Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1538
Hei! Jeg er 16 år fyller 17, og jeg skulle kjøre meg en 30sek tur på elsparkesykkel i sentrum. Jeg var dum nok til å tryne å bli sett av en politi bil, jeg løper deretter bortover. Dum nok stopper jeg å løpe og plutselig er snut bak meg. De spør meg om jeg har promille og masse slik, hvor jeg nekter å ha kjørt elsparkesykkel. De har kun sett klærne mine å ikke ansiktet mitt å tok meg på et annet sted 5m etrpå. De tok meg omsider med bort til stasjonen da de ikke trodde på meg, og jeg hadde 1.5 i promille. Og har blitt kalt inn på avhør om 1 uke. Hva blir eventuell straff og er det noe mulighet jeg kan unngå straff.
Du kjører i fylla og vil slippe straff? Nope. Ditt eneste håp er dårlig identifikasjon. Dvs at de ikke kan bevise at det var deg. Straffenivået kan du Google. Det var i alle aviser når det ble innfort.

Lykke til da!
Regel #1, #2 og #3 her på freak er nekt, nekt og nekt.
Sitat av Dough Vis innlegg
Regel #1, #2 og #3 her på freak er nekt, nekt og nekt.
Vis hele sitatet...
Nei! Regel nr. 3 er å ikke legge igjen bevis mot seg selv på Internett.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av kulegeir Vis innlegg
Hva blir eventuell straff og er det noe mulighet jeg kan unngå straff.
Vis hele sitatet...
Skikkelig sjakktrekk å legge ut detaljert beskrivelse av hendelsen her.
Du møter ikke til avhør, for du har ingenting å si. Gjør det klart skriftlig på mail til etterforsker, så faller oppmøteplikten bort fra avhøret og de kan sitte der å se i veggen. Større sjangs for at det blir henlagt om du ikke sier en dritt.

De blir å true med å hente deg, men de har ikke lov SÅ LENGE DU HAR GITT SKRIFTLIG BESKJED OM AT DU IKKE HAR NOEN UTTALELSER Å KOMME MED.

De skal bevise at du har kjørt i fylla, eller gjort noe ulovlig what so ever. Du har ingen plikt til å bevise at du er uskyldig, du skylder de ikke en dritt.
Nekt nekt nekt nekt uansett hva de sier
Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
Skikkelig sjakktrekk å legge ut detaljert beskrivelse av hendelsen her.
Vis hele sitatet...
Fikk ved en feiltagelse gitt KP når jeg mente å gi det motsatte. Akkurat som politiet sitter å finkjemmer freak for sånne absolutt fillesaker, helt idiotisk å sitte å tro at det i det hele tatt går an å inkriminere seg i sånt anonymt på internett.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Fikk ved en feiltagelse gitt KP når jeg mente å gi det motsatte.
Vis hele sitatet...
Jeg tar det til meg.