Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 677
Hei, jeg har lyst til å prøve sopp, men vet ikke helt hvor mye man skal ta, eller hva slags effekt det har.

Noen som har tips eller råd om man skal ta dette som nybegynner, og forklare litt hvordan det er?
Hei! Det går an å lese triprapporter her og der. Da får du ofte ett lite innblikk i hvordan forskjellige doser opplevdes for de folka.

Angående førstegangsdose er vel mange enige om at 1 gram tørket fleinsopp er ett greit utgangspunkt.


Det er avhengig av hvordan du er hvordan du tar det tenker jeg. Oppigjennom mine år med fleinsopp spising har jeg vært innom mange forskjellige doser og opplevelser.

Mange har vært gode opplevelser som har gitt meg mye bra å ta med meg videre. Det har hjulpet meg å plassere meg selv og sortere meg selv.

Det sagt, det er ingen mirakelkur, du kan bli konfrontert med ting du trenger å jobbe med f.eks. og det kan være tøft.

Det har alltid vært fint for meg i ettertid av slike opplevelser.

For meg så er sopp en spirituell greie som mange mennesker kunne hadd godt av å oppleve med de rette folka og de rette omstendigheter.


Set og setting er veldig viktig. Tenk over omgivelser og om du har planer, ikke ha planer den dagen du ønsker å trippe.


Mye mer kan sies om det men dette er det jeg har nå.

Mange her har mye god kunnskap å dele på det der
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Spis fersk om du kan