Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3511
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
eehhrrmmm*vise sin idioti*

har akkurat lasta ned et nytt å spennende script, og klarte å lege det inn under mine dokumenter på mystisk vis, hvilket medfører at når jeg vil inn på scriptet, så får jeg bare opp word med selve scriptet i kodet greie, åssn i helvete ordner jeg dette, jeg vil bare bruke scriptet mitt

*regner med jeg har dømt meg selv til evig inkompetent nå*
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Eh, sorry, men fortelle oss hva slags script det er hjelper kanskje?? Er det ett mirc script? ett "skru av alle apparater i huset script" eller hva?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvilket scriptspråk og script er det snakk om her da?
Sist endret av z0p; 19. mai 2002 kl. 16:10.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
grayhawk warmaster, mirc-script
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
nevermind, problem solved
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du laster ned et 'fullt' mIRC script, er som regel alle filene inkludert, hvis ikke, bare klæsker du inn mirc32.exe i samme mappe som resten av filene, og fyrer opp den.

Nå skal det sises at det er VELDIG mye backdoors o.l på slike script. Merk deg mine ord
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
hmmm, var uansett et møkkascript, jeg får fortsette min leten etter det perfekte scriptet
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det perfekte, er det som du lager selv, som du veit er uten backdoors, som du veit åssen er laga, og åssen funker

Det var dagens moralpreken
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Eller du kan prøve NoName Script funker som bare rakkern.

www.nnscript.de tror jeg det var elns.
nFF Marshall
morten's Avatar
Det var jo en liknende thread for en stund tilbake om hvilket script som skulle brukes:

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ght=irc+script

Close this thread and jump to the other thread?
eller bare droppe alt å bruke plain 100% vanlig mirc når mirc først skal brukes
nFF Marshall
morten's Avatar
Ikke enig med deg der oink, ikke alle som klarer seg med det.

men nå skal jeg sove og ha eksamen og få vite at jeg kommer opp i 3mx. Så god natt, cu on the other side.
Better than thou.
NNScript rocker faktisk buksa av læreren til z0py3r. ;D
morten: hva er det du trenger så utrolig hardt da? auto-farger? nick-completion med kontrollkoder? fet public away med auto-repeat på 15 minutter? auto-reklame med ASCII-kunst for DCC-serveren din? stilig bakgrunnsfarge? 100 forskjellige tekster til slap-funksjonen? take-over-funksjoner? ASCII-kunst på 100 linjer klar til å limes inn i enhver kanal?
Opprinnelig postet av dephic
morten: hva er det du trenger så utrolig hardt da? auto-farger? nick-completion med kontrollkoder? fet public away med auto-repeat på 15 minutter? auto-reklame med ASCII-kunst for DCC-serveren din? stilig bakgrunnsfarge? 100 forskjellige tekster til slap-funksjonen? take-over-funksjoner? ASCII-kunst på 100 linjer klar til å limes inn i enhver kanal?
Vis hele sitatet...
Finnes det virkelig et script som har alt dette?! URL!??!?
Better than thou.
Opprinnelig postet av dephic
morten: hva er det du trenger så utrolig hardt da? auto-farger? nick-completion med kontrollkoder? fet public away med auto-repeat på 15 minutter? auto-reklame med ASCII-kunst for DCC-serveren din? stilig bakgrunnsfarge? 100 forskjellige tekster til slap-funksjonen? take-over-funksjoner? ASCII-kunst på 100 linjer klar til å limes inn i enhver kanal?
Vis hele sitatet...
Noen som syntes det er kjekt at man kan bruke themes som gjør mIRC'en ti ganger finere, at mIRC automatisk logger alle samtaler over MSG, at man kan høyreklikke på noen og se ip'en deres etc.
Hvis du ikke vil bruke script så ikke gjør det, men det er ikke noe poeng i å trashtalke de som vil.
jeg har i alle fall aldri sett et script som ikke består av 99% unødvendigheter, menmen. nå er jo mirc noe dritt i utgangspunktet, men det er en annen historie.
Sist endret av dephic; 21. mai 2002 kl. 11:44.
Script er greit, så lenge ikke folk driver å legge ut sys info eller hvilke MP3 de hører på hvert 10. sekund.. *klikke*
Gammel Traver
lockhead's Avatar
hehe, men man kan jo også begynne å tenke på å bruke en annen irc-klient (f.eks. BicthX) (----- funker meget bra når man har lært seg det...
Better than thou.
Hva er vitsen når man kan bruke grafiske klienter som ser mye bedre ut og gjør akkuratt det samme?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og mere
Opprinnelig postet av Carlo
Hva er vitsen når man kan bruke grafiske klienter som ser mye bedre ut og gjør akkuratt det samme?
Vis hele sitatet...
utrolig godt poeng, hun'. :> man er ikke 13370 fordi om man bx'er. mener hvertfall jeg. :>
det er vel egentlig en smakssak.

mia: når mener du at man er elite da?
Opprinnelig postet av sorath
det er vel egentlig en smakssak.

mia: når mener du at man er elite da?
Vis hele sitatet...
sorath, poenget mitt var at det finnes utrolig mange småttfolk som sitter og bx'er, og kommer med "jeg bruker bitchx!!!1" og er SÅ leet0. KUN bx alene er ikke leet. SYNES JEG!
la nå meg få mene det da,ffs.
nFF Marshall
morten's Avatar
morten: hva er det du trenger så utrolig hardt da? auto-farger? nick-completion med kontrollkoder? fet public away med auto-repeat på 15 minutter? auto-reklame med ASCII-kunst for DCC-serveren din? stilig bakgrunnsfarge? 100 forskjellige tekster til slap-funksjonen? take-over-funksjoner? ASCII-kunst på 100 linjer klar til å limes inn i enhver kanal?
Vis hele sitatet...
klarer meg fint jeg gutten min Tenkte bare på stakkars fjortiser som joiner #norge. Det ser ikke ut som om de klarer seg. Farger er viktig ? nei

Faktisk så er jeg så dritt lei farger at jeg strip'er dem vekk automatisk *takke mIRC for nice settings *
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
si at jeg vil flytte en funksjon fra et script jeg har, til et annet script jeg har. noen enkel måte å utføre denne operasjonen på?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
sorry dfs, jeg vet hvordan man gjør akkurat det, men jeg er fortsatt såpass dataidiot at jeg vet absolutt ikke hvor jeg feks. skal paste dette, du må nok gi en mer detaljert forklaring
Better than thou.
Du roter rundt i ini-filene til du finner den delen det er snakk om, så kopierer du det derifra til den samme ini-fila i det andre scriptet ditt. Husk at du kan bli nødt til å ta med en eller flere dll-filer fra det gamle scriptet.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nå skal det sies at det ekke sikkert det er en ini fil. Er det remote kan det godt være mrc, er det alias, kan det være als. Hva slags funksjon eksakt er det du er ute etter? Det du kan gjøre er og søke i mIRC mappen din, etter filer som inneholder kommandoen, og kopiere disse til ned andre mIRC mappa de, og loade de der. Script loades forskjelli etter hva slags type de er. Les mer om dette i /help /load.
Dette er jo snakk om generell ripping av script, og det er jeg sterkt i mot. Jeg mener at å rippe et script, er som å rippe feks andres GFX/Layout.
morten: ripping til personlig bruk av en enkelt funksjon er noe annet enn ripping til bruk i et script som er ment for allmenheten.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
*problem solved*