Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2071
Hei,

Lurer på hvor jeg får tak i nitrous oxide patroner, et sted som ikke er på nettet. Har Clas Ohlson sluttet å selge det? Står at det ikke er tilgjengelig på nettsiden deres.

Vet det allerede er tråder om dette på forumet men alle snakker om nettbutikker der dette kan bli kjøpt. Vil ha en fysisk butikk jeg kan gå til fordi det er mye kjappere.
Vet ikke om clas ohlson fortsatt selger, men vet at de fjernet det fra hyllene slik at man måtte spørre personalet, fjernet netthandel og innførte 18-års aldersgrense. Så jeg ville spurt i butikken. Vet Jernia hadde det for veldig mange år siden, vet ikke hvordan det er nå.
Å kjøpe i butikken er uansett latterlig dyrt.
Trådstarter
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Vet ikke om clas ohlson fortsatt selger, men vet at de fjernet det fra hyllene slik at man måtte spørre personalet, fjernet netthandel og innførte 18-års aldersgrense. Så jeg ville spurt i butikken. Vet Jernia hadde det for veldig mange år siden, vet ikke hvordan det er nå.
Å kjøpe i butikken er uansett latterlig dyrt.
Vis hele sitatet...
Takk for svaret, kan du huske ca hvor mye det koster i butikken?
Nå er det sikkert 6-7 år siden jeg kjøpte dette på clas ohlson, men mener at jeg betalte 100kr først så gikk de opp ganske kraftig.
Ser de selger det i butikk på Jernia i 29 butikker for 160kr, sjekk her: https://www.jernia.no/kj%C3%B8kken/m...stk/p/00229180
Jeg mener å ha kjøpt slike på XXL tidligere.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var i diverse butikker og spurte og fant ikke.
Dere som bestiller på nett hvor bestiller dere fra? Sender de fra Norge?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var i diverse butikker og spurte og fant ikke.
Dere som bestiller på nett hvor bestiller dere fra? Sender de fra Norge?
Vis hele sitatet...
Jeg har bestilt ifra KitchenTime en gang i tiden. Ganske sikker på at de sendte fra Sverige.
Jula selger også slike , husker ikke om de står i eget låst skap eller åpen i hylla bare .
Trådstarter
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Nå er det sikkert 6-7 år siden jeg kjøpte dette på clas ohlson, men mener at jeg betalte 100kr først så gikk de opp ganske kraftig.
Ser de selger det i butikk på Jernia i 29 butikker for 160kr, sjekk her: https://www.jernia.no/kj%C3%B8kken/m...stk/p/00229180
Vis hele sitatet...
Thanks, fant det på Jernia.
Hvor mye kostet det?
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Hvor mye kostet det?
Vis hele sitatet...
10 stk er 159kr dog du må møte opp i butik, kan ikke kjøpe på nett
24hshop.no 69kr for 10pk