Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5284
Hei. Jeg er usikker på om det finnes tråder om dette fra før av, men jeg tar likevel med å spørre.

Jeg har tatt noen riktige fine bilder med snapchat tidligere, hehe, så angrer på at jeg ikke lagret disse. Går det an å få bildene tilbake ved hjelp av en app eller noe slikt?? Mener å ha lest at det skal ligge i en eller annen mappe, men hvilken og hvor?
android eller iphone?
Android
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Spørsmålet er jo bare... hvor gamle? Snapchat lagrer sannsynligvis ikke bildene lenger enn de "må", tipper det hadde kostet en del mtp lagringsplass.

Kanskje du kan sende inn søknad til NSA?
Nja, de nakenbildene er nok gone

Men har lest litt her og der men det var lenge siden. Prøv å søk på engelsk via Google så finner du kanskje noe.
lenge siden jeg har vært borti snap, men før kunne du gå via root explorer og lete deg fram til snapchat mappa. Der lå som regel noen bilder, men de blir jo selvfølgelig slettet etterhvert.
Bildene/filmene blir slettet så fort du lukker app'en. Usikker på om, men tviler på at de overskriver bildene som er slettet, så en app for 'image recovery' eller 'file recovery' kan en ha flaks med.
Kjangsen for suksess øker jo nyere bildene er/ mindre telefonen er brukt siden de ble motatt/slettet.
Lykke til.
I Privacy Policyn deres står det at de lagrer alle bilder som blir sendt på serverne sine inntil de åpnes, etter det så slettes de. Tror det fungerer slik at når man sender en snap lagres de på snapchatserveren, før de blir sendt derifra til mottakers telefon når han åpner snappen. De blir ikke lagret på hverken ditt eller mottakers minne.