Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5719
VG artikkel i dag: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10072095

Tenk dere comeback av denne legendariske serien da? vertfall en av mine favorittserier gjennom tidene, hadde elsket om den gjengen kom tilbake med enten en ny serie eller et comeback av denne gamle slageren på tv-skjermen

Noen andre som har denne på toppen av sine favorittserier også, og ville likt at den kom tilbake på skjermen? Personlig likte jeg best joey og chandler, disse to var fantastiske

Noen som har tro på comeback eller?
Min favoritt! Ingen bedre serie. Hadde vært veldig kjekt med nye episoder, men det er jo snart ti år siden, så jeg begynner å tvile litt. Men har vel alltid ett lite håp!
Jeg tror og håper menneskeheten har utviklet seg såpass at dette er noe vi aldri får på skjermen igjen..

Med andre ord; nei jeg har lite tror på en comeback.
En friends reuinion film hadde vært gøy. problemet er jo at så vidt jeg vet er hun en av de eneste som vil dette. Tror Matt Le Blank var veldig negativ til det sist han ble spurt.
Det jeg også har hørt. At Joey var negativ. Men de eneste som virkelig har en karriere er jo Rachel og Monica, litt Chandler kanskje.
Sitat av missjones Vis innlegg
Det jeg også har hørt. At Joey var negativ. Men de eneste som virkelig har en karriere er jo Rachel og Monica, litt Chandler kanskje.
Vis hele sitatet...
Perry gjør det jo dritbra i Go On for tiden hvor han spiller en veldig Chandler Bing-ish karakter! Er glad for å se at han endelig er kommet tilbake
Om denne serien kommer tilbake på skjermen, noe jeg håper at den ikke gjør, så får produsentene bare skrive karakteren "Phoebe" ut av serien for å skåne folk fra å få kreft på hjernen.
Denne karakteren ødelegger mye av stemningen i de episodene som det faktisk går an å se på.

Personlig tror jeg at hele konseptet er utdatert og foreldet, men et eventuelt comeback vil nok kunne flyte en stund på begeistringen fra gamle fans av serien før den går dukken for godt.
Slike populære konsepter som absolutt skal melkes for det det er verdt har en tendens til å forringes betraktelig.
Refererer til Pacific Blue, King of Queens osv.
Sitat av missjones Vis innlegg
Det jeg også har hørt. At Joey var negativ. Men de eneste som virkelig har en karriere er jo Rachel og Monica, litt Chandler kanskje.
Vis hele sitatet...
"Joey" spiller i den ganske ålreite serien "Episodes" nå.
Om det kommer tilbake, så tviler jeg på det blir noe bra, hva skal det handle om? At alle har etablerte familie liv osv..?
Bare en tanke

Men syntes de 2 siste sessongene mildt sagt var noe dritt, så gjør meg ingenting om det ikke kommer tilbake.
Er nok stor fare for at det ikke hadde blitt suksess ja finnes nok mange gode eksempler for serier og filmserier som har blitt melket for mye
Sitat av Knask Vis innlegg
Om denne serien kommer tilbake på skjermen, noe jeg håper at den ikke gjør, så får produsentene bare skrive karakteren "Phoebe" ut av serien for å skåne folk fra å få kreft på hjernen.
Denne karakteren ødelegger mye av stemningen i de episodene som det faktisk går an å se på.

Personlig tror jeg at hele konseptet er utdatert og foreldet, men et eventuelt comeback vil nok kunne flyte en stund på begeistringen fra gamle fans av serien før den går dukken for godt.
Slike populære konsepter som absolutt skal melkes for det det er verdt har en tendens til å forringes betraktelig.
Refererer til Pacific Blue, King of Queens osv.
Vis hele sitatet...
*cleans aura*
Vil tro at dersom de hadde gått for en reunion så hadde det blitt en film (eller to, eller tre... etc). Å starte opp tv-serie er vel mye forlangt da flesteparten har aktive karrièrer og sannsynligvis føler seg "ferdig med friends".
Skjønner ikke hvorfor folk digga Joey så voldsomt. Husker spesielt jentene i klassen digga Joey.
Han var stokk dum og det var både irriterende og forutsigbart hver gang han dukket opp.
Chandler, derimot! Vittige og sarkastiske kommentarer som traff godt HVER gang, i tillegg til at han var en mye dypere karakter med mer historie bak.
Sitat av Nougatti Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk digga Joey så voldsomt. Husker spesielt jentene i klassen digga Joey.
Han var stokk dum og det var både irriterende og forutsigbart hver gang han dukket opp.
Chandler, derimot! Vittige og sarkastiske kommentarer som traff godt HVER gang, i tillegg til at han var en mye dypere karakter med mer historie bak.
Vis hele sitatet...
Karakterer som Joey er en klassiker. Homer Simpsons, Peter Griffin, Dwight Shrude etc.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Karakterer som Joey er en klassiker. Homer Simpsons, Peter Griffin, Dwight Shrude etc.
Vis hele sitatet...
Joey som karakter var jo ca like dyp som gåsa han hadde som kjæledyr.
Både Homer, Peter og Dwight har en mye dypere personlighet enn Joey, og alle er mer gøy å se på.
Sist endret av Bombasa; 6. januar 2013 kl. 22:40.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Joey som karakter var jo ca like dyp som gåsa han hadde som kjæledyr.
Både Homer, Peter og Dwight har en mye dypere personlighet enn Joey, og alle er mer gøy å se på.
Vis hele sitatet...
Psht, Joey hadde masse integritet og kjempeloyalitet mot vennene sine.
Skjønner ikke hvordan folk kan hate Joey
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Psht, Joey hadde masse integritet og kjempeloyalitet mot vennene sine.
Skjønner ikke hvordan folk kan hate Joey
Vis hele sitatet...
ikke jeg heller. var joey og chandler som var bra med serien
▼ ... flere år senere ... ▼
Ja greit, jeg tror på comeback likevel.
Var det verdt å vekke opp en tre år gammel tråd for? Anyways, reunion i form av en enkeltepisode er jo allerede bekreftet, men noe nye sesonger blir det ikke. For det første er vel hverken serieskaper eller skuespillere interessert, dessuten er ikke sitcom med en vennegjeng i 50-årene på Manhattan akkurat noen oppskrift på suksess.
Tenker de ventet for lenge. Det var en grei serie i sin tid på midten av 90 tallet. Men det er jo minst 10 år siden de sluttet kanskje 12? Nei det er ikke noe jeg hadde orket å gå på kino for å se.

Men hvem vet - kanskje er det mange nok hardcore fans til at det blir en blockbuster?
Sitat av Knask Vis innlegg
Om denne serien kommer tilbake på skjermen, noe jeg håper at den ikke gjør, så får produsentene bare skrive karakteren "Phoebe" ut av serien for å skåne folk fra å få kreft på hjernen.
Vis hele sitatet...
Takk gud at det er flere enn bare meg som syns det. Personlig syns jeg hele denne serien er tortur på høyt nivå. Kan ikke huske å hverken ha trukket på smilebåndet eller ledd en eneste gang. Og Phoebe har definitivt vært et irritasjonsmoment. Unngår Friends for alt det er verdt.