Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2269
Hei, har spist litt oxy i ny og ne, og noen fortalte meg metadon skulle ha samme effekt.. har spist 10 mg nå, kjenner ikke noe til det.. Kan jeg ta 10 mg uten fare? Jeg er ca 63 kilo, jente, ikke brukt noe på 3 månder. Googla litt om at det er farlig for de uten toleranse så kjenner litt på angst, samt pga en krangel med typen.

såå, 10 mg er ikke angstdempene for de som virkelig har det x)
er nå en god time siden jeg tok en

den kicka inn nå faktisk
Sist endret av Stuker; 16. august 2017 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje det er bedre at du får benzodiazepiner i en periode hvis du har det veldig tøft?
Alltid gi ting litt tid før du velger å ta mer, selvom 2-3 sier at virkningen kommer etter feks 10 minutter så er det ikke sikkert det er tilfelle i kroppen din.
Folk reagerer forskjellig på ting
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
20 0
det gikk kje på fintg,, men ble ganske panisk førstt. fikk egentlig bate en haøv, fikk litt me til en hel en. så begynte hue å spille. det var virkelig sterke greier, o jeg spiser gøy i ny og ne og det er ok. men dette var første for meg, skal nok ikke gjøre det igjen.. men takk for svar. ringte rundt te alle haha

men tok seff hele da haha...

er ikke en som.tar 5 ting på gang osv heldigvis da
men var ganske redd da hahah frem til det kicla inn

fantastisk deilig og mye sterkere enn oxy men litt for skummelt for meg ! han. som.ga meg den døde noen måneder senere.. off

det var forsterket for meg ** autokorekt
Sist endret av Stuker; 28. desember 2017 kl. 04:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.