Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 20907
Gleder meg sykt til Roskilde Men er det noen som vet om det fortsatt er muligheter for å kjøpe herbs i Christiania? Har lest litt varierende rapporter etter at de sa de skulle legge ned pusher street mid-2016.
Sitat av Hurricane76 Vis innlegg
Gleder meg sykt til Roskilde Men er det noen som vet om det fortsatt er muligheter for å kjøpe herbs i Christiania? Har lest litt varierende rapporter etter at de sa de skulle legge ned pusher street mid-2016.
Vis hele sitatet...
Virker som det fremdeles går helt fint. Vi diskuterte det tidligere i denne tråden, i tiden etter de rev bodene og "stoppet" salget.
Her
Skal på festivalen for første gang i år, blir helt magisk!

Vi skal ha med en høyttaler (QTX QR12PA) noen som vet hvor det finnes stikkontakter for å få ladet denne?
Sitat av Zembron Vis innlegg
Skal på festivalen for første gang i år, blir helt magisk!

Vi skal ha med en høyttaler (QTX QR12PA) noen som vet hvor det finnes stikkontakter for å få ladet denne?
Vis hele sitatet...
Tviler på at de tar den imot i lade-boden, Da de sjeldent tar imot annet enn telefoner. Kanskje en powerbank under tvil.

Du trenger bilbatteri(er) eller lignende da disse kan lades på festivalen
Hvordan er det med å få plasser på G? Første turen i år med Entrance på West, så tenkte å løpe over brua til G.

Ser også at de har åpnet opp F i år også, så er vel kanskje ikke like mange som kommer løpenes fra East mot G da.
Sist endret av Chemdog; 22. juni 2017 kl. 10:34.
Behøver ikke å printe ut billetten, right? Scanner vel den bare?
Sitat av Zembron Vis innlegg
Behøver ikke å printe ut billetten, right? Scanner vel den bare?
Vis hele sitatet...
Har sett folk som scanner den av mobilen
Av erfaring med scannere så ja det funker nok fra mobil, så hvis du ikke har printer bruk det, men det er sykt mye hassle hvis det ikke funker, så print ut hvis du kan.
Noen som vet hvor jeg kan få en ren toalett? 🙌🙌