Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4642
Hei! Noen som har tenkt seg til Ozora i år? Jeg har bestilt billetter og reiser alene så langt, men tenkte å høre om det noen som kjører bil/van og som er villig til å dele sitteplass mot bensinpenger
Ellers hadde det vært hyggelig å treffe noen av dere der nede! Det er min første gang på Ozora, og min andre gang på psytrance-festival. Er det noen som har erfaringer å dele, kanskje spesielt med tanke på rus-liberaliteten der nede?
Jeg skal ikke på Ozora før eventuelt neste år. Men dersom du er interessert i flere festivaler, går det direktebuss fra Ozora til Psy-Fi.
Kjempe rus ''liberert''

What are the illegal drugs?

The most common illegal drugs are marijuana, hash, ecstasy, amphetamines, cocaine, ketamine, opiates, heroin, magic mushroom and LSD. The consumption or possession of any of these substances is punishable by 2 years' imprisonment. On top of these well known substances there is a new range of new psychoactive substances (so-called “legal highs”). These are typically sold in smart shops and have a similar chemical structure and effects to classic illegal drugs. To keep up with the rapidly changing market, the government introduced a temporary list of new psychoactive substances, which includes all the illegal designer drugs. Distribution of these substances is a criminal offence punishable by up to 3 years' imprisonment, possession for personal use is an administrative offence punishable by a fine.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
4 0
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Kjempe rus ''liberert''
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte litt mer på hvor sannsynlig det er at politiet utfører razzia som i 2012. Og om dette påvirker "markedet" på Ozora. Men det er kanskje umulig å anta noe slikt da det nettopp er uforutsigbart om politet velger å brase inn på den måten eller ikke.
Var utrolig liberalt. Alle var på noe, og joints røykes og rulles usjensert

Er veldig veldig varmt om dagen, synes jeg. Pass på å få teltet ditt i skyggen!! Litt kaldt om natten. Men ikke la varmen slite deg ut for det er om natten magien skjer Pass deg for flått. Og sjekk ut alt, er fantastisk område med mye knust - det er magisk.
Safe haven er en chill plass man kan gå om man er "overtrippa"/alene/redd så får man drikke, litt sukker, skygge og en lite sovepute i trygge omgivelser
Sist endret av mollypolly; 13. mai 2017 kl. 03:12.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Kjempe rus ''liberert''
Vis hele sitatet...
Les bittelittegranneplis mellom linjene....
Det er jo visse ting arrangørene bare må gå ut med offentlig for å i det hele tatt ha lov til å holde på. Stor forskjell på hva det og hva de i praksis godtar.
Sitat av moret Vis innlegg
Les bittelittegranneplis mellom linjene....
Det er jo visse ting arrangørene bare må gå ut med offentlig for å i det hele tatt ha lov til å holde på. Stor forskjell på hva det og hva de i praksis godtar.
Vis hele sitatet...
Ikke arrangørene, lovene i landet.
Arrangørene kan godta akkurat hva de vil, men det hjelper jo ikke om de bryter loven.
Blir jo som å si at det ikke er rus-liberalt mtp cannabis ved Roskilde da, er jo ikke direkte lovlig i landet det heller men ingen som bryr seg på festivalen(selv om offentlig går jo Roskilde festival ut og sier at det ikke er kult).
Ozora renner jo over av drugs uansett hva lovene i landet sier.
Trådstarter
4 0
Da gleder jeg meg