Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2734
Hei! Har bare en nøkkel til bilen, og skulle hatt en til. Lurer på om noen her har programmert ny transpondere opp mot tenningslås før? Har sett det går an å kjøpe en "CK-100 OBD2 car Key programmer" til 850kr. Som er mye billigere en å bestille ny nøkkel fra nøkkelsmed eller forhandler. Men vet ikke om den funker da jeg finner ingen test på bilen min. Er en Audi a3 8l 2001. Noen som har erfaring med dette?

Takk for svar!
Tror en sånn nøkkel vil komme på 1500-2000kroner, ville nok heller satset på det tror jeg, om du ikke har så mye peiling.
Har snakket med låsesmed og audi, det kommer på minimum 2500kr for ny nøkkel.. tenkte å prøve meg på noe billigere :P
Vet ossn jeg legger til ny kontroll, da det bare er å sette den gamle inn og slå på tenninga, og mens den står i tar du en nøkkel nr 2 og setter i døra og vrir til høyre i ca 10 sec. Så deretter trykke på lås opp knappen på nye nøkkelen og vipps så virker det. Er i utganspunktet bare det jeg vil, da den nøkkelen jeg har er reserve nøkkel med bare ett simpelt lys. Men vil etterhvert registrere den i hjernen på bilen, men da uten å bruke så mye penger på det. tenkte å se om ett bilopphøggeri har en gammel audi nøkkel jeg kan få/kjøpe