Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6377
Mulig off-topic, men har en historie fra en kamerat av meg:
Formannen hans på bilverkstedet sleit med en junkie som pleide å bryte seg inn i bilen hans for å ruse seg.
Han stjal forsåvidt aldri noe, men ødela som regel låsen eller hærpa døren når skulle inn i bilen. Etter fem seks
tilfeller ble fyren dritt lei og bestemte seg for å ta igjen. Han nappa ut setet på bilen, tok at setetrekket, fjernet
skumgunmmien og lagde en SAW-lignende rigg bestående av et hundretalls fiskekroker som var sveiset fast i en
plate. Videre monterte setetrekket, satt inn setet, koblet av batteriet så junkien ikke kunne varsle folk i nærheten
med tuten. og lot det stod til.

Resultat: en stakkars junkie fastsatt i en i en bil i 15 timer med et utall sår og kutt og fire mnd " i syden" for helten vår.
Sitat av erik154690 Vis innlegg
Mulig off-topic, men har en historie fra en kamerat av meg:
Formannen hans på bilverkstedet sleit med en junkie som pleide å bryte seg inn i bilen hans for å ruse seg.
...
Vis hele sitatet...
Fiskekroker under setetrekket er en vandrehistorie som er minst 30 år gammel. Første gang jeg hørte den var det en folkevogn boble. Når tyven hadde satt seg og begynt å tute med hornet etter hjelp, kom eieren bort og banket opp vedkommende. Så ringte han politiet og sa at det satt en biltyv i bilen, som nektet å fjerne seg. Da kom politiet og dro vedkommende ut med makt, med det resultat at halve bakdelen og nøttene til tyven ble igjen i folkevognen. osv.osv.osv.