Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1772
Hello!

Skal prøve å lage noe hasj ut av klippet fra planta mi, men ser at jeg har behov for Bubble Bags, altså filter poser som er formet som en bøtte og som lagvis passer inni hverandre med graderende størrelse på filteret.

Finnes det et sted man får tak i slikt butikk? Og eventuelt finnes der noe tilsvarende effektiv metode for å riste ut tricomer på?
Dhgate , aliexpress osv
Jeg ser jeg har en liten skriveleif her, men håpte på noe som er tilgjengelig i butikk i norge / svergie

Jeg har sett de som er å få i nettbutikk.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tar en bolle å legger en tynn duk over som du fester me strikk,så legger du weedn oppå på duken å legger gladpakk over der ijen me strikk irundt så bank på weeden me noen små pinner alla trommestikker ikke dritthardt men litt å da ryr det tricoms igjennom duken
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har også shaker på headshops legg weedn i den å fryser så tar du ut å rister boksen å da kommer tricombsn nederst i boksen
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg handla innpå bamboolt.
Vis hele sitatet...
For en pris
Sitat av CannaLars Vis innlegg
For en pris
Vis hele sitatet...
Jepp, det er svindyrt der. Ofte er det rævva kvalitet på endel av det de selger også har jeg erfaring med.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
For en pris
Vis hele sitatet...
Dem er 5 gallons da, dine er 1 Lang levering fra aliexpress?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Dem er 5 gallons da, dine er 1 Lang levering fra aliexpress?
Vis hele sitatet...
Du må bare velge 5 når du kjøper, det er 2 alternativer der 5 gallon koster 241kr! Tok 13 virkedager å få dem, så ikke ille i det heletatt!

PS: beklager sent svar
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Du må bare velge 5 når du kjøper, det er 2 alternativer der 5 gallon koster 241kr! Tok 13 virkedager å få dem, så ikke ille i det heletatt!

PS: beklager sent svar
Vis hele sitatet...
Ja jeg innså dette, jeg bestilte og betalte for 1 Gallon bags men fikk 5 Gallons.

Nytt spørsmål vedrørende Bubble Bags:

Hvordan i helsike får man ut godsakene fra filterposen? Jeg sleit skikkelig med dette.. hva er den foretrukne metoden?
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Ja jeg innså dette, jeg bestilte og betalte for 1 Gallon bags men fikk 5 Gallons.

Nytt spørsmål vedrørende Bubble Bags:

Hvordan i helsike får man ut godsakene fra filterposen? Jeg sleit skikkelig med dette.. hva er den foretrukne metoden?
Vis hele sitatet...
Samle det i bunn ved hjelp av at du spyler kantene med kaldt vann og bruk en fryst skje til å scoope det opp. Men det skal sies at jo mer produkter du kjører igjennom posene, jo lettere er det! Tar du 10g trim så har du ikke nok til å få ut noe særlig (eller noe i det heletatt)!

Ta en titt på denne videoen!
Sist endret av CannaLars; 8. oktober 2023 kl. 12:22.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Samle det i bunn ved hjelp av at du spyler kantene med kaldt vann og bruk en fryst skje til å scoope det opp. Men det skal sies at jo mer produkter du kjører igjennom posene, jo lettere er det! Tar du 10g trim så har du ikke nok til å få ut noe særlig (eller noe i det heletatt)!

Ta en titt på denne videoen!
Vis hele sitatet...

Takk! Nei, jeg regna ikke med rare greia ettersom detta var mitt første forsøk fra frø til produkt. Jeg fikk en liten lys, nesten gråhvit perle på 0,54g ut av det jeg hadde, og muligens fornøy med det

Hele prosjektet har vært fult av overraskende læring
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Ja jeg innså dette, jeg bestilte og betalte for 1 Gallon bags men fikk 5 Gallons.

Nytt spørsmål vedrørende Bubble Bags:

Hvordan i helsike får man ut godsakene fra filterposen? Jeg sleit skikkelig med dette.. hva er den foretrukne metoden?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker bubblebags og drysifter. Altså fryser dem og rister baggen over noe jeg kan samle opp kiefen på etterpå.