Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1680
Hva ville dere gjort for og få inn litt ekstra cash, med en god slant penger til og bruke 🤔 hva ville dere for eksempel flippet som er enkelt og kjapt og sette seg inn i?
1. Selge Lsd (Fra darkweb).
2. Selge Magic Shrooms (gro selv).
3. Selge Weed (gro selv når det er sesong for det).
4. Komme deg inn i riktig sirkel (tar litt tid) også gjøre insider trading.
5. Flippe sko fra zalando med en bot til 500kr.
6. Kjøpe program som låser opp låste telefoner 4mekey elrns. koster 500 (jeg har det) også kjøp stjålne telefoner på røver tilbud og lås dem opp og selg dem.
7. Åpne en kirke for å betale mindre skatt
8. Selge replicas på facebook marketplace og finn
9. Flippe biler (ikke kødd) Vask, støvsug og fiks ting og tang så kan du tjene en del.
10. Outsource ting på fiverr ved hjelp av Indere.

Som du sikkert skjønte var endel useriøst og etisk feil, gjør som du ønsker
Kjøp inn [sett inn noe ulovlig] for et høyt beløp og selg det videre.

Man får gode rabatter hvis man kjøper i større kvanta. Din jobb blir å markedsføre deg videre.

Personlig ville det være AAS, men det livet er lagt bak meg.
Sist endret av IneartheDx; 5. september 2023 kl. 19:13.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Kjøp inn [sett inn noe ulovlig] for et høyt beløp og selg det videre.

Man får gode rabatter hvis man kjøper i større kvanta. Din jobb blir å markedsføre deg videre.

Personlig ville det være AAS, men det livet er lagt bak meg.
Vis hele sitatet...
Hva er AAS?
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Hva er AAS?
Vis hele sitatet...
Androgene Anabole Steroider
Hvordan er det bolemarkedet? Tjener man kokainbra?
Steroider fucker opp mangle liv ass, og jeg syntes det er spess ille når det oftest er ungdommer. Men når jeg tenker meg om vil det være profitabelt ja..
Jeg har ingen erfaring med den verdenen der, men jeg har observert ganske merkelige sider hos de som var på bolekjøret. Og som du sier, de var unge. De som har vært 30+, de har det gått bedre med.
side hustle? som i en vanlig ekstrajobb eller som noe skikkelig shady greier, selv om det krysser grensene for hva som er lov?

Vanlig ekstrajobb, hva er du kvalifisert til? Det meste betaler egentlig greit om du har litt perspektiv og tenker at dette bare er ekstrapenger på toppen av din vanlige jobb. Velg noe som du kan jobbe med i på kvelder, eller i helger og gjerne i ferier. Ta vakter på sykehjem, aldershjem, psykiatri, osv. Jobbe i butikk.

ulovligheter? Kjøp stort og selg smått.
Sitat av Asket Vis innlegg
Hvordan er det bolemarkedet? Tjener man kokainbra?
Vis hele sitatet...
Tja si det. Hvis man skal tjene bra bør man få tak i råpulver fra kina, eller andre som selger det.

Man kan også kjøpe stort, og selge smått. Da kan man lett doble fortjenesten.

Hvis man er helt fersk i gamet så kan markedsføringa bli en utfordring.

Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Steroider fucker opp mangle liv ass, og jeg syntes det er spess ille når det oftest er ungdommer. Men når jeg tenker meg om vil det være profitabelt ja..
Vis hele sitatet...
Tja. Nå er ikke AAS så veldig fysiologisk farlig, men enkelte preparater tar endel innpå psyken. Nå har kanskje ikke AAS brukere så veldig sterk psyke fra før, så da er der jo ikke heldig at akkurat den gruppen tar det.

Eller så skremmer endel bivirkninger bort de fleste fjortisene.(hårtap, testikkelkrymp m.m)
Sist endret av IneartheDx; 7. september 2023 kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Tja. Nå er ikke AAS så veldig fysiologisk farlig, men enkelte preparater tar endel innpå psyken. Nå har kanskje ikke AAS brukere så veldig sterk psyke fra før, så da er der jo ikke heldig at akkurat den gruppen tar det.

Eller så skremmer endel bivirkninger bort de fleste fjortisene.(hårtap, testikkelkrymp m.m)
Vis hele sitatet...
Normal steroide bruk er ikke nevneverdig farlig, men det blir det når man tar en liten BnC på 10-20 år. Et par kurer med bare test eller litt ekstra i hverdagen er som regel ikke så skremmende, så lenge man gidder å ta blodprøver og følge med på viktige markører.