Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3909
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp fått valget mellom hvit og brun Molly.

Den hvite var god og den brune var sinnsykt god. Har aldri vært borti brun før. Han jeg fikk tilbudet av er en jeg virkelig stoler på.

Noen med erfaringer?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp fått inn en del brun MDMA selv, absolutt nydelige greier. I form av krystaller, vet ikke med renhetsgrad, men oppløses veldig lett i vann og ikke noe avfallstoffer så vidt jeg kan se, anbefales helt klart på det varmeste dersom man bestemmer seg for å innta det. Oppturen kan gjerne gi noe kalt "Preflight Jitters" Nervøsitet, "twitching", uroligheter o.l pleier å kombinere det med Baclofen, det hjelper stort Bare å spørre om du har noen spørsmål
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å spørre om du har noen spørsmål
Vis hele sitatet...

Hva er baclofen? Forstod ikke disse uttrykkene som du brukte, men tolket det litt som at oppturen kunne være litt ubehagelig.

Vil du anbefale å dosere mindre med den brune?

Jeg har ikke tatt Mdma på 9 år og da var det i form av knips. Da var det aldri snakk om å å dosere riktig. Bare om å gjøre å få nok, også justerte vi med speed visst det ble for mye. Så har opplevd noen heftige oppturer i mitt liv.

Jeg har en sykdom som gjør at kroppen min er veldig redusert så jeg er litt spent på om toleransen min er lavere. Men jeg er veldig hypp på en tur
Sist endret av dansun74; 20. april 2017 kl. 22:11.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja her var det jo for det meste positivt. Og siden han som kom med det er 110 % så er det vell ikke noe å stusse på
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man beregner som regel 1.5mg per kilo kropsvekt. Heavy dose er 2mg per kilo kroppsvekt. Meg? Jeg er dessverre dum nok til å ta dette på øyemål, aldri en god ide. Men ja, opptur kan være litt ubehagelig. Jeg tok en veldig stor dose. Og dette ble administrert rektalt. (Sprøyte uten nål opp der sola ikke skinner.) Dette var fordi jeg kastet opp noe helt sinnsykt når jeg tok det oralt, hadde ikke spist på mange timer heller. Dette er veldig opp til deg selv Tok nettopp en dose nå!
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åh, ja, glemte å svare! Her er ett sitat på hva Baclofen er!

"En "potet" i medisinlandskapet som brukes til mye forskjellig:
- Alkohol withdrawal (også rapportert veldig god for GHB withdrawal)
- Motvirke migrene og hodepine generelt
- Hikke
- Spasmer / Ufrivillige bevegelser
- Muskelavslappende
- Generell smerte
- Beroligende"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åh, ja, glemte å svare! Her er ett sitat på hva Baclofen er!

- Beroligende"
Vis hele sitatet...
Vil ett par vival tidligere på dagen bremse rusen på Molly?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Absolutt ikke, du kan ta det halvannen time før du tar Molly. Fungerer veldig bra. Slapp unna veldig mye dritt i går pga det :P
Husker jeg fikk brun molly en gang i tida, det var kun fordi den var smuglet i flytende form da i rødvinsflasker og fikk da litt avfarge av dette. Målte 80+% renhet etter rekrystalisering :-) Så fraktmåten kan ofte gi avfarge som brun eller gråaktig alt ettersom.