Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 734
Tittelen sier vel alt. Vet at det er mange av disse trådene fra før av, men alle spør om forskjellige behov for headsettet og mange av dem er utdaterte.

Har levd med kun en apple-øreplugg som slipper ut mer støy enn det jeg får inn i øret, alt for lenge nå. Lite praktisk når jeg hører på musikk på toget og på skolen.

Tenker å kjøpe nytt headsett/øreplugger som først og fremst skal ha god lyd og bass. Det er også viktig at det ikke gir ut mye støy. Det må være lett og ledig, slik at jeg kan ha det enten i jakkelomme eller behagelig rundt nakken. Hører mest på rock for tiden, men vil også at headsettet/ørepluggene skal håndtere housemusic o.l med mye bass.

Håper noen vet om noe som fyller behovene og ikke ser alt for korny ut (Er villig til å betale 1000 kr, men vil helst ha det så billig som mulig)
Siterer fra mange på dette forumet fra andre tråder. Hold deg unna beats, kjøp Audio-technica ATH-M50. mye for prisen.
(Jeg bestilte disse igår)
Trådstarter
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Siterer fra mange på dette forumet fra andre tråder. Hold deg unna beats, kjøp Audio-technica ATH-M50. mye for prisen.
(Jeg bestilte disse igår)
Vis hele sitatet...
De så slettes ikke dumme ut! Skal lete litt mer, men de der er et bra alternativ