det ender med at vi får lattis. Tror vi lo over hvor absurd alt var og interne spøker er alltid best når man er på tur. Etter noe som må ha vært 10min begynner jeg å tenke på at vi kanskje ikke burde le så høyt ettersom det var folk overalt rundt oss. Må ha sett litt spesielt ut med to karer som sitter ute en holme og ler sammenhengende. Vi begynner å vende tilbake til festen. Virker som vi har vært borte en evighet. På vei opp møter vi Affa og Formen(også en bruker her på nFF). Formen har fått Salvia 35x av Affa. Den rev ganske så bra. Formen trakk inn og reiste seg nesten umiddelbart. Han ble stående og mumle litt. Han sa vi måtte stå eller sitte på en rekke. Da passet alle klossene inn i virkeligheten. I etterkant fortalte han at alt ble lego. Armene, beina, hodet, stolene, hagen, osv. passet sammen som legoklosser. Om vi satt i de riktige posisjonene passet legokroppene våre inn i hagen, og det var derfor Formen maste på at vi skulle stå\sitte på en spesiell måte.

Vi går etterhvert tilbake til huset og setter oss ned på terassen. Affa er også kommet. Han hadde vært på jobb til da og jeg gir han 10mg med 2c-b. Han forsvinner avgårde og jeg setter meg ned på terassen. Var en chill terasse med sofa og mange stoler. Jeg sitter og prater med en kar på knips som jeg knapt har møtt før. Mens vi prater blir Pendulum med Slam(sykt bra låt fra et sykt bra album) satt på. Vi blir helt fasinert over hvor perfekt den sangen passet til akkuat da. Sitter og kulern en stund da jeg plutselig hører at noen roper navnet mitt. Jeg stikker ned tilbake i hagen.

Affa hadde gitt mer Salvia til en venn av oss på festen. Affa hadde fortalt han om det og alle aspekter ved stoffet, og var litt usikker på om han virkelig skulle gi han en brønn. Kompisen vår hadde sagt at dette var ikke noe stress. Sikkert litt overmodig pga. fylla og kola. Da han trakk inn var det som han ble slått i svime. Kunne ikke prate eller sitte ordentlig på 10-15min. Da han omsider kom tilbake fortalte han den sykeste historien. Han hadde vært i en verden hvor alt var som en tegneserie og dette var helt naturlig for han. I denne verdenen var han i en landsby hvor han møtte noen folk som hadde litt og røyke på. De hadde så gått inn i et hus hvor de hadde tatt seg noen trekk hver og chillan med en pils i tv-stua. Plutselig var det som noe trakk han mot en uvirkelig verden. Etterhvert som han ble trukket avgårde forsto han at den uvirkelige verdenen var den virkelige. Da han kom tilbake fortalte det han oss det han hadde opplevd. Han brukte sikkert 5min på å få fortalt alt. Han var virkelig på tur. Vi holdt på å le oss i halvt hjel.

Var en annen venn som også testa 35x'n. Han var på knips og på nedturen. Han var keen på mer form og fikk mast seg til et trekk av Affa. Han fylte bongen skikkelig opp, slapp choken og trakk inn. Han har i etterkant fortalt at det følte som han ble trukket opp til himmelen. Plutselig var hele kvelden, alle menneskene og hele situasjonen blitt en bok. Affa var en trollmann og fortelleren. Marihuana her på forumet var langbein og et hjørne av boka. Siden det var kveld skulle boka lukkes og det ville ikke vennen min. Han ville være med videre i historien. Derfor rømte han fra boka og endte etterhvert opp i virkeligheten. Første han møtte da han kom tilbake var meg. Jeg ble det første ankeret for å hale seg tilbake til virkeligheten. Han sa det hadde følt som han hadde vært på borte i 3dager, og dette tok bare 10min. Heavy shit!

Etter dette sniker vi oss opp på loftet. Vi finner et soverom så vi kan få på noen trekk. Det ligger allerede en kar og sover der, så vi mekker og fyrer stille. Etter en stund finner vi ut at vi skal hjem til Affa. Vi starter å gå den lange veien hjem og er hjemme etter 45min.

Denne turen var ikke noe spesielt dyp eller meningsfull. Var mer for å se hvordan 2c-b fungerte som et festdop. Jeg fikk veldig mye ut av kvelden og satt med en fin afterglow uka etter. 2c-b for meg er blitt mer morro enn selvransakelse. Har hatt flere turer på 2c-b som har vært dype. En av mine beste turer noengang var på 2c-b, men om jeg skal på tur foretrekker jeg heller sopp eller syre. Synes 2c-b er litt mer chill og ikke så selvransakende.
Sist endret av Sinister; 13. august 2007 kl. 01:44.
Bra tripprapport, Spør ikke hvor man får kjøpt 2c-b men selger de det på internett eller må man kjøpe det på gata?
Kul rapport.

Sitat av playozzy
Spør ikke hvor man får kjøpt 2c-b men selger de det på internett eller må man kjøpe det på gata?
Vis hele sitatet...
Du får bestilt det på diverse RC suppliers-nettsider.
Relativt liten sjanse for at du får tak i 2c-b på gata, med mindre du har de riktige kontaktene.
Ok, var det jeg tenkte Hva koster det per gram/brukerdose? Vet ganske lite om Research chemicals men det høres ganske innteresant ut. Er litt merkelig at nettsider sender RC ulovligxD
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
For 2C-B sin del så selges det til en viss grad på nettet, men i motsetning til 2C-E, 2C-I og 2C-T-2 etc. så er det ulovlig de fleste steder og det er dermed antakeligvis lettere å få tak i stoffet gjennom kontakter i Norge enn på nett.
Sitat av Tias
For 2C-B sin del så selges det til en viss grad på nettet, men i motsetning til 2C-E, 2C-I og 2C-T-2 etc. så er det ulovlig de fleste steder og det er dermed antakeligvis lettere å få tak i stoffet gjennom kontakter i Norge enn på nett.
Vis hele sitatet...
Okey, men priser på 2C-B, og 2C-E?
Vet en plass de selger 2C-I På nett, noen som har erfaringer med dette? Har lest at det ligner på en mellomting av koffein og methamfetamin?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tja, fra 150 til 400kr per 100 mg er ikke helt uvanlig for disse stoffene. Nå og da popper det opp en leverandør som kan levere billig, si 1g 2C-E for 400kr, men generelt sett ligger de priset en del høyere enn det.
Fant ut at det ikke var 2C-I nettsida "mi" solgte, men 2-AI. Vet noen va dette er? Sjekka erowid men fant ingenting...

Glem det, fant på erowid...
Sist endret av freaker911; 13. august 2007 kl. 07:59.
Hvorfor skjer det alltid på triprapporter om 2C-B e.l. at noen få finner ut at uansett hva de tenker om et stoff skal de ytre det her? DET FINNES EN RC-TRÅD, FOLKENS! Dessverre er det ikke en 2C-B tråd, men for triprapportenes skyld bør jeg kanskje lage en siden 2C-B ikke er helt RC lenger.

Poenget er, har du spørsmål angående 2C-B, 2C-E e.l., ikke ta alle disse samme spørsmålene i triprapportene gang på gang!

Håper dette ikke vil gå i glemmeboken som sist gang jeg sa noe lignende (i Sky sin 2C-B-rapport).
haha, artig rapport
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av playozzy
Okey, men priser på 2C-B, og 2C-E?
Vet en plass de selger 2C-I På nett, noen som har erfaringer med dette? Har lest at det ligner på en mellomting av koffein og methamfetamin?
Vis hele sitatet...

Jeg skrev en tripprapport på 2C-I for enstund siden, du finner den her, jeg vil ikke
sammenligne det med koffein og methamf, men mer som et rent visual stoff med lite
bodyload.

Kudos for rapport Sinister!
Sist endret av Dodecha; 13. august 2007 kl. 10:38.
Jeg trodde det var 2C-I Men var 2-AI etelleranna.
Nok en artig rapport Sinister. Det virker som at du aldri får nok av dette stoffet, og det skjønner jeg for så vidt ganske godt.

playozzy: Prisen på 2C-B varierer fra leverandør til leverandør, men det ligger som regel på $80-$100 per gram.
▼ ... over en uke senere ... ▼
haha, det var en artig tur! Jeg hadde bare prøvd 2cb oralt frem til da og ble tatt skikkelig på senga etter jeg snorta 10mg. Jeg ble så loka at jeg måtte tusle et stykke unna festen for å komme litt til meg sjæl...jeg ble dritkeen på bønne, men hadde ingenting, så jeg bestemte meg for å ta et tobakkstrekk på bongen, vet ikke helt hva det skulle hjulpet, men det er noe med den bongen da..hehe. Anyways, på letinga etter sigg, kom jeg over en snusboks full av salvie 35x jeg hadde bestilt fra deva bothanics...og fikk det for meg at det var en lur ide:P I samme øyeblikk salvierøyken fylte lungene mine, gikk det opp for meg at dette slett ikke kom til å roe meg ned. Litt i panikk begynte jeg å pakke sammen sakene i sekken for å komme meg tilbake til de andre. jeg får det alltid for meg at jeg må fixe et eller annet på salvie, og det går skjeldent veldig bra. Jeg frossa helt fast i bakken, og plutselig var det som sjela mi rømte ut av kroppen, jeg kunne se den forsvinne bortover en strand, over en brygge og så oppi en liten båt som lå fortøyd der. Så satt jeg plutselig oppi båten og begynte å ro den utover havet. så var jeg midt ute på atlanteren i full storm. Alt skjedde sinsykt fort, men det føltes ut som en evighet fordet...Så ble jeg sugd tilbake samme veien som jeg kom, og inn i kroppen min igjen. Først da greide jeg å bevege meg igjen, jeg var dritforvirra, men ganske artig i formen. Så jeg tok sekken på ryggen og ga meg i vei tilbake til de andre...det var ikke lange veien tilbake, men det var et skikkelig eventyr...musikken som dundra fra hytta hørtes usammenhengende ut. virka som den gynga ellerno, vanskelig å forklare:P jeg snubla over noen som hadde seg uti gresset, og jeg skjønte faen ikke at det var kleint, før etter jeg hadde spurt hva som skjedde..hahahaha:P
Det der var en underlig kveld as hadde vi ikke no videoopptak?
Sist endret av Affa; 20. august 2007 kl. 23:19.