Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1809
Har en sang som jeg kunne tenke meg å ha som ringetone.
Men skulle gjerne bare klippet ut en del av sangen, starten på sangen, som vi vil høre når telefonen ringer, vil jeg ikke ha med. Noen som har ett bra/enkelt program slik at jeg bare får en del av en sang, mp3 fil?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Audacity.
Mulig du må laste ned noen plugins for å få .mp3-støtte, men klippingen skal gå smooth!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For mp3 støtte så anbefales det å søke etter lame_enc.dll i f.eks bukta, du må som sagt laste ned denne separat for å få mp3 støtte.
Nero Wave Editor?
Audacity! Har brukt det i mange år, og det fungerer bra. Alt du trenger finner du her.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
For mp3 støtte så anbefales det å søke etter lame_enc.dll i f.eks bukta, du må som sagt laste ned denne separat for å få mp3 støtte.
Vis hele sitatet...
DLL-filen du trenger ligger i øverste download-link her:
http://www.rarewares.org/mp3-lame-bundle.php

DLL-filen renames til lame_enc.dll og puttes i programfiler-mappa til Audacity, om jeg husker rett.

Grunnen til at Audacity ikke kan lagre til MP3 som standard er fordi MP3 er et lisens-befengt format. Gleder meg til opus tar av.