Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 879
Hey der!

Nå tror jeg kanskje jeg har fått til noe bra her! Denne låta er mange hakk bedre enn de andre låtene jeg har, som ligger ute.

ta en titt å si hva dere synes!
http://www.youtube.com/watch?v=uFf5w...el_video_title

ALT av kritikk!
Eneste jeg ikke likte så utrolig godt var partiet fra 1:34 - 1:49, følte bare ikke det passa helt inn.
Men ellers så var den utrolig chill
Sist endret av cookiesRGood; 26. oktober 2011 kl. 14:04.
Trådstarter
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Eneste jeg ikke likte så utrolig godt var partiet fra 1:34 - 1:49, følte bare ikke det passa helt inn.
Men ellers så var den utrolig chill
Vis hele sitatet...
Okey! skjønner hva du tenker på! tusen takk for svar
Alt av kritikk? Ok. Da synes jeg kronisk diarè høres bedre ut.
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Alt av kritikk? Ok. Da synes jeg kronisk diarè høres bedre ut.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg ts hadde satt pris på litt mer konstruktiv kritikk enn setninger som ikke er komiske med mindre du går i barnehagen.
Likte leaden og chordsene! Men vil du at tracken din skal bli "større?" Så burde bruke pianoet som underground synths, og legge noen andre synths på toppen av det. Dette vil gi mer trøkk i sangen og den vil høres "større ut." likte ikke kick'ene helt heller, de er litt for harde og volumet ligger litt for høyt iforhold til de andre komponentene dine.
Trådstarter
Sitat av Megabat Vis innlegg
Likte leaden og chordsene! Men vil du at tracken din skal bli "større?" Så burde bruke pianoet som underground synths, og legge noen andre synths på toppen av det. Dette vil gi mer trøkk i sangen og den vil høres "større ut." likte ikke kick'ene helt heller, de er litt for harde og volumet ligger litt for høyt iforhold til de andre komponentene dine.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for kommentar!
Dette er slik kritikk jeg vil ha. Det ga meg mye å tenke på, og jeg vil definitivt bruke tipsene dine i neste låt
Liker sangen.

Men den hadde vært enda råere om pianoet fra 0:34, hadde vært som lignende pianolyd i Avicii sin miks av "New new new".

Klarer ikke helt sette fingeren min på hva jeg ikke digger med kicken din.

Det som er nevnt over er bare småplukk, men det vil gi sangen en bedre og mere komplett 'sound'.

Men overall, en god sang.
Trådstarter
Sitat av gitarhenrik Vis innlegg
Liker sangen.

Men den hadde vært enda råere om pianoet fra 0:34, hadde vært som lignende pianolyd i Avicii sin miks av "New new new".

Klarer ikke helt sette fingeren min på hva jeg ikke digger med kicken din.

Det som er nevnt over er bare småplukk, men det vil gi sangen en bedre og mere komplett 'sound'.

Men overall, en god sang.
Vis hele sitatet...
Takker for kommentar! gode poeng du har der!