Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 807
Better than thou.
Hola. Jeg pleier å se streams fra NBA.com, men problemet er at man sjelden kommer opp i hastigheten som kreves for å faktisk se playsa. Derfor tenkte jeg å rippe de jeg vil se istedet, men det var enklere sagt enn gjort gitt.

Problemet er at de bruker det asx-formatet, så man får ikke lastet ned fila. I asx-filene ligger det to mms-protokol linker, men jeg får ikke lastet ned de aktuelle filene. Jeg leste at det skulle gå ann å bruke mplayer, ved å skrive parameterinstillinger og shit, men det er så helvetes mye jobb for filer som ofte er et halvt minutt topps.

Derfor, noen som vet om et program jeg kan mate inn urlen til asx-filen og få en streamdump?
http://sdp.ppona.com/
Freeware.

Jeg testet denne så vidt nå, virket veldig greit. Limer inn f.eks asx-adresse og så lagrer den det i windows media-format.
Better than thou.
Trådstarter
Mh, men den er for Windows. Jeg bruker OS X.
noen som veit om en streamripper program som splitter mellom vær sang, når det er litt pause så lagrer den ny fil ? (veit om streamripper32 som bruker id tag for og splitte)
Til macintosh? Tror kanskje du har kommet litt feil