Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3175
Jeg har tenkt å røyke meg en blunt, men får ikke tak i gode gamle Phillys her jeg er nå.

Er det noen som har et sigarmerke å anbefale man får kjøpt på de aller fleste kiosker o.l i Norge?
Gå på nærmeste kiosk og spør? Utvalget varierer...
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Gå på nærmeste kiosk og spør? Utvalget varierer...
Vis hele sitatet...
"Hei jeg skal rulle meg en sigarjoint. Hvilken sigar anbefaler du til å gjøre dette med?"
Nei, tror ikke det. Da spør jeg heller dere freaks om dere har noe å anbefale, da jeg tror det er flere her med mer erfaring innen det enn kassedama på Narvesen.
Må du absolutt bruke en uthulet sigar som blunt, de selger jo tomme urullede i mange asiatiske kiosker. Og jeg tviler på at de bak disken har peiling på hva slags sigarer de selger. Se hva de har og avgjør selv.
Sitat av Heisenberg1 Vis innlegg
Må du absolutt bruke en uthulet sigar som blunt, de selger jo tomme urullede i mange asiatiske kiosker. Og jeg tviler på at de bak disken har peiling på hva slags sigarer de selger. Se hva de har og avgjør selv.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg må dessverre det. Har ingen orientalske butikker her jeg er.
Vel, da får du som sagt sjekke hva slags sigarer de har i de lokale kioskene. Eller så kan du jo bestille fra everyonedoesit eller lignende, de har et stort utvalg.
http://www.everyonedoesit.com/online...hop/blunts.cfm
Sitat av Heisenberg1 Vis innlegg
Vel, da får du som sagt sjekke hva slags sigarer de har i de lokale kioskene. Eller så kan du jo bestille fra everyonedoesit eller lignende, de har et stort utvalg.
http://www.everyonedoesit.com/online...hop/blunts.cfm
Vis hele sitatet...
Ser ut som jeg må gå å se ja. Det der olje og smakstilsatte skivpet de selger som "blunts" er jo bare heslig og kan ikke sammenlignes med en god blunt.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Ser ut som jeg må gå å se ja. Det der olje og smakstilsatte skivpet de selger som "blunts" er jo bare heslig og kan ikke sammenlignes med en god blunt.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Bruk noe skikkelig. Anbefaler ferdigrullede siden de kan være litt vanskelig å klistre sammen.
Mener du at du kjøper en vanlig sigar, huler den ut i midten og bare stapper weed inni den? Denne metoden har jeg aldri hørt om før. Har selv brukt mange av de typene det linkes til over her, men aldri en vanlig sigar. Hvordan huler du den ut? Med drill?

Edit: Her fant jeg svaret
Sist endret av bacongull; 5. september 2014 kl. 06:13.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Enkelt svar: Alle. Smak og behag, jeg liker og lage små blunts av bellmann sigarer :P Bare gjør de våte nok, skjær med skarp kniv, få ut innmat. Hold den våt, inn med mekk, rull
Hvorfor vil du røyke en blunt istedet for en vanlig joint(?)
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av hideout Vis innlegg
Hvorfor vil du røyke en blunt istedet for en vanlig joint(?)
Vis hele sitatet...
Schmaker godt
usj, regner med det er weed du røyker siden du bruker en blunt - Skaff deg heller noe weed som smaker godt :P
Golden Wrap blunt-papir.
Har aldri rullet noe så kjapt før.
ettergir det seg noe smak?
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Golden Wrap blunt-papir.
Har aldri rullet noe så kjapt før.
Vis hele sitatet...
Disse får man ikke tak i lenger dessverre da de ikke produseres mer pga. en lov i California som gjorde det forbudt med smakstilsatte tobakksprodukter.
Sitat av canttouchthis Vis innlegg
ettergir det seg noe smak?
Vis hele sitatet...
Ja, men vil ikke si at det er en særlig vond smak, forandring fryder! En god blunt varer også latterlig lenge.
Sist endret av trippy; 8. september 2014 kl. 17:59.
Noen som har prøvd brown sugar blunt-wraps og som kan eventuelt anbefale disse?
Er de eneste blunt-wrapsa dem har i den lokale headshoppen
Herregud da, mann!
Dexxter's Avatar
22 0
http://hampen.no/index.php?cPath=40_62

Her har du fra verdens koseligste røyke-butikk i Tromsø!
Har erfaring med den der "Watermelon" pakken og den er ganske grei, også koster den 20 spenn i nettbutikken liksom.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av hideout Vis innlegg
usj, regner med det er weed du røyker siden du bruker en blunt - Skaff deg heller noe weed som smaker godt :P
Vis hele sitatet...
Eventuelt at mange foretrekker blunts, jeg synes en blunt med god weed er bedre enn en joint med god weed f.eks.. men det er helt smak og behag