Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1066
Det har seg sånn at på folkehøgskolen jeg går på nå så blir nettet slått av klokken 23:00 å hverdager, og 03:00 i helger.
Synes selv at klokken 03:00 er litt i minste laget, og lurte på om noem her hadde en god løsning på hva man kam gjøre?

Det som skjer når klokken passerer stengetid er at om man prøver å besøke nettsider så går det ikk, men om man er ingame på f.eks League of Legends så får du muligheten til å spille ferdig gamet, men vil ikke kunne starte et nytt game etter at det er ferdig.

Noen som har noen idèer?
Takk
Testet ut VPN-tunell?


Evt så er mobilt bredbånd en god løsning.
Sist endret av Blackkoz; 17. november 2014 kl. 23:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
All in!
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Testet ut VPN-tunell?


Evt så er mobilt bredbånd en god løsning.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne brukt mobilnettet mitt, men Netcom har et helt elendig mobilnett her, er bare helt jævlig..
Prøv med Tor-Browser. Den funket for meg når Get hadde stengt tilgang til alt utenom get.no.
Sist endret av Heisenberg1; 18. november 2014 kl. 00:26.