Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1221
Første rap sangen jeg har laget selv
Sjekk den ut visst du vil
https://soundcloud.com/sinister-zond...my-fuckin-life

Takk, men plis ingen stygge kommentarer :/ visst ikke det er konstruktiv kritikk da

Og forresten, Chorusen suger ball så XD jeg kan ikke synge sorry :P
Sist endret av WinterChoyld; 21. juli 2014 kl. 06:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Engelsken var overraskende bra. Flowen trenger utvikling, men absolutt bra til å være i begynnerfase... Fortsett å rappe
Edit: Og beaten var konge(!)
Sist endret av CharlesKakebake; 21. juli 2014 kl. 09:54.
Du må leve deg mer inn i sangen. Det høres mer ut som du snakker ( kan være iphone høytalerene ) men prøv å rapp slik at det høres ut som du mener det du sier. Ha mer trykk i stemmen. Da blir det mye morsomerre å følge med på sangen.
Kul beat og fete lyrics! Men kunne gjerne hatt litt mer innlevelse som iColdman sa. Ellers dritkult!

Edit: Synes også du hørtes litt ut som eminem, idk, kanskje det bare var meg, hehe.
Sist endret av Mesias; 21. juli 2014 kl. 12:26.
Sitat av Mesias Vis innlegg
Kul beat og fete lyrics! Men kunne gjerne hatt litt mer innlevelse som iColdman sa. Ellers dritkult!

Edit: Synes også du hørtes litt ut som eminem, idk, kanskje det bare var meg, hehe.
Vis hele sitatet...
Wow, tusen takk dere! Jeg skal prøve og utvikle flowen min
Rytmesnekker
Dette minner meg skikkelig om Hopsin!
Hører at engelsken ikke er helt der, men absolutt bedre enn Petter Solberg for å si det sånn, men det kommer med tid og øving.
Beaten høres litt cheesy ut i mine øre (men det er smak og behag..), vokalen klipper en del gjennom låten som burde fikses på, og pass på og holde en stabil lengde fra mikken gjennom innspillingen så det ikke høres ugjevnt/uklart ut
Det kunne gjerne vært litt adlibs også.
Men fortsett sånn, og det tar ikke lang tid før dette blir skikkelig fett!
Sitat av Niilas Vis innlegg
Dette minner meg skikkelig om Hopsin!
Vis hele sitatet...
Tenkte akkurat det samme... og det er ikke en positiv ting i det hele tatt for min del. Hopsin er utrolig wack.

Sorry ass, men jeg føler bare ikke de "livet suger, fuck alt, eminem vibesa" som mange rappere, blant annet hopsin og til tider eminem også kjører på med. Jeg sier ikke at det er noe galt i å ha en aggresiv vibe og flow, men da burde det være litt bedre kontekst og litt mindre klisje for å si det på en litt vanskelig måte.
Sist endret av Juicekongen; 21. juli 2014 kl. 17:42.
Fortstått.