Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 434
Hei, jeg har et Razer tiamat 7.1, får noen dager siden så gikk jeg inn på msconfig får endre litt på oppstart å div, jeg avslutta alle programmer inkludert surround programmet som du kan laste ned å få bedre lyd utav headsettet.
Men etter jeg gjorde dette ble lyden merkelig litt skarp på en måte å når jeg trykker på lydsymbolet nede i høyre gjørne så kommer det opp 2stk jeg kan stille på. Razer surround audio controller å realtek, slik var det før også men når jeg trykker på dem får å stille lyden, plinger det kun på realtek å ikke razer, det gjorde det før. Noen som har peiling på hva som har skjedd her ?

Plingelyden som kommer når du endrer på volum fungerer nå på begge, men lyden er like skarp og ubehagelig
Sist endret av Sup3rn0va123; 6. februar 2014 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.