Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 686
Hola!
Står på 50mg Aduvanz på morgonen og 10mg attentin på ettermiddagen, men no har det musta heilt effekt. Har og prøvd og ta 20mg attentin på ettermiddagen, men merker ingenting.. Noe som tilsvarer 34,8mg rein lisdeks/deks daglig.

No har eg vert 1 uke uten, men hvor lenge bør jeg gå uten for ein hard reset av toleransen? Har gått på medisin i 3 mnd no, første 1.5 mnd har kun vert 50mg aduvanz og siste 1.5 mnd har vert 50mg adu + 10mg att.

Første 2 mndene hadde jeg nydelig effekt, så siste mnd'en avtok det nesten helt (kan også ha med at jeg gjekk på 2 fyllasmeller 2 av helgene den siste mnd'en der jeg dreiv og spiste attentin som der sko vert drops... Det gjør jeg ikke igjen, men utenom dei fyllakulene har det vert 0 misbruk av medisinen.)

Kjenner dagene denna uka jeg har vert av er mega tunge... Jobb, fritid og alt..

2 uker av feks? Hvor mye vill det hjelpe?
Få i deg koffein og nac hjelper godt på dopamin

Ville tatt minimum 7 dager til gjerne 14 dager.
Nå gjelder det jeg skriver mine erfaringer med amfetamin, men jeg det samme gjelder nok også for ADHD medisiner.

Når jeg kjører på med ganske så høye doser over tid så virker det jo som om effekten avtar etter hvert. Når det skjer så må det nok ett opphold til for å oppnå effekt igjen. Hvor lang tid du trenger for få oppnå effekt igjen kommer vel mye an på hvor god effekt du ønsker å få, men selv føler jeg at jeg får grei effekt etter ett par uker med opphold. Du er nok langt fra basenivå på dette punktet, men det gir en grei skyv igjen. Skal du tilbake til basenivå så snakker vi nok kanskje mange måneder, men noe eksakt tall har jeg ikke.
Jeg dropper meds i helger og ferier når jeg ikke skal på jobb. 50mg elvanse funker fremdeles fint. Jo høyere dose du går på,jo lettere å oppnå toleranse, men 1-2 dager fri hver uke kan hjelpe.