Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 8498
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Kan noen stenge av den her tråden nå? Må vel virkelig være bedre ting å diskutere.
Vis hele sitatet...
Så lenge det diskuteres så kan vel tråden få leve.... Syns det er et forfriskende pust innimellom all diskusjon ang verdens problemer ol.

Ingen som tvinger deg i å lese her inne.
Sist endret av Olje14; 4. november 2011 kl. 20:41.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Du har null respekt for Justin Bieber som person? Eller produktene som blir utgitt i Justin Biebers navn?

Det finnes jo en mening i tekstene til Justin Bieber òg. Sangen "Baby" som du refererer til handler noe åpenlyst om tenåringskjærlighet. Det er veldig aktuelt for målgruppen Justin Bieber er rettet mot. Akkurat det samme gjelder Disturbed og Rage Against (RISE AGAINST PLEASE?). De synger om samfunsaktuelle ting som krig, politikk, slit og strev med livet med mere. Det er slike ting deres målgruppe er opptatt av. Jeg skal inrømme at RATM og Disturbeds målretting ikke skinner like lett igjennom slik som Justin Biebers, men poenget om artistens tilnærming til målgruppen består.
Vis hele sitatet...
Well, jeg er (som sagt) en samfunnsbevisst tenåring, og kunne derfor ikke gi en halv dritt mindre om ungdomskjærlighet, og med en 2-sek. kikk på teksten til baby er det ikke direkte noe som kvalifiserer som samfunns/viktige problemer. men husk, min smak, hakke no problemer med fyren

(jeg har ingen respekt for personer som ikke har gjort seg fortjent til det, justin bieber har i mine øyne ikke gjort noe som fortjener respekt, derfor null respekt (nei, å få sanger utgitt er i mine øyne ikke grunn nok for respekt, da hadde vær eneste tween som får utgitt en sang hatt respekt, selv om sangen deres sugde og eneste grunnen til at de er der er en far/mor som leder ett plateselskap...))
Internett-ordtaket "Hater's make me famous" stemmer vell veldig godt i dette tilfellet.
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Internett-ordtaket "Hater's make me famous" stemmer vell veldig godt i dette tilfellet.
Vis hele sitatet...
Guess so, og dude, brofist for signaturen din.
Jeg hater ikke Justin Bieber, og jeg syns den hærskaren av folk som faktisk gjør det bør ta en titt på seg selv å se hvor tåpelig det faktisk er å rette hat mot denne gutten; "Han synger som en jente," "han drar mange damer," "jeg liker ikke musikken hans." Dette er da ikke noen grunner til hate en person?

Selv klarer jeg bare ikke svelge musikken hans. Syntes den er regelrett forferdelig (om til tider irriterende catchy). Det som også irriterer meg er at han virker som en real og talentfull kar, men sløser bort talentet sitt på middelmådighet, auto tune og kjedelig pop musikk.

Rekner for øvrig med at de som hater Justin Bieber faktisk ikke snakker om faktisk hat, heller en blanding av bitterhet og forakt for musikken hans.
Sitat av King Ink Vis innlegg
Selv klarer jeg bare ikke svelge musikken hans. Syntes den er regelrett forferdelig (om til tider irriterende catchy). Det som også irriterer meg er at han virker som en real og talentfull kar, men sløser bort talentet sitt på middelmådighet, auto tune og kjedelig pop musikk.
Vis hele sitatet...
Der har du det!
Jeg hater på ingen måte Justin Bieber. Jeg har ikke noe forhold til han i det hele tatt. Det eneste som irriterer meg er at han sa i et intervju (Hentet fra hukommelsen, så litt feil er der nok...) "Most people don't get me, but I'm my generations Kurt Cobain..." Vel, det, og det han sa om abort. Søk det opp.
Ta det med ro folkens, dere trenger ikke hate ham mer nå... Karrieren hans er nok snart over

http://www.youtube.com/watch?v=atE8l2YknFc

Spol til 1:06
Holdt på å drite på meg av latter
Sist endret av Atuhl; 4. november 2011 kl. 21:27.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Jeg blir kvalm av JB når han uttaler seg om abbort som 16 åring.
Hvorfor?
Han har ikke penis, har aldri hatt sex, kommer aldri til å gjøre noen gravid, og prøver bare å tilfredsstille den kristne fanbasen hans som egentlig ikke ekstisterer.

Men on topic: Jeg har ikkeno forhold til han, men som sagt, når han uttaler seg om abort, så blir jeg kvalm. Han har ikke peiling på hva han snakker om.
Og de lyricsa kan han stappe dit sola aldri skinner.
Vis hele sitatet...
Du irriterer deg over at han uttaler seg om abort?? Hva skjedde med ytringsfriheten? Har han mindre rett til å uttale seg bare fordi han ikke er myndig?

Sitat av Atuhl Vis innlegg
Ta det med ro folkens, dere trenger ikke hate ham mer nå... Karrieren hans er nok snart over

http://www.youtube.com/watch?v=atE8l2YknFc

Spol til 1:06
Holdt på å drite på meg av latter
Vis hele sitatet...
Han kommer til stemmeskiftet, ja... Det betyr ikke at han ikke kan synge etterpå.
Han har alle forutsetninger til å fortsette å lykkes. Han mister ikke gehør og sangteknikk etter å ha vært i stemmeskiftet.

Alle mannlige artister har vært i stemmeskiftet. Å ha en god sangstemme fra starten sier meg bare at han har gode forutsetninger til å kunne fortsette å synge senere også.
Sist endret av boblesaft; 4. november 2011 kl. 21:33.
Skjønner ikke hvorfor følelsen har fått så mye press de siste årene, føler at eneste aksepterte følelse bortsett fra aksept er hat. Tenk litt på den.

Jeg har vært sint på mange mennesker selv og vet hvordan dette føles, men samtidig føler jeg at samfunnet vi lever i er meget monotont. Vi har et kort intervall av aksepterte følelser og alle menneskelige følelser som finnes utenfor dette intervallet blir utelukkende slaktet/underkjent... Freakforum pleide å være akseptens forum, hvor man kunne møte likesinnede, slippe idiotisk generalisering, ha en følelse av å være en del av noe større med samme visjoner som en selv, I guess den ånden er død...
jeg liker ikke JB fordi han fortjenr ikke den statusen han har fått (penger,berømmelse osv) han er ikke så flink til å synge heller. Det er heller ikke noe "spesielt" med han som "superstjerne"
Jb er en random kid som ble plukket opp av musikk verden fordi han hadde noen vers på youtube. Så fant de ut at han er en person som ikke var media sky men en som elsket å prate med andre mennesker og opptre osv osv. Musikk industrine slapp derfor å trene opp en ny super stjerne fordi Jb var slik som person. Han forsvinner om ett par år med mange millioner av cash i baklommen og kan nyte livet som en barnestjerne. Kan kommer aldri til å gjøre sukess i voksen alder.
Missliker musikken hans. Repeterende, tekster en 9 år gammel jente kunne skrevet, andre gjør mye av musikken for han. Men respekterer fyren, han lever et godt liv, å har kost seg med Gomez.
Jeg misliker han fordi han allerede i en alder av 16? Har tjent mer enn jeg noen gang kommer til å gjøre. Er vel strengt tatt ingen grunn til å mislike han uansett, han gjør det enhver annen person i hans posisjon ville ha gjort.
Sitat av Olje14 Vis innlegg
Så lenge det diskuteres så kan vel tråden få leve.... Syns det er et forfriskende pust innimellom all diskusjon ang verdens problemer ol.

Ingen som tvinger deg i å lese her inne.
Vis hele sitatet...
Diskusjon om Justin Bieber et friskt pust? Jaja, alle har forskjellige interesser. Kos deg med diskusjonen du.



Btw: Det er med skam jeg nå igjen kommenterer her.
At han er et 17år gammelt sex-symbol. Alt annet unner jeg han, han har virkelig gjort en god jobb.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Vil tro mange hater fyren pga sjalusi selvom de egentlig ikke inrømmer det selv hater jeg han ikke, og har ingen grunn til det heller.
Vis hele sitatet...
Kort-tenkt du? Oss andre har ingen grunn WHAT SO EVER til å være sjalu på lille karen.
Han har kanskje masse penger han, men, tenk deg å ha pressen oppi rævva hvor enn du går, hvor jævlig lite privat liv du haddde fått om du skulle vært han.
Tenk deg hva fyrn går igjen hver dag?
Jeg har all sympati for lille fyrn, men, jeg "liker" han fortsatt ikke.
Jeg liker ikke inntrykke jeg får av han og hans familie (personlig), og jeg liker ikke måten ham sakte men sikkert er med å ødelegger musikk!
Han har jo en stemme du egentlig ikke kan klage på (kommer ann på hvordan du ser det), men, han er ingen låt skriver og i de sangene han synger (som han ikke har skrevet teksten til selv) så synger han om sånn standard ikke kreative dritt lyrikker.
Det er rævva musikk, og fyrn er en femi-homo dott.
Jeg hater Justin Bieber fordi han er, og står for alt jeg hater med dagens pop-musikk.
er på ditt lag SnusBox
Jeg hater ikke guttungen. Overhode ikke, men jeg liker ikke at han fikk gratisbilett til det livet han har nå, uten å fortjene det. Synes synd på de som har jobbet så lenge med å komme seg opp dit, så kommer Justin forran de bare fordi at småjentene synes han er liten å søt. Synes det er feil. Liker heller ikke musikken hans, men det er fordi at jeg hører mest på rock. Ikke på "kyss meg, jeg elsker deg så mye" musikk. Hater slik musikk! Hater ikke gutten, liker ikke musikken og måten han kom dit han er på.
Bieber er rik, han har chill dame, kan leve livet uten bekymringer og har store kontakter. Jeg er sjalu og jeg hater han!
Jeg hater ingen. Og det er jeg glad for.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Vis hele sitatet...
å nei, å nei!
Jeg hater han ikke, men hater måten han gjør ting på.

->Sell Out<-
Frankrikes Solkonge
De som hater stemmen til Justin Bieber pga at den er for lys... hater dere stemmen til vokalisten i Rush også?
Ignorer de man hater.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Jeg hater ikke guttungen. Overhode ikke, men jeg liker ikke at han fikk gratisbilett til det livet han har nå, uten å fortjene det. Synes synd på de som har jobbet så lenge med å komme seg opp dit, så kommer Justin forran de bare fordi at småjentene synes han er liten å søt. Synes det er feil. Liker heller ikke musikken hans, men det er fordi at jeg hører mest på rock. Ikke på "kyss meg, jeg elsker deg så mye" musikk. Hater slik musikk! Hater ikke gutten, liker ikke musikken og måten han kom dit han er på.
Vis hele sitatet...
Hadde ikke du tatt den gratisbilletten om du fikk sjansen? Stå på en scene, gjøre det du liker aller best, tjene millioner av kroner og i tillegg bli digget av alle chicksa? Hadde ikke gjort meg vondt :P

Jeg kan også meddele at jeg faktisk har sett filmen hans, Never say Never (haters gonna hate) jeg er ingen Justin fan, men folk sa at man får et helt annet inntrykk av han som person, og det gjør man faktisk.
Sist endret av orbeck; 6. november 2011 kl. 22:55.
""" Han tjener mer som 17-åring en hva jeg sannsynligvis tjener i løpet av et liv, har en pen dame og kjennes igjen verden over. Jeg kan altså ikke se noe med personen Justin Bieber som irriterer meg noe mer enn andre 17-åringer. ""

Tror du svarte på ditt eget spørsmål der. Han er en helt talentløs 17åring som har en mor som fikk han inn i bransjen, derretter lever han goodlife.

Selvfølgelig er det mennesker der ute som hater han pga sjalusi da...
jeg missliker ham av samme grunn som at jeg missliker all mainstream pop, det er meningsløs lyd uten noe budskap som aldri er politisk ukorekt og alltid er koselig. jeg missliker ham fordi han representerer alt som er galt med moderne musikk inustri. han er ikke en person som utrykker seg, han er en merkevare. men jeg misliker ham ikke mer en katy perrie, britney spears, usher, lil wayne etc.pop suger og vil alltid gjøre det.

bob marley hadde et klart budskap og mange samfunsbeviste tekster, ikke are fealgood shit. reggae er revolusjonær musikk
Kanskje vi hater han så mye på grunn av at han er en av flere som ikke gjør så veldig mye selv. Får en ferdig skrevet sangtekst i hånden, og skal kun fremføre denne så søtt som mulig for alle de unge fans der ute som faller for den (min mening) dritten. Ingen personlighet, ingen musiker. Lurer på hvor lenge populariteten hans kommer til å vare. Håper egentlig ikke det er så veldig mye lengre, selv om det mest sannsynligvis er det dessverre..
er egentlig bare mæd jelly.
Visste du ikke at det er kult å gjøre det?
Det er vel egentlig ikke så mye grunn til å hate ham, men jeg synes det er litt irriterende at han får servert suksess og penger på et sølvfat, i mens mange andre band og artister må slite rævva av seg for å oppnå en brøkdel av det samme. Så klart er han veldig god til å synge og har helt klart et talent, men hvis han ikke hadde hatt et bra utseende så ville nok ingen av oss ha hørt om han.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Leave Justin Bieber alone.

Kan ikke noen her i tråden lage en slik http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
Vis hele sitatet...
...Og folk som henne får folk til å hate JB (eller Britney i den sammenhengen)
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg tror de fleste Bieber haterne hater fansen hans. De oppfører seg barnslig og helt på jordet. Leste nettopp at en dame på 20 år hevder at Bieber er faren til den 3 mnd gamle datteren/sønnen hennes. Tragisk

Jeg missliker folk generelt som hyller (på et sterkt nivå) kjendiser.
Vis hele sitatet...
Mye av grunnen her er vel at man må være degenerert, eller svært ung, i utgangspunktet for å like fyren og skvipet han slipper ut. Det jeg opplever som litt av greia med fyren, er at fansen ofte liker ham mer enn musikken hans. Og let's face it, musikken hans er rett og slett ikke bra etter noen standard.

Foruten at kisen da jo er mindre skarp, selv justert etter alder: http://www.youtube.com/watch?v=HSwjrZUlzbg (sier bare frem til 0:06)
Og folk elsker å rippe på dumme folk.

Han ble oppdaget på internett av folk som fant ut at det var penger å tjene på kisen i samme skalaen som disney har fått ut av miley cyrus og jonas brothers. Og disse menneskene har også benyttet seg av den stadig økende trenden i artistverdenen med å feate andre store for å doble målgruppe, noe som gjør at vi ser Bieber med store artister i en setting hvor han senker standarden. Alternativt er det søpleartister som utfylles av bieber og holder nivået konstant. Resultatet er mer skvip som pøses ut. konstant. Bakmennene er dyktige og de tjener penger.

Eneste grunn til at han har blitt så stor som han har blitt er nettopp det at han kom på rett sted til rett tid, der faktorer som itunes og youtube gjorde ham lettere tilgjengelig for den yngre garde. Den samme målgruppen som i vår tid forgudet spice girls og alt som fantes av boyband. Og ikke minst det at folk liker å vise helt forferdelige ting til venner. Tro ikke for et sekund at Friday fikk titalls millioner views fordi folk likte sangen, men Rebecca black får også kontrakter nettopp fordi folk elsker å hate. Bieber er kun et moneymaking-tool som heldigvis ikke er kommet for å bli. Med mindre noe drastisk skjer med kvaliteten, selvfølgelig.

Det er ikke nødvendigvis det at vi hater bieber, men vi hater å få ham trykket opp i fjeset hvor enn vi snur oss, om ikke av media så av nettopp fansen. Her dobler det seg opp ved at media i stor grad vil appelere til fansen fordi de åpenbart er dumme nok til å kaste seg etter alt som har medbieber å gjøre. Og dette fører til mer bieber på oss andre. Greit, det appelerer til artister som Tone Damli også, men i motsetning til Bieber har hun faktisk jobbet seg opp og det gjør det mer holdbart. Fanbasene kan heller ikke akkurat sammenlignes.

TL : DR: Vi hater ikke Bieber, vi hater musikken hans, og det at musikken og trynet hans dyttes opp i trynene våre gjør at vi hater ham fordi han eksisterer og muliggjør det.
Sist endret av Tronski; 7. november 2011 kl. 02:10.
Er bare en liten kulturell nisje å hate bieber.. Latterlig type, men det er vel ingen som helt ærlig kan si at de hater karen samtidig som de har en fungerende hjerne?

Om noen er såpass motakkelig for gruppementalitet at de virkelig hater en kid i 17 års alderen som prøver igjennom melodi å appellere til småjenter så.. Øøøh.. vent, tenk dere om.. Fy faen for en perv han egentlig er!
Sist endret av Psytrip; 7. november 2011 kl. 21:20.
Kort fortalt er det fordi alle er misunnelige på han.
Jeg hadde ikke hatt noe imot i å tjene flere millioner, ha en sykt fin dame og livet sikret for deg og familien din.

Grunnen til at vi hater Justin Bieber er fordi det har blitt en trend. Når noen på internett finner ut at de skal hate en
person, er det virkelig snakk om ill i tørt gress. Samme gjelder Rebecca Black. Stakkars, stakkars jente sier jeg.

Personlig har jeg aldri hatt noe spesielt imot Justin Bieber. Dette varte helt til dagen jeg så dette klippet på YouTube;
http://www.youtube.com/watch?v=nfJ8uixlAoY

Alt i alt, når vi mennesker misunner noe en annen person har, og vi egentlig vet innerst inne at vi ikke kan bli like gode i noe selv, vokser det frem et hat.
Jeg tror det er en trend blandt gutter å hate ham, op like linje med at det er en trend blant jenter å elske ham. Guttene som hater JB er jo stort sett i en hormonell alder (13 - 20), så vidt meg bekjent. og da er det jo ikke rart at enkelte gutter tror de mister jenta si pga av denne gutten da.

Mine meninger og tanker, har ingen kilder til dette
Det er like kult å hate Justin Bieber i dag, som det var å kalle Michael Jackson for en plastikkpose. Folk snakker om at det er så mainstream musikk blæææ....hva med meningene angående artistene som er mainstream? Det tar kaka...

Jeg hadde selv noen uker der jeg "lærte" at det var kult å hate Bieber. Jeg hadde selv noen uker der jeg lo av ei 13 år uskyldig jente med navn Rebecca fordi hun dessverre lagte en sang (som ikke var rettet til min generasjon)

Ordet hat i seg selv når det kommer til slike ting er helt patetisk. Hat er virkelig et misbrukt ord.
Nå skal jeg gå og lage meg ei skive med ost, men jeg skal ikke ha sylteagurk for det HATER jeg...
Jeg har ingenting i mot Bieber som person eller artist. Det eneste (som jeg ser mange også har nevnt her) som irriterer meg, er fansen. Det er så mange fan girls ute å går, går i klasse (dessverre) med flere av dem.

Jeg synes egentlig synd på fyren som har sånne fans, som velger å ødelegge ryktet hans på den måten.

Men selvfølgelig, jeg misliker (trist nok) nesten hver artist som blir fan girl'et. Typiske sånne band kan jo være My Chemical Romance og lignende, det er lett å få dårlige førsteinntrykk av dem pga fansen.

Tilbake til det med Justin i det hele tatt. Han kom på nyhetene (i USA eller England) fordi han hadde klipt håret sitt. Da synes jeg det gikk for langt. Han er ærlig talt ikke så flink som fortjerner et så stort oppspill, og det irriterer meg også at han tar halve VG's nettavis med sladder (og nominasjoner og slikt da). Det er ikke nok kvalitet i han eller musikken hans til at han fortjener så mye oppmerksomhet, og da forstår jeg at typiske "hatere" får nok.

Ellers lar jeg vær å bry meg mye, det er bare min oppfatning.
hater justin fordi han får mere muff enn meg.
Helt ærlig, så kan jeg si at jeg fordrar ikke ansiktet på denne fyren. Det er noe med det som bare provoserer meg, veit ikke om det er sjalusi eller om det er rett og slett det at han har et provoserende ansikt for meg.

Engang så jeg at kjæresten min så på en musikkvideo av han, siden jeg ikke hørte lyden visste jeg ikke at det var musikkvideo, så sa jeg til kjæresten min "Er det en film med Emma Watson (Hermione Granger)?" ho svarte så at det var en Justin musikkvideo.

Må legge til at som mange allerede har skrevet over meg her, så er det jeg hater mest de sjuke tenåringene som elsker han av hele sitt hjerte, de blodfansene som kunne drept bestevennina for å møte han.

Beklager skrivefeil men har ikke sovet på 44 timer.
Skyt ham, han er MILF, og nekter for egen barn tross for å se lesbisk ut!!! SKYT ham!!

Joda, mange fjortiser oppnår suksess pga mindreåringer, bare se på Spriney Bears oooops, i did it again, Britney spears.. slike kommersialle musikk er uekte.. takker meg til go gammeldags selvskrevne musikk!!