Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 467
Hei hei


Rus har igjen tatt en for stor plass i livet mitt, så jeg sender meg selv alene til en ukes detox. Har flybillett søndag morgen, til en mellomstor by i et land jeg ikke kan språket, skal bo 7 netter på et all-inclusive hotell. Syntes selv jeg har en så god plan man kan ha for dette formålet. Har gjort dette flere ganger før, i langt verre omgivelser, og er ikke så bekymret for å ende med å surre rundt i byen for å fikse mere dop.

Er heroin som er problemet, røyker ca 1g om dagen, kvaliteten er dog lavere enn det som er vanlig i brugata. Har røyka litt crack hver dag og, har gått igjennom dette før også, så sånn jeg ser på det nå blir uka bare enda kjipere enn om jeg ikke hadde røyka så mye blow.

Det jeg gjerne skulle ha hjelp med er tips og triks fra dere som har gått igjennom dette før.


Hva jeg har:
40 ish 10mg valium
litt speed
mer enn nok tramadol
nok heroin til jeg har sjekket inn
betablokkere
anti dirare piller
seroquel
forhåpentligvis evig roomservice med mat, drikke og alkohol
nok sigaretter
nok snus
voltaren
+ sikkert noe jeg har glemt

hva jeg prøver å skaffe før jeg drar, som kan være innenfor rekkevidde.
ketamin
xanax
vitaminer og slikt
skal skaffe paracetamol og ibux

Skal prøve så godt jeg kan å trappe ned til heroinet tar slutt over de neste 5 dager om jeg klarer, mens jeg spiser litt tramadol, så bare noen tramadol om dagen, så ingenting, utenom en rolig blanding av resten av greiene mine.

Noen som har noen tips? Alle typer slag er velkommen. Vet at det kommer til å bli helt jævla dritt, bokstavlig og figurativt, men nå har jeg brukt heroin hver dag i to mnd ca. og missbrukt for lenge- Nok er nok er dritt lei.

Kun oppmuntring blir og mottatt med glede
Klonidin hjalp veldig på hetetokter og restless legs. Hvis du ikke får tak i det bruk catapresan. Det er kanskje det du mener med betablokkere? C vitamin kan lindre en god del. Pass på å få i deg nok elektrolytter. Mat fra dyreriket for optimal næring. Litt vodka for de verste frysningene, men ikke overdriv. Speed og benzo kombo hjelper endel, men pass på søvn. Ikke ta for mye. Imovane var helt avgjørende for søvn når jeg gikk av sist, men da gjorde jeg det på avrusning.
Sitat av 575M Vis innlegg
Hei hei


Rus har igjen tatt en for stor plass i livet mitt, så jeg sender meg selv alene til en ukes detox. Har flybillett søndag morgen, til en mellomstor by i et land jeg ikke kan språket, skal bo 7 netter på et all-inclusive hotell. Syntes selv jeg har en så god plan man kan ha for dette formålet. Har gjort dette flere ganger før, i langt verre omgivelser, og er ikke så bekymret for å ende med å surre rundt i byen for å fikse mere dop.

Er heroin som er problemet, røyker ca 1g om dagen, kvaliteten er dog lavere enn det som er vanlig i brugata. Har røyka litt crack hver dag og, har gått igjennom dette før også, så sånn jeg ser på det nå blir uka bare enda kjipere enn om jeg ikke hadde røyka så mye blow.

Det jeg gjerne skulle ha hjelp med er tips og triks fra dere som har gått igjennom dette før.


Hva jeg har:
40 ish 10mg valium
litt speed
mer enn nok tramadol
nok heroin til jeg har sjekket inn
betablokkere
anti dirare piller
seroquel
forhåpentligvis evig roomservice med mat, drikke og alkohol
nok sigaretter
nok snus
voltaren
+ sikkert noe jeg har glemt

hva jeg prøver å skaffe før jeg drar, som kan være innenfor rekkevidde.
ketamin
xanax
vitaminer og slikt
skal skaffe paracetamol og ibux

Skal prøve så godt jeg kan å trappe ned til heroinet tar slutt over de neste 5 dager om jeg klarer, mens jeg spiser litt tramadol, så bare noen tramadol om dagen, så ingenting, utenom en rolig blanding av resten av greiene mine.

Noen som har noen tips? Alle typer slag er velkommen. Vet at det kommer til å bli helt jævla dritt, bokstavlig og figurativt, men nå har jeg brukt heroin hver dag i to mnd ca. og missbrukt for lenge- Nok er nok er dritt lei.

Kun oppmuntring blir og mottatt med glede
Vis hele sitatet...
Ta med 4 mg sub 2mg 24 timer etter siste inntak så 1mg i 2 dager så over på Tramadol så bør det gå bra med litt valium opp det.