Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 550
Har en Nokia 6300. Er det noen mulighet for å overføre filer som ligger på mobilen over til memorycardet?
Jeg mener å huske det var en slik funksjon på min. Om jeg husker korrekt trykker man valg>flytt>*navn på minnekort*

Korreksjon:

I filbehandler gjøres det på følgende måte: valg>flytt til mappe>*navn på minnekort*
Sist endret av Erikj; 23. oktober 2010 kl. 19:53.
Nå har jeg ingen Nokia i nærheten, men jeg tror jeg husker hvordan jeg har gjort det på broren min sine telefoner.
Hvis du går i galleri, så skal du ha en mappe som heter "Memory Card" e.l. Hvis du ikke har dette trenger du ikke lese mer av denne posten.

Deretter finner du mappen med filene du skal flytte over, trykker "mer", og "merk". Så merker du ale filene du skal flytte (det finnes sikkert en 'merk flere'-funksjon. Da får du beskjed om å "velge målmappe". Velg "Memory Card" og trykk flytt.

Du kan eventuelt lage flere undermapper i minnekortet og flytte filene dit.

EDIT: Ninja'd av siaamr...
Sist endret av tlm1992; 23. oktober 2010 kl. 19:56. Grunn: Ninja'd