Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Vil du bli på #WebMasterZ kanalen?
JA! 2 40,00%
NEI! 2 40,00%
Sorry, er ikke på undernet.. - 0%
Kanskje.. 1 20,00%
Stemmegivere: 5. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  14 1435
en ny kanal er registrert å i gang på Undernet!

Besøk #WebMasterZ @ Undernet

Vi trenger brukere, spesielt, designere, kodere, å alle andre slags hjemmeside mekkere =))

Kom inn! #WebMasterz @ Undernet!
I'm already there, as a supporter

BTW alle dere som syntes sida mi var en feik å derre der...
Stop doing that... Lager nytt design, kommer ut til etter helga!
regge seg på forumet KUN for å reklamere for en irckanal med et teit navn er det dummeste jeg har sett.
Sist endret av mia; 28. mai 2002 kl. 22:01.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Seriøst, det er garantert noe av det dummeste jeg har vært borti her.. 110% enig i det mia sa. Skikkelig drittunge oppførsel. Kick/ban han a, eller ihvertfall close thread.....
mia: tror han mente d sånn at.... de som vil utveksle ideer osv. kan gå dit... eller du kan spørre ham personlig?!
sgi; for meg er det det regelrett reklamering.

sånn forøvrig synes ikke jeg en kanal med "Z" i nicket osv virker som det mest seriøse heller.
original reprint
xaff's Avatar
Synes folk begynner å bli skikkelig trigger-happy med kick\bans'. Men uansett, INGEN reklame her.
Trådstarter
12 0
Ey!
take it easy nå!
jeg regga meg ikke her bare for et innlegg..
Hadde tenkt å være aktiv..

Å si meg, hva er det som er dumt med dette navnet ?
negrunn, nøyaktig!
nFF Marshall
morten's Avatar
Men å reklamere for kanalen sin med første posten er ikke vanlig kost heller da, er jo ikke så rart at mange reagerer. Reklame skal vel som Xaff sier heller ikke skje på dette boardet, så du bør kanskje slette posten din?

Regner med den blir slettet uansett etter hvert...
Sist endret av morten; 28. mai 2002 kl. 22:04.
Trådstarter
12 0
Her har jeg tenkt å poste mange fler skal jeg si deg..
Dette ikke mitt første å siste..

men sorry da..
Visste ikke det ikke var lov å reklamere..

det vil ikke gjenta seg..
Opprinnelig postet av ophb
Å si meg, hva er det som er dumt med dette navnet ?
negrunn, nøyaktig!
Vis hele sitatet...
som jeg skrev i posten min over der, synes jeg ikke "WebmasterZ" er det mest seriøse navnet man kunne satt på en kanal. og når du nylig har regga deg, og den første posten du poster, er reklamering for en kanal, synes jeg det er idiotisk. det er ikke det irc-forumet er til for, det er for å diskutere irc og ting som er tilknyttet, ikke reklame.

hvertfall det jeg alltid har trodd.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Har vært så mange av de her att vi begynner å bli RIMELIG lei. Ikke noe med å være triggerhappy. Bare at når åpningsposten din er: "Cum 2 mai s00pah g4ypr0nz0r ch4nnel and get fucked2k" liksom , så skaper det ikke noe bra førsteinntrykk blant de andre.
Så det så..
Men har du planer om å være aktiv så: velkommen, hvis ikke: fuck off..
Trådstarter
12 0
Jo!
jeg skal være aktiv her, å beklager det første innlegget!
Opprinnelig postet av totto
Har vært så mange av de her att vi begynner å bli RIMELIG lei. Ikke noe med å være triggerhappy. Bare at når åpningsposten din er: "Cum 2 mai s00pah g4ypr0nz0r ch4nnel and get fucked2k"
Vis hele sitatet...
LOL!!!
Make me stop laughing! Må si du har bra ordbruk!!
Men kloke ord!
rekylvinyl.no
ophb, fortvil ikke. du hadde litt dårlig timing akkurat nå.
det er ikke lett å være ny på et forum og vite hvordan ting foregår her, det er lett å skjønne.
vi har i det siste opplevd at det har kommet nye brukere som absolutt ikke har tilpasset seg forumets "atmosfære", det er derfor mange her har fått en nulltoleranse, spesielt ovenfor feilpostinger av nye brukere.

nå er du ihvertfall klar over at dette forumet ikke skal brukes til reklame/rekrutering folk til nye irc-kanaler.