Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1046
Hei

Har kommet over et problem med PC'en min. Helt plutselig klarer jeg ikke å spille spill med samme ytelse via steam.

Skyrim f.eks klarer jeg ikke å starte uten at det hakker og klorer, enkelte brett på TF2 hakker også. Men DayZ f.eks kan jeg kjøre glatt med høye instillinger.

specs:

Windows 7
Intel(R) Core(TM) i5-2500 CPU @ 3.30GHz
Ram 8.00GB
64-biters operativsystem.
NVIDA GeForce GTX 560 Ti

Noen som har vært borti det samme?
Har prøvd å re-installere spill, har oppdatert drivere på skjermkort, har sjekket directx og windows er up to date.

Har du prøvd å overclocke den?
formater 10chars
Har du mange mods, skins og diverse annet på TF2 eller Skyrim? Prøv å fjern spilla også last dem ned på nytt. Eventuelt se om det har kommet nye drivere.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Har du mange mods, skins og diverse annet på TF2 eller Skyrim? Prøv å fjern spilla også last dem ned på nytt. Eventuelt se om det har kommet nye drivere.
Vis hele sitatet...
Ingen mods på noen av spillene. Har prøvd å fjerne spill og laste ned på nytt, fremdeles ingen endring :/