Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 585
Ya!

Jeg føkka opp bubblehash produksjonen min litt, og gikk for å stappe klippet mitt i et glass å toppe det med 60% alkohol.

Lot det stå i 3 dager også kjørte jeg den gjennom et kaffefilter. Fargen er karamell og den lukter weed som bare fyflate så jeg antar det har vært en form for suksess.

Men nå har glasset stått mørk og kjølig i en uke og det har samlet seg en hvit masse i bunnen som jeg ser er mulig å bare riste ut igjen. Hva er dette? Er det gogreier eller er det bare grums? Noen som vet?
Har aldri opplevd det du beskriver men jeg har som regel brukt buds eller hasj. Så det blir ikke helt det samme som klipp. Har heller ikke brukt så lav % alkohol kan være det har noe med vann å gjøre.

Hvis du hadde helt det gjennom et kaffefilter hva ville skjedd med det hvite?

Klarer ikke helt se for meg hva du mener, du har ikke mulighet til å laste opp bilde?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være vannet som bidrar til at noe faller ut av solution og da kan det være godsaker. CBD er jo ett hvit pulver i ren form for eksempel, og kanskje det løste seg opp i første omgang, men etter som mer av alkoholen ble mettet med klorofyll og lignende, kombinert med vannet, så klarte ikke alkoholen å «holde» det lengre.

Veldig dårlig forklart, dessverre.

Ta en pipet/sprøyte og trekk opp noe av det slik at du får undersøkt det nærmere. Temperaturen har også en del å si for løseligheten, så mulig det ville blitt «blankt» igjen om det var litt høyere temperatur, dette ville vært ganske sannsynlig om noe av alkoholen har fordampet.