Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 828
Heisann

Sitter med Stylish for Chrome nå. Også fikk jeg lyst til å forandre fremsiden på Its' Learning, jeg har fått til å fjerne "Nyheter" ved hjelp av display:none.

Men finnes det en måte jeg kunne fått flytta opp "Fag" sånn at den ligger øverst?
Ikke med kun å endre css nei.
Har ikke tilgang til its-learning selv, men tenker du

På toppen av siden?

Kode

{
display:absolute !important;
top:100px !important;
left100px !important;
}
eller på toppen av noe annet

Kode

{
z-align:1 !important;
}
?
Så langt jeg har kommet, så har jeg skjult 2 div id med display:none;

Men den 3. diven som ligger nedenfor de andre. Har jeg lyst til å flytte opp, så den ligger øverst. Må vel sikkert legge den oppå de andre. Men dette har jeg ikke fått til enda.
Mest sansylig mulig å få lurt til på et vis, men kan desverre ikke hjelpe deg så mye mer da jeg ikke har tilgang til det du prøver å endre.

Prøv med

Kode

display:absolute !important;
på den du vil ha til topps, og

Kode

 margin-top:150px !important;
(juster piksler etter behov ofc) på de som skal flyttes ned.
Ser ut som Locked65 har rett, får ikke flytta det opp, siden de andre elementene ligger der, de er bare skjult.

Må sikkert over på javascript kan jeg tenke meg for å klare det.
Hva kan du bruke for å legge inn din egen javascript da?
Du kan ha userscripts i chrome, samme som Greasemonkey på Firefox

Har jeg muligheten til å forandre rekkefølgen på de via css? Altså ta div3 øverst også div1 og 2 under?
Hei.

Det er ikke noe problem å gjøre det du vil.

Kode

tingåfjerne {
position:absolute;
top:0;
left:0;
display:none;
visibility:hidden;
height:0;
width:0;
}
i de elementene du vil ha bort.
Skal prøve det du foreslår etterpå nå, men uansett tror jeg at jeg har funnet problemet.

Alle de forskjellige boksene ligger i en klasse som heter "splitscreenleft" og right, de 2 boksene jeg vil fjerne ligger i left. Det gjør og den jeg vil flytte opp også, bare at den ligger i en egen klasse. En annen plass i html-dokumentet.

Dermed tror jeg det ligger en tom spiltscreenleft over boksen jeg vil flytte. Men jeg kan vel ikke hide bare et tilfelle av en klasse?

Beklager for rotete fremstilling her nå.



Har prøvd å tegne det, så dere kansje forstår bedre. Får fjernet innholdet i boksen øverst til venstre, men ikke selve boksen, for da fjerner jeg nederste boksen også. Det er samme klasse som er brukt 2 ganger.

Så jeg aner ikke hvordan jeg kan fjerne bare den ene.