Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 675
Da har jeg slengt opp enda en låt på Soundcloud. Har jobbet med denne en stund, fordi jeg prøvde nå å gå litt mer inn på mastering, noe jeg egentlig aldri har jobbet stort med før. Setter som alltid pris på all kritikk jeg kan få!

http://soundcloud.com/gilgu/above-the-clouds
Aahh! Akkurat hva jeg liker innen elektronisk musikk, simpelt, beroligende og atmosfærisk. Godt jobba.

Har forøvrig ikke noe konstruktiv kritikk og komme med da jeg har null peiling på musikkprodusering.
Tusen takk uansett! Supert at du liker det!
Var chill dette =) Veldig bra Ser frem til mer.
Nice Hører du også er glad i bjella Drevet lenge med musikk?
Sitat av Terraphormer Vis innlegg
Nice Hører du også er glad i bjella Drevet lenge med musikk?
Vis hele sitatet...
Har faktisk ikke drevet så lenge med musikk. Driver egentlig med dette når jeg ikke har noe bedre å gjøre på kveldene/nettene Og det blir ikke det mer enn 30min max fiksing de dagene jeg leker med programmet. Men det kommer jo ihvertfall noe produktivt ut av dette!
Sist endret av Pewpew; 7. august 2012 kl. 22:51.
Chill låt, men hva har du forsøkt å gjøre på masteren? Låten ligger på rundt -24db, noe som er alt for lavt.