Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2835
For flere år siden var det en sketsj - skjult kamera? fra en frisørsalong. En intetanende frisør klippet en komiker som hadde satt seg i frisørstolen med tupé. Når frisøren forsiktig hintet om dette svarte personen: "Tupé, nei det har jeg ikke!" På et tidspunkt ramlet tupéen også av og frisøren måtte forte seg å sette den på plass og klippe videre. Utrolig morsomt! Men har søkt og søkt på nettet og finner den ikke igjen. Noen som husker denne og kan hjelpe?
Kan du prøve å utdype mer i detaljene ?

- hvor mange år siden og hvor/hvilken kanal så du den
- går utifra at det var en norsk sketsj p.g.a kommentaren
- var frisøren dame eller mann, og var det skjult kamera
- hvem var komikeren/skuespillerne, kjente, eldre, yngre
- var den innslag som del av et lengre show/program

Prøv å meditere litt på dette, skriv ned stikkord og
la hukommelsen jobbe litt. La det så hvile før du tar
det frem igjen og skriver litt mer her på tråden.

Skal følge med og prøve å leite litt rundt, men
det hadde vært greit å ha noe mere å gå på.
Sist endret av radion; 11. desember 2017 kl. 18:21.
Noen av disse:
70/80 tallet:
Harald Heide-Steen jr.
Rolv Wesenlund
KLM (Trond Kirkvaag, Knut Lystad og Lars Mjøen)
Eller snakker du om 90/2000
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
2 0
Jeg vil tro den gikk på TV på 2000-tallet. På den tiden så vi det meste av humor på TV, det er også det som gjør det vanskelig å huske. Jeg tror frisøren var en dame. Jeg tror hun ble utsatt for skjult kamera. Jeg tror den som satt i frisørstolen og lurte frisøren var en mann, litt tynn i håret kanskje, som hadde tatt på en tupé. minnes han var lys i luggen. Har tenkt det var et innslag i et lenrgre TV program. Enten del av et humorprogram eller som et humorinnslag i et vanlig TV program.
Jeg husker noe tilsvarende og jeg mener det var Henrik Elvestad som satt i stolen. Om jeg ikke husker feil ble frisøren etterhvert ganske forbanna.

Har prøvd å Google litt, men uten hell.