Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2101
Heisann

Spiller en del GTA V om dagen, og det skjer alltid så mye artig når jeg spiller. Fikk den gode ideen at jeg skulle recorde litt, og evt redigere og laste det opp på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=oX3KyL3jvC0

Hadde vært supert med noen tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk er veldig velkomment. Bare å si ifra hvis videoen ikke er noe morsom og^^

Dersom det viser seg å være brukbart kommer jeg nok til å fortsette med det!

Takker på forhånd!
Sist endret av Kimstah; 18. mai 2015 kl. 03:23.
For å være ærlig var det ikke spesielt morsomt. Veldig typisk "shenanigans" video. Til tross for det var det slettes ikke dårlig. Det står bare ikke ut fra mengden.

En ting jeg ikke klarte å se bort ifra etter hvert var grafikknivået. Mest fordi jeg spiller på høyere kvalitet selv for det meste.

Skulle likt å sett flere kortere klipp av morsomme øyeblikk. For om det først skal være en montasje bør det være mer innhold etter min mening.
Sist endret av F4celess; 18. mai 2015 kl. 03:32.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er tusenvis av andre "Youtube personligheter" som legger ut videoer av at de ler og morer seg. Skal litt til å slå gjennom med det trur jeg. Hvis du ikke er en fantastisk interessant person så er det rett og slett tragisk å se på.

Sikkert gøy å lage, men det ga ikke meg noe som tilskuer. Kutt ned på all lokinga og pratinga og lag video med bare stunts og fete ting som skjer. Ikke du og kompis som ler av ting som ikke er så veldig morsomt. Skjønner at dere hadde det gøy og det er najs, men det ække gøy å se på.
Eneste som var litt kult her var bilen som hoppa opp i lastebilen.
At en har kjørt båten på land og "sitter fast" er liksom ikke så skrekkelig morsomt å dele med verden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei igjen

Har fortsatt med å laste opp litt klipp på youtube, og tatt tilbakemelding i betraktning Takk for det!
Tenker jeg poster min nyeste video her, og dersom noen vil se den er jo det flott. Tar gjerne mer tilbakemelding og konstruktiv kritikk.

Siste film finner du på denne linken: https://www.youtube.com/watch?v=jnggi5X9ZX8
Det er bare å gå inn på kanalen for å se flere også!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette er fremdeles på nivået at det bare er artig for deg og kompisene dine.

Kanskje, om dere gjorde noe mer elaborert med måten tanksturreten kunne slå kjøretøy slik at de ble sendt av gårde med stor fart kunne utnyttes til noe kult. Men å se på at dere feiler "parkour" i 4 minutter, bommer på bassenger/folk er aldeles ikke morsomt, uansett hvor mye dere selv ler. Det er jo absolutt ikke noe spesiellt med videoene dine, og folk nå til dags forventer å se noe _utrolig_, eller i det minste veldig usannsynlig og/eller vanskelig.
Poenget med videoene mine er ikke å få flest mulig seere. Publikumet jeg sikter til er det publikumet som liker nettopp sånt som dette, og kan ha moro av å se på det. Så ikke det er noen misforståelser her
VanossGaming på YouTube har mye morsomme GTA klipp. Ta en titt der og bli inspirert
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Poenget med videoene mine er ikke å få flest mulig seere. Publikumet jeg sikter til er det publikumet som liker nettopp sånt som dette, og kan ha moro av å se på det. Så ikke det er noen misforståelser her
Vis hele sitatet...
Men dette er da ikke morsomt. Kan virkelig ikke forstå hvem som skal synes det er gøy å se/høre på at en gjeng med kidz har lættis og gjør helt ordinære ting i GTA.
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Men dette er da ikke morsomt. Kan virkelig ikke forstå hvem som skal synes det er gøy å se/høre på at en gjeng med kidz har lættis og gjør helt ordinære ting i GTA.
Vis hele sitatet...
Da er du åpenbart ikke den jeg sikter til da
Veldig bra til å være nybegynner, stå på c:
Jeg forstår ikke hvilken verdi dette har for noen andre enn dere selv?