Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 22008
Noen der ute som har ruset seg på noen spesielle steder? selv har jeg kun røyka weed/hasj men ikke noen "spesielle" steder enda.

Lan party
Vi hotboxa badet til en kompis, vi var vell en 5-6 stk.
Skolen ( dumt jeg vet )
utenfor et stort kjøpesenter med endel folk rundt.
Midt under en undergang under veien der det ofte gikk folk.

Tenk til å røyke i en snøhule nå snart, kan bli artig

Fortell meg om deres steder?

Beskjed fra Moderator: Denne tråden er i ferd med å bli slettet fordi den begynner å ligne en listetråd.
Om du skal poste her forventer vi en utfyllende historie, ikke en skarve om at du tok lsd i en begravelse, slikt blir slettet uten varsel.
Sist endret av Dodecha; 26. januar 2015 kl. 12:41.
Såpekoker av rang
Ved et par anledninger på fest har jeg nytt alkohol på vertens kjøkken sammen med andre kjøkkenslitere.
Det pleier å være ganske tøft. Vår egen lille klubb, liksom.

Det kan sikkert ikke måle seg med å hotboxe et baderom eller å røyke med folk i nærheten.
Sist endret av monoid; 22. januar 2015 kl. 05:10.
2 gram ketamin og et 36 timers tog fra Kina til Vietnam. Det var en spesiel togtur, spesielt siden vi ikke skulle ha med oss noen av disse to grammene som ble puttet i fanget vårt etter en syk bytur i sør av Kina, over grensen. Vi fikk det etter en natt på en klubb som hadde "K-night" hadde ansatte som delte ut striper på fat.
Sist endret av Picard; 22. januar 2015 kl. 05:16.
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av Picard Vis innlegg
2 gram ketamin og et 36 timers tog fra Kina til Vietnam. Det var en spesiel togtur, spesielt siden vi ikke skulle ha med oss noen av disse to grammene som ble puttet i fanget vårt etter en syk bytur i sør av Kina, over grensen. Vi fikk det etter en natt på en klubb som hadde "K-night" hadde ansatte som delte ut striper på fat.
Vis hele sitatet...
Hahah, hørtes ikke helt trygt ut Picard !
Rareste stedet jeg har rusa meg må vel være på en do på et kjøpesenter (injisert amfetamin). Eller drukket GHB utenfor politistasjonen. (Jeg vet, total badass. Men rivotrilen sa det var dritgøy) Har vel røyka hasj de fleste stedene jeg har gått.
Sist endret av JanitorScruffy; 22. januar 2015 kl. 09:46.
Det var vell enten da en kompis overtalte meg til å fullføre en joint på en benk 10meter fra 3 politifolk eller i sommer da jeg og noen kompiser møtte noen italienere med noe syke "saker", så snek vi oss inn på ett hotell og tok ett unormalt nattbad i bassenget deres
Jeg var med en svensk kompis på en liten joggetur i sentrum, også ville han inn i domkirken og titte. Der inne tok vi en nøkkel med tjakk hver.. Huff, er fortsatt litt flau over den episoden :P
Det rareste stedet jeg har rusa meg på, må være i undervisningen i klasserommet på videregående. Vi hadde fremføringer den timen og jeg var ekstremt redd for å snakke foran alle i klassen. Så jeg hadde gjort klart en dose lystgass i en kremdispenser som var gjemt i sekken. Da læreren ropte meg opp, dyttet jeg hode ned i sekken og latet som om jeg skulle finne noen notater. Men det jeg egentlig gjorde var og dra ett enormt stort trekk. Husker fortsatt ansiktet til kompisen i det han hørte gassutslipp lyden, Priceless
Sist endret av Zarni; 22. januar 2015 kl. 14:51.
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Det rareste stedet jeg har rusa meg på, må være i undervisningen i klasserommet på videregående. Vi hadde fremføringer den timen og jeg var ekstremt redd for å snakke foran alle i klassen. Så jeg hadde gjort klart en dose lystgass i en kremdispenser som var gjemt i sekken. Da læreren ropte meg opp, dyttet jeg hode ned i sekken og latet som om jeg skulle finne noen notater. Men det jeg egentlig gjorde var og dra ett enormt stort trekk. Husker fortsatt ansiktet til kompisen i det han hørte gassutslipp lyden, Priceless
Vis hele sitatet...
Haha, hvordan gikk fremføringen?
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Hurtigruten. Tidenes beste utsikt og chill "lounge", men et virr-varr av ganger som ser helt like ut og asiatiske/tyske turister som ser helt like ut.
Hasj: i friminuttet før time, bøtta på folkehøgsskolens område og en snøhule faktisk! Heroin: dassen hos de fleste store Fastfood-kjedene, dassen til en i nær familie i en barnebursdag, dassen på personalbadet i butikken jeg jobba i. Har setti en del skudd på dolokk, lol. Og en gang bak bilen i et parkeringshus hvor eieren kom mens jeg kokte opp.. Veldig snill og forståelsessfull dame, så jeg fikk trekket opp fra skjea før jeg stakk.
Vi var ute på byen i Leirvik på Stord da vi bestemte oss for å mekke en joint.

Etter å ha tuslet litt rundt fant vi et parkeringsanlegg hvor vi tilsynelatende var helt alene.
Vi hadde ikke noe å mekke på, men en litt vel pragmatisk trønder visste råd og begynte å klargjøre tobakken på panseret på en bil.
En liten stund etter fyrte vi opp jointen og hadde oss noen trekk før vi oppdaget at vi befant oss i parkeringsanlegget til den lokale politistasjonen - og dermed hadde preparert hasjen på panseret til en sivil politibil.
Sitat av Knask Vis innlegg
Vi var ute på byen i Leirvik på Stord da vi bestemte oss for å mekke en joint.

Etter å ha tuslet litt rundt fant vi et parkeringsanlegg hvor vi tilsynelatende var helt alene.
Vi hadde ikke noe å mekke på, men en litt vel pragmatisk trønder visste råd og begynte å klargjøre tobakken på panseret på en bil.
En liten stund etter fyrte vi opp jointen og hadde oss noen trekk før vi oppdaget at vi befant oss i parkeringsanlegget til den lokale politistasjonen - og dermed hadde preparert hasjen på panseret til en sivil politibil.
Vis hele sitatet...
Ble dere oppdaget eller rakk dere å stikke av før politiet kom?
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Hahah, Mange artige og sketchy steder her ja :P kom med mer folkens!
Det tror jeg rett og slett må være den gangen jeg og et par andre tok oss en joint, et par minutter før vi skulle spille innendørs paintball. Dette var i Danmark ikke så langt ifra Dana fotballcup.
Uansett! Paintballbanen var laget som et autentisk hus med 2 etasjer. og var på loftet av en arcade spillehall med bowling, biljard og gocart. Opplevelsen jeg fikk av å spille paintball inne i det mørke huset der var veldig spessielt! Men det anbefales selvfølgelig på det sterkeste!
Etter det syke adrenalinkicket gikk vi ned og fikk oss noe mat og spillte et par runder med bowling imens alle munchet når de ventet på tur.

Anbefales!
Sist endret av agsel; 22. januar 2015 kl. 18:43.
Sitat av R3dNoi Vis innlegg
Hahha flere her som har rusa seg før kino? hvordan ble kino opplevelsen? kan tenkte meg det er ganske heftig under en tripp og se en god film med ordentlig lyd og litt god munch
Vis hele sitatet...
Drar nesten aldri på kino uten å ha røyket, hele filmopplevelsen blir så mye bedre!

Har begynt å spise edibles før filmen istedenfor ettersom man ofte blir edru igjen midt i filmen når man har røyket før
På julebord. Var en liten gjeng som stakk på dass for å mekke og plutselig kommer en av avdelingslederene inn. Han lurte på om vi skulle ut å røyke og om han kunne bli med. "Sigg eller jay?" kom det fra han med weeden. "Hva faen tror du? Jay!". Resten er historie.
Picard, du besittet dop mens du var i Kina.. Du lekte med livet God story om den er sann!
Utenfor videregående skolen min en gang med noen kamerater. Røyka 1 Jay med litt brunt. Gikk så for å ta bussen til mitt lokale kjøpesenter, og mens jeg ventet i noe som føltes en evighet. Samtidig som jeg prøver å ikke Fnise på alle folka som går forbi kommer endelig bussen. Fikk valsa bakerst i bussen og satt meg ned.
Det føltes som en reise med et romskip, altså i det bussen kjørte ut av busstoppet var det akkurat som vi lettet, følte at jeg ble slengt hit og dit for di det "var turbulens". Derfor prøver jeg å klamre meg fast til en stang foran meg. Så får jeg lukket øynene og da,er,det som jeg ble transportert rett ut i det ytre rom, og det var bare stolen jeg satt i og stanga jeg holdt fast i som fantes. Dette fikk meg til å lage en veldig merkelig grimase og en merkelig "øøhøøh" lyd, fortalte kameratene mine meg.
Det må ha sett ganske mongo ut, klamrer meg fast til ei stang på ei buss mens jeg lager rare lyder og grimaser :P
Kom i hvert fall helskinnet fra "romturen" 😂
vært på kino flere ganger og røyka 1 og 2 jointer 10min før kinoen starter, blir grisestein mens vi sitter der og spacer helt ut.. når filmen er ferdig spørr jeg kompisen min om han husker noe eller skjønte noe av den, "nei, ikke jeg heller".

Snorta mdma på bussen sånn halv fire på en sein lørdag..
Sist endret av Drugsarebadmkey; 23. januar 2015 kl. 04:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må vel være når jeg røyka heroin på badet på sykehuset å ble nesten busta. Sitter foresten på avrusning og røyker H nå :-D
Sitat av sommeren Vis innlegg
Må vel være når jeg røyka heroin på badet på sykehuset å ble nesten busta. Sitter foresten på avrusning og røyker H nå :-D
Vis hele sitatet...
Er det noe vits å sitte der da? Hehe.. Sorry for OT.
Sitat av sommeren Vis innlegg
Må vel være når jeg røyka heroin på badet på sykehuset å ble nesten busta. Sitter foresten på avrusning og røyker H nå :-D
Vis hele sitatet...
Har du tenkt at de på avrusingen kan oppdage denne tråden og da finne ut at du fremdeles røyker?

(Beklager at jeg går off-topic.)
Sist endret av øyvind95; 23. januar 2015 kl. 09:10.
Sitat av Negr Vis innlegg
Hausmania... for et søppelsted
Vis hele sitatet...
Haha, husker jeg var på noe rave der engang, stinka DMT på dassen. Jævlig beinhardt å ta seg ei pipe med DMT på dassen der ass
Ket i en wakeboard park i Asia var vel mer dumt en rart, to linjer og all motorikk forsvant og det hele endte med en massiv faceplant på en kick. Dette resulterte i voldsomme hevelser i ansiktet samt ett par bruke ribbein.

En annen bisarre plass var en "holding cell" i utlandet.

For og gjøre en lang historie kort ble vi stoppet på postkontoret da vi skulle hente en pakke med noe hvitt pulver.

Mens vi ventet på at laben skulle teste stoffet ble vi låst inne i ett rom. Dette rommet var i andre etasje og hadde tilfeldigvis en balkong. Jeg klatret ned og klarte og snike meg ut. Krysset veien og fant en liten butikk hvor jeg kjøpte to liter brandy, sneik meg inn i leiren igjen og klatret opp på balkongen. Deretter var det bare og begynne og drikke.
Røyka i klokketårnet i en kirke. Konfirmasjonsgudstjeneste, jeg og en kompis sneik oss opp i toppen av kirka for å fyre en feit en. Fin utsikt. Nok det nærmeste jeg kom en religiøs opplevelse i konfirmasjonstida
Alltid før kino/ski osv.. Men di rareste blir jo alle di jævla familie middagene å du får tilbakefall pga maten..
Sitat av sommeren Vis innlegg
Må vel være når jeg røyka heroin på badet på sykehuset å ble nesten busta. Sitter foresten på avrusning og røyker H nå :-D
Vis hele sitatet...
Tulling, gi plassen til noen som faktisk vil bruke den.
Sitat av infamous x Vis innlegg
Alltid før kino/ski osv.. Men di rareste blir jo alle di jævla familie middagene å du får tilbakefall pga maten..
Vis hele sitatet...
Hva mener du med tilbakefall? Kan du utdype det litt?
Sitat av watchman Vis innlegg
Picard, du besittet dop mens du var i Kina.. Du lekte med livet God story om den er sann!
Vis hele sitatet...
Tja.. Kina er faktisk ikke det værste landet og bli tatt med brukerdoser på seg. I tillegg var ketamin lovlig over store deler av landet på den tiden.

Det er derimot Vietnam som er schetchy, og derfor vi ikke planla og ha noe mer på oss når toget kom til den grensen.

Ellers så kan det nevnes at toget tilbake, iallefall første strekk, var veldig tomt, i motsetning til når vi dro ned, så det gjorde det ekstra kult.

Sitat av danseku Vis innlegg
Ket i en wakeboard park i Asia var vel mer dumt en rart, to linjer og all motorikk forsvant og det hele endte med en massiv faceplant på en kick. Dette resulterte i voldsomme hevelser i ansiktet samt ett par bruke ribbein.

En annen bisarre plass var en "holding cell" i utlandet.

For og gjøre en lang historie kort ble vi stoppet på postkontoret da vi skulle hente en pakke med noe hvitt pulver.

Mens vi ventet på at laben skulle teste stoffet ble vi låst inne i ett rom. Dette rommet var i andre etasje og hadde tilfeldigvis en balkong. Jeg klatret ned og klarte og snike meg ut. Krysset veien og fant en liten butikk hvor jeg kjøpte to liter brandy, sneik meg inn i leiren igjen og klatret opp på balkongen. Deretter var det bare og begynne og drikke.
Vis hele sitatet...
Litt interessert å høre mer om de to historiene haha. Iallefall den siste!
Sist endret av Picard; 23. januar 2015 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje ikke det rareste, men det mest ubehagelige stedet må ha vært på Olaf Ryes plass, i parken der. Jeg møtte et par karer som solgte meg en bag. De røyka en jay og lurte på om jeg ville ha. Selvsagt vil jeg ha.

Det rareste stedet jeg har røyka er foran Colosseum kino klokken 18 på kvelden, med en god del mennesker rundt. Jeg går en del på kino og røyker alltid på forhånd.
Vanligvis er Frognerparken fast spot.

Så er det også den gangen jeg var med lillebroren min og røyket en feit jay i Christiania før vi gikk på Tivoli. Vi rakk såvidt å komme inn i parken før dansk TV2 spurte om vi ville blitt intervjuet på direkten på God Morgen Danmark, eller noe sånt.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Så er det også den gangen jeg var med lillebroren min og røyket en feit jay i Christiania før vi gikk på Tivoli. Vi rakk såvidt å komme inn i parken før dansk TV2 spurte om vi ville blitt intervjuet på direkten på God Morgen Danmark, eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Naturlig oppfølgende spørsmål: Ble dere intervjuet og hvordan gikk det?

on topic: Røyket på skolen i et skjult rom bak klasserommet som jeg ikke aner hva var/er godt for. Der gjemte det seg et ganske stort rom med ubehagelig høy luftfuktighet, men det fungerte greit for en lat tulling eller tre Fyrte også en liten på betalingsdoen på Oslo S. Tok den i to store trekk og kom meg ut fort som fy.
Sist endret av Quasar; 23. januar 2015 kl. 22:20. Grunn: alltid skrivefeil
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Det desidert rareste stedet jeg har rusa meg må ha vært på sykehuset. Hjemmebrent og rivotril gjorde susen. Etter å ha inntatt nok rivotril fant jeg det en god idè å finne pumper og kanyler jeg kunne stjele, så det ble en aldri så trivelig tur på sykehuset.
Har ikke ruset meg på noen rare steder forsåvidt.
Men det RARESTE stedet må vel være hasjrøyking utenfør politistajonen og to korker GHB før jeg gikk inn på møte med barenvernet.
Sitat av svartbønne Vis innlegg
Har ikke ruset meg på noen rare steder forsåvidt.
Men det RARESTE stedet må vel være hasjrøyking utenfør politistajonen og to korker GHB før jeg gikk inn på møte med barenvernet.
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det?
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Det gikk helt fint, men jeg er en person som er veldig god til å skjule at jeg er ruset for å si det slik.
Men er alltid litt nervøs når jeg er ruset der jeg ikke burde være det.

Men det skal sies at den første korken tok var 2-3 timer før møtet.
Den andre var rett vel en 20-30 min før møtet, men klarer å oppføre meg fint når jeg MÅ.
Men det satt greit stuka i stolen å tenkte på hvordan jeg ser ut for andre.
Sist endret av funkyfuzzy; 23. januar 2015 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av olof97 Vis innlegg
Hva mener du med tilbakefall? Kan du utdype det litt?
Vis hele sitatet...
Etter du typisk har vært på speed xtc++ så spiser man lite å hvis du spiser noe da, holder med en kjeks for min del, så går du rett tilbake i rusen (dog den varer ikke like lenge. Sist jeg tok emma også spiste (under nedturen) smalt det noe jævelig etter 2skjeier med yoghurt
Røyket en heftig en før kino en gang, også når vi stod i køen inn var plutselig Jens Stoltenberg foran oss. Aldri hatt så lattis, men filmopplevelsen var det ikke noe å klage på.
En ekstremt chill kokainbar i Bolivia, det var saker det.
filmen Interstellar var sykt speisa, anbefales
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av Heisenberg1 Vis innlegg
Røyket en heftig en før kino en gang, også når vi stod i køen inn var plutselig Jens Stoltenberg foran oss. Aldri hatt så lattis, men filmopplevelsen var det ikke noe å klage på.
Vis hele sitatet...
hahahaha lo litt nå :P
5 hits lsd før begravelse i kirken, jeg så jesus for å si det sånn...
Sitat av Oshugon Vis innlegg
5 hits lsd før begravelse i kirken, jeg så jesus for å si det sånn...
Vis hele sitatet...
Dette er ikke for å virke dømmende, men hva i alle dager var det for slags påfunn?
Hadde hatt litt av en natt dagen før så var fortsatt litt små drita, akkurat der og da tenkte jeg ikke noe særlig over det.
Men må legge til at jeg hadde oppbygd litt toleranse i forveien, så ting gikk stort sett greit for seg, men ble første og siste gangen alikevel
Sniffing av lightergass under tentamen på ungdomskolen. Hasj, piller og heroin på alle tenkelige plasser (snorta heroin på glattcella, røyka joint mens jeg kjørte motorsykkel med blåvalium og rivotril smeltende under tunga). Fleinsopp på kirkegården. Drukket pils i avhør pga pilleabstinenser og forlangte at de enten skulle tilkalle legevakt eller dra å kjøpe en 6-pack til meg for å la meg avhøre, hvor de den ene gangen valgte sistnevnte. (man skal ikke avhøres hverken når man er syk eller rusa, så legevakt hadde jo vært det riktige). Stått i kiosk og spist godteri fra hylla og piller fra lomma samtidig. Røyka hasj og pot sammen med min gamle farmor (Hvil i fred <3) mange ganger, vi bytta/lånte også piller med/av hverandre.

Heroinet rakk jeg å gjemme i overleppa og de sjekka kun under tunga hvor de fant hasj. Pillene i kiosken var lovlige (Rivotril og Flunipam). Sikkert mye annet tull jeg ikke husker.
Sist endret av illusion; 25. januar 2015 kl. 05:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av illusion Vis innlegg
Sniffing av lightergass under tentamen på ungdomskolen.
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk tentamen.
stryk og utvist fra skolen i 1 uke :s hvis noen lurer på hvordan det har gått vidre, så er jeg 29 år og uføretrygdet men har foreskrivning på 90mg metadon og 2x5mg valium daglig så jeg ikke skal ruse meg og heller ikke ha det alt for jævlig, hvilket fungerer til sin hensikt med unntak av 1-3 sprekk i året (litt oftere med cannabis, 4-8 ganger i året),
Sist endret av illusion; 25. januar 2015 kl. 16:09.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Haha, hvordan gikk fremføringen?
Vis hele sitatet...
Det gikk greit de to første minuttene mens rusen herjet. Var selvsikker og dro en del spøk osv. Men rusen forsvant like fort som den kom. Og da slet jeg med hjertebank, skjelving og en ekstremt nervøs stemme. Men skal ikke klage. Fikk en 4er
Klassetur til oslo.. skulle se på Hobbiten 3D.
Bakerst i minibussen satt jeg og en kompis. Han dro fram snusboksen, begynte å mekke.
Det stinket weed på hele bussen, og jeg spurte han om han ikke skulle vente til vi hadde kommet fram.
Men jointen ble rullet klar uten at noen merket det. Eller... en god kompis (som alltid har vært nykter), dolket oss i ryggen da han plutselig brøt ut "HMMM..... Hva er det som lukter her da?".

Jeg gikk rolig nedover midtgangen, og hvisket han i øret; "jeg sverger på at jeg kommer til å banke dritten ut av deg hvis du sier et ord til". Han begynte å le, men nevnte ikke noe mer resten av turen.

Jeg var dritnærvøs og begynte å lure på hvor vi kunne fyre den opp.
Det viste seg at vi skulle stoppe bilen 500 meter unna Colosseum. Rett utenfor kinoen tente vi på jointen, mens hele klassen satt inne og ventet på at han ene læreren skulle kjøpe billetter.

Plutselig dukket det opp en kjent skikkelse rundt hjørnet i retning oss.. jeg slapp jointen på bakken i ren refleks og tråkket på den. Den var nesten uansett tom, men vi var allerede overbevist om at skikkelsen, som viste seg å være læreren vår - hadde oppdaget oss.

Han bevegde seg bort til oss og spurte
"Gleder dere til filmen eller?"
"ja" svarte vi i kor, helt på pinnen av nærvøsitet.
Da han sa at vi nå skulle gå inn i kinosalen, ble vi lettet.

Men vi hadde ikke kjøpt godteri ennå, derfor skulle vi ta en kjapp tur inn i kiosken først.
Der var det dessverre litt kø, så vi begynte å lure på om vi kom for seint til starten.
Et lite latteranfall i kiosken løsnet litt på stemningen.

Da vi hadde kjøpt det vi skulle, merket vi fort at vi ikke visste hvor resten av klassen var. Mest antagelig hadde de gått inn i kinosalen.
Alle dørene til kinosalene var låst så vi visste ikke hvilke dører vi skulle prøve.
Selv prøvde jeg å overbevise kompisen min om han kunne spørre noen om hvilken kinosal vi skulle til.
Det ville han ikke, vi var begge grisefjerne og redd for at noen skulle merke det.

I det øyeblikket vi diskuterte kom jeg på at vi ikke hadde billetter heller.
Vi hadde glemt at læreren vår hadde billettene og fikk for oss ideen om å kjøpe nye billetter.
I skranken fikk vi beskjeden om at det dessverre var utsolgt - til vår store fortvilelse.

Nå kunne vi sikkert heller ikke få svar på hvor kinosalen lå en gang, da måtte hun i skranken forstått at vi prøvde å snike oss inn.

Vi bestemte oss for å gå mot utgangen, men før vi visste ord av det - åpnet det seg en dør bak oss.
"Det er der dere er ja!! klassen deres sitter på rad 7" fastslår en kinovvakt.
Selv var vi overbevist om at vi hadde gått glipp av 10 minutter, men vi kom akkurat i tide!

3D opplevelsen var helt magisk og overveldende. Vi følte oss som vi var bokstavelig talt med i filmen. Halvveis ut i filmen ble alle de sterke lysene og lydene for mye å ta inn over meg. Derfor passet jeg ut, og våknet ikke før filmen var over. Det syntes klassekameratene mine var svært overraskende, men jeg skyldte på at jeg syntes filmen var kjedelig.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
vært på kino flere ganger og røyka 1 og 2 jointer 10min før kinoen starter, blir grisestein mens vi sitter der og spacer helt ut.. når filmen er ferdig spørr jeg kompisen min om han husker noe eller skjønte noe av den, "nei, ikke jeg heller".

Snorta mdma på bussen sånn halv fire på en sein lørdag..
Vis hele sitatet...
Ahh, been there, done that. Husker ikke noe fra den siste hobbitfilmen eller Mockingjay, hadde det ikke vært for de komfortable setene hadde det vært penger trykt nedi dass. Meg og venninna mi pleier å sette oss ned på en benk i sentrum og prøve å komme tilbake til hvordan filmen utfoldet seg foran oss mens vi forsvant ut i intet. Ofte misslykkes vi. Husker fremdeles ikke en dritt av Guardians of the galaxy.

Forutenom det har jeg røykt meg stein bak bilen til foreldrene mine rett etter min brors takketale dagen han ble konfirmert. Angret som en hund etterpå! Å sitte der med masse slektninger under desserten, som spør deg en haug med spørsmål, var straff nok i seg selv. Aldri mer, aldri mer, aldri mer...
Random tante: "Hvordan går det på skolen da?"
Meg, stoned out of my mind: "Nei... prøver å holde karakterene på et høyt nivå liksom."